Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf V, VI en VII (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   VW CENTURY groningen!! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=83605)

project_mk3 04-04-2011 19:16

VW CENTURY groningen!!
 
stelletje *** bij vw dealer Groningen
door PROJECT_MK3 » 4-apr-11, 18:08

ik zal het ff goed uitleggen, een maat van mij heeft een mk5 gti! ABT getuned!
hij kon terug naar de dealer voor een of ander terugroepactie.. voor bobine ofzo?

krijgt hij zn wagen terug, gwn met POEP vermogen.. auto rijdt niet goed en ga zo maar verder...
hij brengt dag erna zn wagen terug om het uit te zoeken... dag 1 ze kunnen niets vinden weten niet waar het aan ligt, KOMOP mensen je werkt bij de dealer.. wie moet het dan weten?

maar goed.. dag 2, weer niets gevonden.. hij zn wagen weer ophalen.. vervelend rijden natuurlijk.. stotteren en schokken enzo.. nja heeft hij de wagen afgelopen vrijdag weer gebracht, hebben ze BLIJKT weer de oude bobine erop gezet.. auto rijdt weer als van te voren..

maar nu komt het, zn voorbumper beschadigd, diverse verse krassen rondom zn wagen, mega veel nieuwe steenslagplekken, op veel plaatsen zelf lak er helemaal af. op zn kap.

Is die vandaag terug gegaan om verhaal te halen, maar nu zeggen ze allemaal natuurlijk dat ze niets hebben gedaan.. en blablabla.. maar willen wel iets van een kleine vergoeding doen voor de voorbumper.. willen niet eens de hele bumper overblazen voor die jongen.

Wat is hier aan te doen mannen? tikken geven helpt niet en schieten we niets mee op, dus niet met dat soort opmerkingen komen. is er geen centraal punt ? of weet iemand hoe dit met de PON ofzo werkt?

Dit kan toch niet? vind het gwn zo jammer dat je zoveel geld neerlegt voor een wagen waar je zo super zuinig mee bent, en dat die mafkezen daar gwn er mee omgaan alsof het speelgoed is? hoe kan ik dit het beste oplossen? dan geef ik de tips door aan mn maatje!

carbreaker de autosloper 04-04-2011 19:28

niet zo hoog van de toren blazen,,,,

Misha 04-04-2011 19:40

Wie gaat er dan ook in Groningen wonen :D


Wel vervelend ja, maar zonder harde bewijzen zul je niet heel veel kunnen denk ik..
gewoon doen wat ze aanbieden, lopen zevertassen zal alleen averechts werken lijkt me.

Zollie 04-04-2011 20:07

Ik heb ook slechte ervaringen met PON... Schade (zeer klein) en dingen vervangen die niet waren afgesproken, maar moest wel betalen... Oude spul was al weggegooid (tegen de afspraak in) en anders kreeg ik mn sleutels niet..

Ik ga nooit meer naar een garage waar ik niet bekend ben zonder een contract op te stellen. Foto's van de auto bij inleveren, vastleggen dat ik alle vervangen onderdelen in mijn kofferbak wil hebben etc...

Jammer dat dingen soms zo gaan, ik heb er inmiddels van geleerd.

Rick 04-04-2011 20:09

Gewoon een klacht indienen bij Pon :)
Verder kan je er niks mee, je hebt helaas ook weinig bewijs! :rolleyes:

@Zollie, De ene dealert is de andere niet he ;) Even goede vrienden! :thumbup:

schenk 04-04-2011 20:10

Vervelend inderdaad, maar om nou gelijk de hele dealer voor mongolen en prutsers uit te maken is wel erg laag.

