![]() |
extreem laag
ik zit met een probleem mijn mk2 met 8j breedstaal wil niet lager achter
voor is geen schroefdraad meer over en ligt dus echt laag vinger tussen de wielkasten in duwen heeft voor geen zin ;) maar achter krijg ik een hele vuist ertussen en elke keer als ik een paar cm zak is het meteen teveel en loopt de kast op de band hoe los ik dit makkelijk op met verwegbegrenzers of zijn er nog andere opties alvast bedankt |
Als je hem strak in de kasten wilt zonder dat deze bij inveren aanloopt moet je een bumpstop ertussen doen.
|
Uitrollen.
|
ik was zo wie zo aan het denken om achter camberplate"s te monteren
en dan vrij schijn en dan omlaag maar denk dat ze dan toch nog aanlopen .. |
zitten die hulpveren er nog tussen?
|
zo zitten ze er nu in ...
![]() |
Dat probleem had ik vroeger ook (13jaar geleden :rolleyes:),toen heb ik voor achter verkorte veren gekregen. Dus die lange veer is vervangen voor een korte, misschien eens na vragen of dat bij hun ook verkrijgbaar is.
|
Omlaag schroeven tot hij net iets te laag is en dan bumpstops ertussen tot hij de goede hoogte heeft. Ben wel benieuwd naar een foto eigenlijk, als je al je hulpveren en originele bumpstops er nog tussen hebt zal dat extreem lage wel meevallen verwacht ik..
|
na 2 uur lang aan de schroefset tehebben liggen kutten valt het nu mee ..
zijn nog een paar mm te veel .. maar dat kan ik dus oplossen met bumpstops -- ik wil eigelijk voor nog lager maar dan zit ik met in en uit sturen .. is daar ook nog wat voor te vinden ? voorkant ![]() achterkant ![]() verschil is toch nog wel tezien ![]() |
niks meer aan doen. ziet er tiptop uit zo.
|
Je kan je wielranden eraf halen, wielkasten omkloppen en dan je randen weer terug poppen.
Dan heb je zeeën van ruimte, is alleen wel even een werkje.. en daarna alles goed tectyleren! |
Quote:
:iamwithst maar zo Extreem laag is dit niet natuurlijk, als je nog wat lager wilt zou ik inderdaad hetzelfde doen als Misha zegt. |
morgen eens naar kijken :P met een hamer
kan het geen kwaad op langer termijn ivm roest en apk |
Wat voor banden maat heb je trouwens?
|
Volgens mij zijn dat 195/45-14ers..
If so heb je ook nog de optie om er 195/40 op te zetten, scheelt ook weer iets :) |
195 45 14 idd
ma moet ik wel nog iemand vinden hier in zuid limburg die ze zo getrokken krijgt ;) niemand wilt het doen hier :( |
Wat zijn die van breedte dan 7j en 8j? Zo speciaal is dat ook niet ..
Hier rijden we met 165/45-16 op 8j om maar een zijstraat te noemen :D |
Kom maar eens langs bij mij,een vriend van me kan dit wel.
Ik heb 165/45 op 7j gehad. |
Quote:
daar hou ik je aan ;) altijd handig .. bij van son en first stop hebben ze me weg gestuurdt met 195 45 op 8j past niet zeggen ze gewoon :mad: zitten er nu toch op :P |
naast de luposuctie van mijn beste maat ...
![]() toch moet ze nog veel lager :p |
Kan je langs gaan en zeggen dat het toch past.
Eigenwijze mensen. |
Hahaha jongen gewoon naar Kicken in Sittard gaan en naar Mark vragen, maar je even een afspraak met hem hij monteert je die banden wel.
Als hij bij mij 155/55/14 op 8J krijgt dan lukt 195/40/14 op 8 zeker hahaha.. En dat kan zeker lager ja. Maar wel een leuk autootje hoor. Gr Ronnie |
Als je knap laag wil moet je zowiezo rondom de wielrandjes omkloppen. De daily van mijn vriendin heeft 7x15 en rondom omgeklopt, aan de voorzijde moest ik de uitsparing voor de aandrijfassen en stuurstangen aanpassen ivm aanlopen in de carroserie. Bandenmaat is 185-45-15.
|
Quote:
ken het gevoel, hoeveel keer ik dat al gehoord heb hier. en ik ga nog niet eens extreem. 185/60R14 op 8J, 195/50R15 op 8J. ik vind dat allemaal nog normaal staan zelf. dat is dan ook de reden dat ik men eigen bandenmachien heb gekocht. ik leg ze er zelf op, en laat ze dan uitlijnen in de bandencentrale. ergste da ik al heb gezet is 145 op 7J en dat ziet er gewoon niet uit :D ![]() normaal heb je wat moeite om die opgepompt te krijgen omdat je altijd een opening hebt tussen band en velgrand. ik los dit op door startpiloot in te spuiten. na 3keer startpiloot kreeg ik de band er niet op. deze heb ik erop gekregen door zuiver gas erin te spuiten (zo een bus om aanstekers te vullen en ondertussen ook met de compressor lucht inspuiten terwijl de vonk eraan kwam. de meeste bandencentrales maken gewoon het probleem omdat ze die niet opgepompt krijgen en het startpiloot trukske gebruiken die mannen niet. je golfje ziet er zalig uit, vind alleen dat de wielkast achter zoveel te groot lijkt omdat je kleinere wiel/band combo hebt steken nu. wil de mijne ook verlagen maar begin er niet aan, met die belgische keuring ook altijd |
Ook nog een fotootje van je maatje zijn Lupo? :D
|
Quote:
![]() ![]() alsjeblieft ;) |
wat is karma toch een k*t h**r
het is mee gelukt om haar nog meer te verlagen ga je test rijen rij je in je eigen schroef :wow: resultaat zeike nat maar wel laag .... ![]() ![]() ![]() ik vindt het wel mooi zo maar ik moet lager :cool: |
Je moet inderdaad even naar kicken in sittard gaan! daar heb ik mijn 165/45 op 7 j laten leggen! en zonder enige problemen! ( en dat was niet door die mark gedaan, wat de limburger aangeeft )
En met die schroefset die jij hebt kun je nog laag genoeg! hier 2 voorbeelden van die van mij en een vriend van me: ![]() ![]() allebei op triple S |
Of je rijdt even naar ackermans in Opglabeek (Belgisch Limburg), die heeft mijn 165/45/16 op 8" geschoten :D
|
Quote:
Haha goed dat ik dat weet daar woon ik toevallig :thumbup: Welke straat is dat eigenlijk want op google krijg ik hem niet waar hij ligt want dat kan niet waar Google zegt :p grts |
Quote:
Ligt iets verder dan Van Cranenbroek aan de linkerkant als ge richting Genk en Meeuwen gaat;) |
All times are GMT +1. The time now is 22:33. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.