![]() |
waar rollen jullie op in 2011?
De winter is aangebroken, auto's op stal (in ieder geval de mooie wielen)
Zijn er nog mensen die op iets nieuws gaan rollen? Heb mijn wieltjes geruild voor iest anders dik's. Van ![]() Naar ![]() laatste foto trouwens van een forum lid geleend, maar die wieltjes zijn nu in mijn bezit en komen onder de grijze. Mijn andere project gaat trouwens rollen op c4's :D maar dat gaat nog wel even duren voordat die weer op de bandjes staat |
Zo stond hij er afgelopen jaar bij:
De ATS Classic's zijn verkocht en de OZ Turbo's liggen al hier, alleen moeten ze nog opgeknapt gaan worden, de maten zijn iig 7,5x15. Ongeveer zo: ![]() Alleen dan geen gladde naafdeksel maar met een logotje erin. |
18" Bbs Rx.....
|
Damn Erik, die turbo' s zijn echt mooi!
|
ik gaat nog een zomertje terug op de C2's rijden onder de variant,
heb na de aankoop van de auto er nog niet echt van kunne geniete.. :) ![]() met de G60 tja geen idee :confused: hij staat vanaf januari eindelijk binne zoals het er nu naar uit ziet en als die dan tege de zomer motorisch zover naar mijn zin staat dat ik hem weer naar buite wil hale is er kans dat de C2's er onder kome en ik iets zoek voor de variant.. het kan ook zijn dat ik gewon blijf rijde zoals ik er al mee gerede heb omdat die dan in het najaar toch weer naar binne gaat om volledig op de schop te gaan en ik na die periode een geschikt setje zoek ![]() :thumbup: |
Ik weet het niet, de eerste periode van '11 in ieder geval zo:
![]() En daarna is nog een groot vraagteken :tongue: |
Misha niet veranderen mega dikke look!
|
Ze zullen nog wel even blijven hoor.. mss een ander kleurtje ofzo tegen die tijd.
Ik heb in ieder geval genoeg tijd om erover na te denken met dit kloteweer.. |
@Mischa: alleen die welstandsbeugels d'r af en niet meer aanraken! Superdik.
|
van de zomer weer op de BBS white editions:
![]() |
Ik ben nog op zoek naar iets nieuws :rolleyes:
|
De Golf gaat -zoals het nu lijkt- op een setje 15" lichtmetaal met een normale bandenmaat 195-50-15
|
Voor de cabrio voorlopig de mercedesjes er weer onder.
![]() En de 951 met de eta beta cup 2 wielen. Liggen nog bij velgenrenovatie en komen in een nieuw kleurtje terug. |
Heb een setje 18" Touareg wielen voor op de golf
|
van:
![]() naar: ![]() :D |
De bedoeling is op deze;
![]() |
Dik!!
|
Bij mij volgend seizoen, hoogglansverdichte C2 of BBS RM 012 of iets anders als we iets interresants vinden :D
|
Quote:
veel te breed..... |
15" G60 staal, 16" c2's en 19" rial nagaro's :D
|
Quote:
yeah! ;) |
Ik vind ze ook geen porum eigenlijk :screwy:
|
![]() ![]() ![]() :D |
@Der Ghopmeister
Maar dat zijn leuke wielen :) |
en je ziet ze niet echt veel in 13'' :)
|
18" BBS Classix als basis, en als ons huisje klaar is zal ik zo spoedig mogelijk een setje Rotiform's gaan bemachtigen.
|
niets bijzonders
brock b1 8.5j et 13 - 205/40/17 10j et 15 - 215/40/17 |
Als het goed is aankomende maandag trotse eigenaar van bbs rm 15" 7.5 en 8.5j, dat zal 2011 door rollen
|
20" BBS CK ET38 afgedraaid naar ET42.................
![]() |
Rh zw1 17inch 8+9J:
![]() afgewisseld met een setje Nothelle N-classic 16inch 7J. Fotoshop: ![]() |
![]() (sorry, zelfde flauwe grap als in 2010 :D ) daily golf 4 zomer: 18inch bbs rc (ben op zoek naar wat anders) winter 18 inch rs4 golf 1 bbs rs en voor afwisseling 16 nothelle en pully's maar die moeten nog opgeknapt worden ![]() |
Quote:
vet op die Nothelle's :thumbup: |
Quote:
Dank u. Ben nog bezig met het opknappen, en nog op zoek naar een naafkapje :tongue: |
Vrouwlief rolt komend jaar gewoon op der dit jaar aangeschafte rims....
8j en 9j chrome keskin's KT4 :cool: ![]() Ikzelf komend jaar nergens op :( de mk1 ligt nog helemaal uit elkaar en zal dat ook nog wel ff blijven helaas. de opties zijn... nothelle's classic in 16 inch porsche C2's keskin's KT1 maar wat het wordt weet ik nog niet..... iemand een goed idee?? :) |
Ik schuif en glij meer dan ik rol, dus: op sneeuw en ijs. :D
|
Quote:
Hier ben ik het mee eens. Er is met dit weer weinig rollen meer aan :D |
Quote:
zwart logootje en spiegels wielen subtiel rood randje super zo blijven rijden |
op de kidsride
van dit 18 inch ![]() naar 19 inch ff nog personaliseren ![]() en me project als die klaar komt dit jaar ![]() en nog 2 wissel setjes liggen 15 inch ![]() 16 inch ![]() en weer een setje opknappers gekocht lexus wielen sc340 5x114.3 et 50 8j 18 ![]() ze moeten op steek 5x112 komen als ik me niet vergis lukt dat met springbouten en een spacer toch |
Quote:
Logo zwart vind ik niet mooi bij nieuwere auto's en een rood randje vind ik altijd cheap kijken. Spiegels zwart heb ik wel eens (meerdere malen) over gedacht, misschien nog ooit eens proberen. Thanks iig :) |
Quote:
heb hier in schijndel wel adres om ze te laten wrappen voor je die spiegels dat is ook weer zoeits ja die rode rand ken wel paar gepersonaliseerde wielnaafstickers laten maken voor je dat is met doorzichtige laag erop |
All times are GMT +1. The time now is 05:53. |