Zonder concreet bewijs zal je net als misha zegt gewoon de vergoeding maar moeten accepteren voor ze helemaal niets meer geven.

hajee 04-04-2011 20:22

het is hier geen msn, iedereen leest mee, dus let even op je taalgebruik.
:thumbup:

Zollie 04-04-2011 21:18

Quote:
Originally Posted by Rick_Leusden.
Gewoon een klacht indienen bij Pon :)
Verder kan je er niks mee, je hebt helaas ook weinig bewijs! :rolleyes:

@Zollie, De ene dealert is de andere niet he ;) Even goede vrienden! :thumbup:


Klopt, dit was PON soest... Daar kom ik dus niet meer. Liefst bij bedrijven waar ik mensen ken, dan weet je wel dat er eerlijk gehandeld wordt, en krijg je af en toe een mazzeltje ;) Soms is het niet anders, en dan gaat er gewoon een contractje op de balie :)

Misha 04-04-2011 21:23

Anders nog een tip.. ga naar een (lokale) VW-specialist voor onderhoud. Zorg dat je een beetje bekend bent, gaat meestal vrij snel als liefhebbers onder elkaar. Het werk wordt met veel meer zorg gedaan, zeker als je vaste klant bent en veel duurder als de dealer wordt het niet snel.. bij zo'n tent ben je een gewaardeerde klant/bekende die hoge eisen stelt in plaats van een klantnummer :)

dragracer 04-04-2011 22:09

Mijn 2 VW's gaan ook voor al het onderhoud naar een VW-Specialist...een 1 mans zaak...GEEN dealer...ergens in een klein dorpje in de buurt.......TOP Service...eerlijke prijzen...kan de auto brengen en halen als het mij uit komt.... :thumbup:
Heb al meerdere mensen naar hem doorgestuurd...iedereen tevreden....


Bij de dealer loopt de meter al zodra je de klink van de voordeur in je hand hebt.... :(

Moet je bij de dealer eens vragen of ze een Golf 1 af kunnen stellen... :confused:
Kunnen ze niet want daar zit geen stekker in waar ze de computer aan kunnen hangen...... :D

Rick 04-04-2011 22:24

U bent monteur? Nee ITer in de garage :D

Spierings 04-04-2011 22:49

Quote:
Originally Posted by dragracer
Moet je bij de dealer eens vragen of ze een Golf 1 af kunnen stellen... :confused:
Kunnen ze niet want daar zit geen stekker in waar ze de computer aan kunnen hangen...... :D

Is wel een tikkie overdreven, kunnen hem echt wel af stellen (of ze het willen en/of voor wat voor prijs is een ander verhaal.).
Net alsof ze dat bij iedere andere vw specialist dat wel kunnen :screwy:
Ook deze bedrijven werken tegenwoordig aan modernere auto's ;)

Maar voor de OP.
Het is erg vervelend, maar kan zelf ook wel voorstellen dat het bedrijf je maat niet gelooft (of maar deels gelooft)
Je krijgt tenslotte geen motorkap vol steenslag van een proefrit van 10km of zo.
Krassen of schades is natuurlijk een ander verhaal.

Wat betreft die terugroepactie hoeven niet altijd de bobines vervangen te worden, dus kan zijn dat dit de oorzaak is dat de oude er nog op zitten. Of zaten er nieuwe op na de eerste keer ??

Je kunt de schade alleen oplossen met het bedrijf, de importeur pon heeft hier niks mee te maken. Dus met een brief schrijven berijk je niets.

joostvw 04-04-2011 22:50

Waarom zit er geen "like" button onder elke post ? :D:D

project_mk3 05-04-2011 14:29

allereerst mn excuses voor het taalgebruik :) was natuurlijk niet blij met het nieuws maar goed, bedankt voor jullie reacties, maar zoals ik nu opmerk uit de reacties.. is dat hij dus een deel van zn voorbumper laten spuiten? dus niet helemaal? (ivm kleurverschil?) :confused:

en ja om antwoord te geven op je vraag, na de eerste keer zaten de nieuwe bobine(s) er al op. maar nu dus na 3x daar zijn terug geweest zitten de oude er weer op. Hoorde ook van de Chef dat 1 v/d monteurs de wagen mee naar huis had genomen om te testen? maar hoe zit dat dan?

