![]() |
MKI Cabrio
|
Ziet er niet gek uit. Vind de prijs ook wel mee vallen. :)
|
Ziet er inderdaad goed uit, maar zo te zien weet de verkoper niet welke motor er inligt.
|
Quote:
Hoe bedoel je dat ?? wat is er met de motor ?? :rolleyes: |
ik denk dat er een 2H in ligt...
|
mooie ride voor het voorjaar. jammer van het grijze interieur (geschmacksache).
|
Quote:
Ik denk een JH... |
Quote:
Wat is het verschil..? Volgens mij maakt het niet uit qua vermogen (toch?) |
vind het leer ook gruwelijk lelijk(mijn mening he).
Maar zeker leuke auto voor de rest. |
Vind het grijze leer eigenlijk wel wat hebben, had het in me passat ook en vond het wel netjes staan... Maar smaken verschillen (gelukkig).
|
het geribbelde bedoel ik vind gladden leer persoonlijk mooier.
|
Maar dit vind ik ook wel wat hebben, staat de auto niet verkeerd..
|
Quote:
JH is k-jetronic, 2H is digifant. Vind een goedlopende JH beter aan het gas hangen, maar een 2H is te chippen. Verschil in vermogen is op papier 3 pk, daar zul je weinig van merken. |
Thanks rinus, in het nieuwe jaar maar eens gaan kijken... Hebben jullie nog specifieke dingen waar ik op moet letten (cabrio kwaaltjes?)
|
Vind hem zeker netjes! ;)
Ben zelf niet echt een Cabrio-man maar deze mag er zeker wezen. :thumbup: |
enige puntje dat ik zo zie is het deukje in de achterklep.echte cabrio-kwaaltjes zijn roest rond de bevestigingspunten van de clipper-set en of de kap wel netjes afsluit.voor de rest zou ik niks weten?
|
In de naden van de achterklep of daar geen roest zit.
Achterasophangpunten geen roest. Goed opletten op de zijschermen achter waar de sierlijsten lopen dat daar geen las of plamuurnaden zitten(al 4 keer gezien). En de voorste draagarmbevestigingen onder de auto of daar geen lasplekken zitten, vaak als zo'n ding schade gehad heeft trekken ze daar met een lomp tapeind de zooi weer recht.... |
Thanks gents... Eerst maar eens een kijkje nemen bij deze beste man en dan zien we wel weer verder...!
|
Volgens de RDW is de eerste toelating 20-12-1989. En 70KW.
En de apk vervaldatum is 5-12-2009. 2H is wat zuiniger dan de JH en toch wat betrouwbaarder. |
Thanks :thumbup:
Net ook ff gekeken en mij valt ook op dat de auto voor het laatst gekeurd is in 2009..? |
Dus de 2H krijgt wat jullie betreft de voorkeur ipv JH
|
het enige voordeel in mijn optiek van de 2 h is dat deze elktronische injectie heeft.
Voordelen 2 h motor: Iets zuiniger. Elektronische injectie. Iets meer vermogen. Makkelijk te chippen. Nadelen: Blokken zijn gebaseerd op de jh. Onderblokken(drijfstanglagers minder sterk). Nokkenassen slijten soms wel hard. Meer elektronica. Ik heb zelf een overigens een dichte mk1 met 2 h erin die ik met volle tevredenheid rijd, maar heb diverse cabrio's in onderhoud waarvan er een 2 a 3 tal 2 h tjes mechanische ellende hebben gehad... |
thanks vento TDI :thumbup:
|
Een goedlopende JH is een fijne motor en mijn oude ging tot 4500 toeren probleemloos mee met een DX. Deze staat al twee jaar stil als de apk vervaldatum klopt, let goed op het stationair lopen en of ze hem niet zelf hebben warm gereden voor een eventuele proefrit.
|
All times are GMT +1. The time now is 00:26. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.