![]() |
Drachten (pp-meet) Foto's !!!!!!!
He luitjes,
Ben er niet bij vandaag............dus heb wel ff tijd om vast een Thread aan te maken voor de vele foto's die jullie vast en zeker wel ff geknald hebben. Dus..................posten maar !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Grtz.................. LRR |
nog niemand terug???
|
JOOOO!!
ben alweer `n tijdje terug, heb net ff de foto`s geupload... was `n leuke meeting, vrij wat bekenden gezien o.a: Rico, Sabine, Bob, Kevin, Linnie, Bic Mac Mark, Skywalker, VWfreakGTI, Tommy... en nog `n paar... `t weer zat mee... er stonden leuke auto`s, kortom: een leuke meeting |
nummerbord en achterlichten? :confused: |
klopt, zat ook `n schuifdakje in... :rolleyes:
|
|
Quote:
:rolleyes: we zij benieuwd, kon dr helaas niet wezen |
de waterkokers staan inmiddels ook op www.trunksociety.com
|
Idd jammer genoeg niet veel aircoolers op de foto's gezet, maar onze foto's staan op http://www.trunksociety.com/ onder pictures!
|
![]() check de volksforum sticker!! |
Wij zijn ook net terug was een leuk ritje maar m'n nieren weten ook weer dat ze leven :p
Hier een paar pic's ![]() ![]() ![]() Meer foto's op www.vwdepartment.nl |
Quote:
linken vanaf onze site is zeker wel toegestaan :wink: goed bezig :D zo komtie weer mooi in beeld |
Quote:
Ben ik te snel? geen foto te zien, alleen een vermelding die je net kan doorklikken! oeps, sorry, iets te snel met tikken, ze staan onder "meetings" |
Errug leuke meeting, veel gezichten gezien die ik hier al wel op foto had gezien, maar nog niet in reallife...:D (Bob & Bien...:cool:)
En Jan met zijn GTI...(Hij en René zijn bijna familie, verder zeg ik niks... :p ) |
Quote:
Ik zeg lekker ook niks...................... Grtz................... LRR |
Leuke foto's allemaal!!!
@stein en gforty; leuk dat jullie mee waren! ps; leuke zilveren kever op jullie site!!! ;) :p Wij hebben ook foto's gemaakt maar die moeten we nog ff uploaden!! Komen eraan! |
Erg mooie foto's en auto's!
Was me net iets te ver weg..... :rolleyes: Volgende keer beterrrrr! Zippo |
Quote:
Ja was een leuk dagje zo, Tja de site kan wel wat meer aircooled gebruiken :wink: |
Dan nemen we de ponton ook maar eens een x mee :)
|
zo op www.trunksociety.com ook een paar ventilatorkacheltjes toegevoegd...
staan weer onder the pictures, door Jetta_mania... |
Jaaaa! Ook ik heb natuurlijk weer even wat fotootjes gemaakt. Je vindt ze hier. Het weer was matig... droog, maar een beetje meer zon was wel zo mooi geweest! Gezellig was het zeker wel :)
Teasertje: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Enjoy! |
damn :s
Heb zeker wat gemist zie ik wel :( Maar volgende keer zal ik beter naar René luisteren en ook mee gaan ;) Zo te zien was het qua opkomst en auto's zeker een mooie meet... Misschien de volgende keer ;) |
Was een erg geslaagde middag! Was eerst wat frisjes, maar later zelfs het zonnetje gezien.
Opkomst was goed, leuke Water& Air meet zo! Mooie plaatjes overal, zal morgen de mijne ook plaatsen!! Tsss, idiot. Wie doet er nou verschillende wielen rechts en links?? :eek: :biggrin: ![]() ![]() |
Quote:
Ik dacht al dat ik niet goed had gekeken toen ik er langs liep :p hehe :rolleyes: Ik weer terug lopen naar andere kant van auto om nog es te checken ;) |
@ Linnie: mijn doel geslaagd dus ;)
Quote:
Mooi ploatie btw van rechtsachter, wel wat vergeten! ;) |
nette Jetta GT.. van wie?
|
nette Jetta GT.. van wietze ja
|
ParkeerPlaats Meeting Drachten 2005
kijk bij meetings of foto's |
![]() WICKED! :p :biggrin: Maar waren echt veel mooie auto's! Was echt mooi! |
Quote:
ja het was zeker gezellig!, mooie foto's op je site! Groet Rico |
wie is die gozer met dat baardje met die bruine jetta...kom hem nu al een paar meetings tegen...
je stapte net uit en zat meteen met een flesje heineken aan je mond...t shirt aan van old skool |
Quote:
Vond ik ook een erg vette Sletta! Wil weten wat voor zonnescherm hij erop heeft! :cool: |
Quote:
ja leuk hoor, Linnie telt zeker niet mee.... :frown: :wink: :wink: |
Quote:
hehehe, was gezellig, ook bij mij thuis... :D jammer dat jullie plots weg waren :( |
Quote:
Jullie hadden ook een kei fijne wc :eek: :biggrin: hahaha erg bedankt anders hield ik het niet meer uit ;) Ik kon er niets aan doen dat we eerder gingen, zij wilde nog wat anders gaan doen...dus toen maar via afsluitdijk naar Scheveningen gegaan, en toen weer naar Venlo gescheurt :biggrin: Was wel gezellie hoor :D Maar goed, volgende keer maar wat langer blijven dan he? :p |
![]() incl de van de week opgelopen konijnschade... mooi zown onderlip van blik... :rolleyes: leuke (ruil)handel gedaan trouwens, en het was wel even gezellig. Maar weinig mensen gesproken eigenlijk... |
Quote:
je wou volgens mij niet eens met mij praten ;) jammer van die schade idd :( |
je stond steeds met anderen te lullen... en daarna liep je zo opeens voorbij... ;)
ps. nog kopers voor mijn jetta? |
Quote:
of de volgende keer ff doei zeggen ;) de wc was kei fijn? was namelijk bang dat er nog `n raar geurtje hing.. had 15 minuten daarvoor nog `n dikke beer er neer gelegd :redface: :D |
Quote:
sorry, volgende keer gaan we ff kletsen ok? :p |
All times are GMT +1. The time now is 06:05. |