De mensen van century kwamen ook met het verhaal de lichte schade rondom kan ook op het parkeerterrein zijn gebeurd maar dat het dus niet hun schuld is? Zijn ze hier niet voor verzekerd, of zij kunnen het natuurlijk ook niet aantonen aan de verzekering?

tempel 05-04-2011 15:06

Century Groningen maakt al enige jaren deel uit van de PON holding . Klacht indienen bij Pon kan dus wel degelijk . Wettelijk gezien kun je er niet veel aan doen , ben ik bang . Parkeren op hun parkeer terrein is op eigen risiko , maar eigenlijk vindt ik het wel een beetje beschamend dat een toch wel gerenomeerd bedrijf er zich zo gemakkelijk vanaf probeerd te maken.

En een monteur die de auto van een klant mee naar huis neemt :screwy: ,lekker professioneel .

Hoger opzoeken , denk niet dat ze op dit soort publiciteit zitten te wachten .

@Misha : Er gaat niks boven Groningen , :thumbup:

JettaPowerrr 05-04-2011 15:10

Vaak hebben die lui zich verrekte goed ingedekt tegen dit soort dingen.
Geen verzekering, maar gewoon de kleine lettertjes.
Dat ze niet verantwoordelijk zijn voor schades e.d.
Doe je waarschijnlijk niets aan. Slikken en nooit meer naar toe gaan.
Maar is wel erg zuur.
En "test-ritjes" met leuke, snelle auto's, dat ken ik.
Mijn pa had ook al eens zoiets bij de hand, tig jaar geleden.
Zijn Senator 2.6 weg gebracht voor een beurtje, e.d. kreeg hem terug met 150 km extra op de klok...en een sloot benzine minder in de tank.
En aangezien mijn pa toen zijn kilometers nog moest bijhouden voor de belsting, was ie daar direct achter, dat er iets niet klopte.
De vele dode vliegjes op de voorruit e.d. zeiden ook al genoeg. Mijn pa die sukkelde maar wat met die auto, ding had nog niet geen vliegen van dichtbij gezien. Sja.... die monteur werd vlotjes bedankt voor zijn diensten bij de dealer, die kon wieberen. Maar zo gaat het niet altijd, vele houden de handjes boven elkaars hoofd.
Gelukkig zijn er ook nog goede dealers en specialisten te vinden.

Quote:
Originally Posted by tempel
@Misha : Er gaat niks boven Groningen , :thumbup:


En zo is het maar net. Grunn!! :thumbup:

Gr. Ed

monark 05-04-2011 15:51

ik zou jullie dan graag nog eens een keer ontmoeten....want ik heb nog nooit een goeie groninger gezien in mijn leven :D :D

schenk 05-04-2011 17:08

Jochem Myjer & Arjen Robben :cool:

neef_m 05-04-2011 17:27

tja erg makkelijk om zo te gaan praten met maar 1 kant van het verhaal, en gelijk een dealer helemaal zwart te maken.

of het nou een r8 is of een fox, een bedrijf hoort netjes om te gaan met andermans spullen.

uiteraard was de auto totaal schade vrij toen hij werd aangeboden bij de dealer en toen hij werd opgehaald was hij bijna totaal los.

is de auto toevallig gewassen door het bedrijf?

grote kans namelijk dat de auto elke maand netjes word gepoetst met de super kleur wax van turtle of een ander wazig merk, die alle lakdefecten, swirls en meer van dat soort dingen heel mooi verdoezeld.

1 wasbeurt later is die geweldige wax er weer af en zie je alles weer....

maarja het blijft makkelijk om lekker achter je computer het internet op te gaan en de held uit te hangen. wel al de moeite genomen om een NETTE brief op te stellen naar de dealer?

Alberto 05-04-2011 17:44

is ook beetje lastig om na dat je de auto hebt opgehaald . Aan te komen met schade
lijkt mij nog al helder als je de auto op haald te kijken of hij heel is . Alles er nog bij zit . En of alles het doet
en niet de volgende dag terug komt met . .... Ja nu zit er schade op ...
Wie wil dat bewijzen dat hun dat hebben gedaan

en nog kleine tip . Ga naar een kleine dealer . Ik heb in buitenpost nooit geen problemen gehad
en voor heen in dokkum ook niet

Alberto 05-04-2011 17:47

Quote:
Originally Posted by monark
ik zou jullie dan graag nog eens een keer ontmoeten....want ik heb nog nooit een goeie groninger gezien in mijn leven :D :D


werk al 11 jaar met die grunningers . Moet zeggen er zijn soms wel goeie te vinden
maar je moet heel erg goed zoeken :D

Sponze® 05-04-2011 18:11

Quote:
Originally Posted by monark
ik zou jullie dan graag nog eens een keer ontmoeten....want ik heb nog nooit een goeie groninger gezien in mijn leven :D :D


zegt n fries... lekker betrouwbaar...

:tongue:

Quote:
Originally Posted by neef_m
tja erg makkelijk om zo te gaan praten met maar 1 kant van het verhaal, en gelijk een dealer helemaal zwart te maken.

of het nou een r8 is of een fox, een bedrijf hoort netjes om te gaan met andermans spullen.

uiteraard was de auto totaal schade vrij toen hij werd aangeboden bij de dealer en toen hij werd opgehaald was hij bijna totaal los.

is de auto toevallig gewassen door het bedrijf?

grote kans namelijk dat de auto elke maand netjes word gepoetst met de super kleur wax van turtle of een ander wazig merk, die alle lakdefecten, swirls en meer van dat soort dingen heel mooi verdoezeld.

1 wasbeurt later is die geweldige wax er weer af en zie je alles weer....

maarja het blijft makkelijk om lekker achter je computer het internet op te gaan en de held uit te hangen. wel al de moeite genomen om een NETTE brief op te stellen naar de dealer?


:goodpost:

Spierings 05-04-2011 18:51

Quote:
Originally Posted by project_mk3
allereerst mn excuses voor het taalgebruik :) was natuurlijk niet blij met het nieuws maar goed, bedankt voor jullie reacties, maar zoals ik nu opmerk uit de reacties.. is dat hij dus een deel van zn voorbumper laten spuiten? dus niet helemaal? (ivm kleurverschil?) :confused:

en ja om antwoord te geven op je vraag, na de eerste keer zaten de nieuwe bobine(s) er al op. maar nu dus na 3x daar zijn terug geweest zitten de oude er weer op. Hoorde ook van de Chef dat 1 v/d monteurs de wagen mee naar huis had genomen om te testen? maar hoe zit dat dan?

De mensen van century kwamen ook met het verhaal de lichte schade rondom kan ook op het parkeerterrein zijn gebeurd maar dat het dus niet hun schuld is? Zijn ze hier niet voor verzekerd, of zij kunnen het natuurlijk ook niet aantonen aan de verzekering?

Ze kunnen gerust een deel van de bumper over spuiten, een zogenaamde spot repair. (dit kan alleen met krasjes etc.) Niet als er erg grote schade op zit.

Dat ze naderhand de bobines terug gezet worden terwijl de nieuwe gemonteerd zijn voor de terug roepactie zal ook niet helemaal de bedoeling zijn.

Dat een monteur hem zomaar mee naar huis neemt is ook niet normaal, bij ons wordt er altijd netjes om toestemming klant gevraagt.

Gewoon over door zeuren en rechtsbijstand erachter zetten, als de schade vers is en zij niet kunnen aantonen door middel van aantekeningen heb je toch echt kans dat zij de schade toch moeten betalen. Om deze reden moeten wij op het werk altijd alle schades van te voren op de werkorder noteren. Komt helaas steeds vaker voor dat mensen hun eigen schade proberen te claimen (misschien ook wel de rede waarom dealer zo kortaf is).

Quote:
Originally Posted by tempel
Century Groningen maakt al enige jaren deel uit van de PON holding . Klacht indienen bij Pon kan dus wel degelijk . Wettelijk gezien kun je er niet veel aan doen , ben ik bang .

Dat was het bedrijf waar ik werk ook tot pas geleden. PON behalve op papier eigenaar te zijn verder niks met het bedrijf te maken. Bedrijf heeft eigen directeur, management etc. en werkt stand alone. PON zal dus hooguit de brief door sturen naar de dealer.

paulusgti 05-04-2011 20:42

Toch kan je verhaal halen bij pon...ooit is er iets niet goed gegaan bij mijn vorige Golf 5 GTI met een beurt en vervangen airco pomp (coulances regeling) hadden ze een paar koelslangen gesloopt en die klapte er af gelukkig pas toen ik bij het hotel was in Oostenrijk (worthersee) . De dealer wou hun schuld hier van niet toegeven. heb toen contact op genomen met pon en het verhaal uitgelegd dat een dag voor het kapot gaan van de slangen de airco pomp was vervangen en heel de boel was los gehaald en uit eindelijk zijn toen alle gemaakte kosten (slepen,reparatie,bellen) vergoed. inclusief een bos bloemen

Jelle-Mk1G60 05-04-2011 20:55

Quote:
Originally Posted by neef_m
tja erg makkelijk om zo te gaan praten met maar 1 kant van het verhaal, en gelijk een dealer helemaal zwart te maken.

of het nou een r8 is of een fox, een bedrijf hoort netjes om te gaan met andermans spullen.

uiteraard was de auto totaal schade vrij toen hij werd aangeboden bij de dealer en toen hij werd opgehaald was hij bijna totaal los.

is de auto toevallig gewassen door het bedrijf?

grote kans namelijk dat de auto elke maand netjes word gepoetst met de super kleur wax van turtle of een ander wazig merk, die alle lakdefecten, swirls en meer van dat soort dingen heel mooi verdoezeld.

1 wasbeurt later is die geweldige wax er weer af en zie je alles weer....

maarja het blijft makkelijk om lekker achter je computer het internet op te gaan en de held uit te hangen. wel al de moeite genomen om een NETTE brief op te stellen naar de dealer?


Om op het rode gedeelte en "excuus" te komen.
Welke garage gaat nou een wagen wassen zonder dat de klant hierom vraagt? Ze gaan echt niet zomaar hun tijd verdoen door een mechanieker een wagen te laten wassen. Wie zou dat dan betalen?

jettaracing 05-04-2011 20:56

Ik zou iid eerst proberen een nette brief te schrijven naar Pon , deze zullen zeker wel contact opnemen met Century groningen .
Ze hebben er toch wel enigzins een hekel aan dat dit soort reacties op het internet komen en zullen (hopelijk) dit toch wel goed willen oplossen , ook om de naam weer goed willen proberen te maken .
T proberen waard dus !

LRR 05-04-2011 20:58

Wij hebben een gebruikte Fox gekocht bij Century Groningen en ik moet zeggen dat de service prima is tot nu toe.
Auto moest nog even terug voor 2 restyle plekjes (afspraak bij aankoop) en ze hebben gelijk nog een aantal kleine plekjes extra gedaan + de auto compleet schoongemaakt van binnen en van buiten nadien.
En hij is 1x terug geweest voor een kleine olielekkage (o-ring) en toen heb ik kostenloos een dag in de Scirocco van de desbetreffende verkoper gereden als leenauto.

Zo kan het ook, wat ik maar wil zeggen dat de één een garage waardeloos kan vinden maar dat de ander er juist positief tegenover staat !!!
Ik heb op mijn beurt weer een slechte ervaring opgedaan bij mijn plaatselijke dealer (vandaar dat de Fox ook in Groningen is gekocht).

Onderhoud doe ik ook bij een VW Specialist in de buurt, daar hoef je niet voor elk wissewasje een afspraak te maken en kun je zo even langskomen (moet je hier bij de dealer eens proberen....m'n schoonpa moest nog een afspraak maken voor een lampje vervangen).

Spierings 05-04-2011 22:02

Quote:
Originally Posted by Jelle-Mk1G60
Welke garage gaat nou een wagen wassen zonder dat de klant hierom vraagt? Ze gaan echt niet zomaar hun tijd verdoen door een mechanieker een wagen te laten wassen. Wie zou dat dan betalen?
Dat de auto gewassen wordt gebeurt bij veel dealers, vaak voor een goede klant tevredenheid en daar hoort een schone auto bij.

Bij het bedrijf waar ik werk worden zoizo alle audi's gewassen en een groot deel van de volkswagens. Monteurs verdoen hun tijd er niet aan, we hebben er een aparte wasser voor ;)

Jelle-Mk1G60 05-04-2011 22:13

Quote:
Originally Posted by Spierings
Dat de auto gewassen wordt gebeurt bij veel dealers, vaak voor een goede klant tevredenheid en daar hoort een schone auto bij.

Bij het bedrijf waar ik werk worden zoizo alle audi's gewassen en een groot deel van de volkswagens. Monteurs verdoen hun tijd er niet aan, we hebben er een aparte wasser voor ;)


shit man, daar meot je hier in ons belgelandje neit aan denken hoor! :screwy:
Of je moet natuurlijk met een dikke r32 of een RS rondtoeren natuurlijk. :)

Jetta MaNiA 06-04-2011 07:48

Reken erop dat iemand van Century dit leest, of dat in je voordeel werkt is ook maar de vraag...

evilnyntje 06-04-2011 08:03

Quote:
Originally Posted by Spierings
Dat de auto gewassen wordt gebeurt bij veel dealers, vaak voor een goede klant tevredenheid en daar hoort een schone auto bij.

Bij het bedrijf waar ik werk worden zoizo alle audi's gewassen en een groot deel van de volkswagens. Monteurs verdoen hun tijd er niet aan, we hebben er een aparte wasser voor ;)


Klopt meerdere dealers doen het idd.

Martyn_86C 06-04-2011 08:47

Ik werk bij Van den Udenhout een grote VW dealer in Brabant...

Wat ik van dit verhaal vind is dat het allemaal heel erg verwerpelijk is! Het is heel vervelend dat het mis gaat, voor jou als klant maar ook voor de betreffende dealer!! Helaas gaat het nou eenmaal soms niet (geheel) volgens plan! Dat gebeurt bij Century, dat gebeurt bij A-point, dat gebeurt bij Wealer, en ja... ook bij ons, bij PON, en ook bij andere merken!

Persoonlijk vind ik het altijd heel erg jammer als er na zo'n onprettige ervaring gelijk gal gespuugd wordt op een forum... Regel het met Century zelf, het is een PON onderneming (net als wij), het licht brandt daar al jaren, en dat is niet vanwege het feit dat ze zo onwillig zijn! Puur vanwege de goede service en de daardoor ontstane loyale klantenkring!

Wees reeel blijf rustig en regel het met Century! Want wat scheef is, is scheef en wat recht is, is recht. Als je een goede relatie hebt opgebouwd met dit bedrijf dan wordt het ongetwijfeld netjes opgelost! Maar daarvoor moet je niet met een grote bek denken dat je het meeste bereikt, met zulks publiek ben ik ook altijd erg snel klaar!!!

En tevens betreft dit geval niet eens jouw eigen auto, dus waarom dit topic??

Spierings 06-04-2011 11:36

Quote:
Originally Posted by Martyn_86C
Ik werk bij Van den Udenhout een grote VW dealer in Brabant...

het is een PON onderneming (net als wij),

Collega ;)

Wij zijn geen pon onderneming meer :shake: PON heeft nog maar 30% in handen, dus niks te zeggen. Kurt is de baas met een meerderheidsbelang :D

Martyn_86C 06-04-2011 11:56

Quote:
Originally Posted by Spierings
Collega ;)

Wij zijn geen pon onderneming meer :shake: PON heeft nog maar 30% in handen, dus niks te zeggen. Kurt is de baas met een meerderheidsbelang :D



I Know, ik heb met de Grossmeister meegespaard, hij had ze alleen wat sneller bij elkaar....... :tongue:

(overigens heeft PON nog steeds zeggenschap)

fabbi 06-04-2011 12:19

Quote:
Originally Posted by Jelle-Mk1G60
Om op het rode gedeelte en "excuus" te komen.
Welke garage gaat nou een wagen wassen zonder dat de klant hierom vraagt? Ze gaan echt niet zomaar hun tijd verdoen door een mechanieker een wagen te laten wassen. Wie zou dat dan betalen?



ik heb in januari mijn scirocco bij de dealer gebracht voor onderhoud ivm fabrieksgarantie en tot mijn stomme verbazing was deze ook gewassen in de WASSTRAAT!!!!!!!!!!!
ik stond dus te stuiteren omdat deze netjes elke 2 week met het handje gedaan word door mijzelf.....

Standaard procedure zeggen ze dan............

tempel 06-04-2011 14:31

Quote:
Originally Posted by monark
ik zou jullie dan graag nog eens een keer ontmoeten....want ik heb nog nooit een goeie groninger gezien in mijn leven :D :D


Dat gaat niet op vrijwillige basis gebeuren , ik ken maar een goeie Fries .
Jacobus , hij is echter geboren in Groningen .En dat maakt het duidelijk:
Friezen zijn afgekeurde Groningers :rolleyes:

Ik kom al 20 jaar bij Century , echter alleen om onderdelen te kopen , onderhoud doe ik zelf :thumbup: Maar buurvrouw , met geimporteerde Audi A2 , is kortgeleden met dat ding bij Century geweest voor een APK en zomerbanden terug plaatsen , kreeg de auto netjes gewassen terug :thumbup: En niet door de wasstraat , maar in hun eigen , niet voor klanten toegankelijke wascabine.

Ik heb in het verleden wel eens een auto bij Century gekocht ,had toen wat klachten, en die zijn toen prima opgelost.

Sfeertje is wel veranderd na overname door Pon , vroeger kon je als beginnend sleutelaar zo de garage inlopen voor advies , tegenwoordig beginnen ze gelijk te zeuren om een werkplaatsbon .

Maar al met al ben ik nog steeds van mening dat het een prima dealer is , die altijd alle moeite voor mij doen om onderdelen voor mijn oude VR6 te regelen.

En nog een voorbeeldje over hun manier van werken , kameraad van mij liet van de winter bij hun een binnenste stofhoes van de aandrijfas vervangen ,auto trok na deze reparatie naar een kant. Terug naar Century , er werden excuses aangeboden ,auto werd keurig uitgelijnd , zonder gezeur over extra kosten . Was hun fout , gaven ze toe.

Sorry , Hans , ken nog meer goeie Friezen als ik dacht :thumbup:

monark 06-04-2011 14:40

[QUOTE=tempel]Dat gaat niet op vrijwillige basis gebeuren , ik ken maar een goeie Fries .
Jacobus , hij is echter geboren in Groningen .En dat maakt het duidelijk:
Friezen zijn afgekeurde Groningers :rolleyes:

:thumbup: :D

taak volbracht :D

monark 06-04-2011 14:42

Quote:
Originally Posted by monark
[QUOTE=tempel]Dat gaat niet op vrijwillige basis gebeuren , ik ken maar een goeie Fries .
Jacobus , hij is echter geboren in Groningen .En dat maakt het duidelijk:
Friezen zijn afgekeurde Groningers :rolleyes:

:thumbup: :D
beetje grunngers pesten

taak volbracht :D

project_mk3 06-04-2011 17:20

bedankt voor de tips, en de duidelijkheid ik zal hem laten vragen of ze hem ook hebben gewassen, en dat stukje over de held uithangen? waar haal je dat vandaan? als je het allemaal goed leest staat er ook dat de wagen niet van mij is en van een maat van mij, daarvoor ben ik dus op diverse fora info aan het verzamelen, miss dat iemand dit ook heeft meegemaakt, en hoe ze het evt hebben opgelost. Dan kunnen wij ook aan de slag, hij laat het er in ieder geval niet bij zitten.

Een brief opstellen, dat ligt niet bij mij.. hij heeft het doorgegeven aan zn verzekering, dus die gaan erachter aan, de rest die geen zinnige dingen kan posten, doe dat dan niet hier! Alberto tnx voor de info!


All times are GMT +1. The time now is 18:43.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.