Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   oude golf 2 radio (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=78960)

mischatdi 17-12-2010 01:42

oude golf 2 radio

Hallo allemaal,

ik ben op zoek naar een originele golf 2 radio du s 1 van de 4 modellen die er zijn:
alpha,delta,beta,gamma.

hij moet in nette staat zijn en goed werken :thumbup: en zo kompleet mogelijk! en van de eerste lichting dus 86er modellen
ik wil hem ruilen tegen mijn huidige pioneer met mp3 met blauw rode verlichting , ik moet even kijken welk type het is :thumbup:

enkele voorbeelden van wat ik zelf zoek :thumbup:

Jel Golf 2 GTI 17-12-2010 12:07

Hej Mischa,

Ik krijg je voorbeelden niet te zien,
staat alleen een of andere banner van een forum.

Ik heb hier nog enkele readio's liggen maar ik den dat ze vn een MK3 zijn.

Als je de voorbeeldfoto's in orde hebt kan ik ff vergelijken :D :thumbup:

Grtz Jel

sinan 17-12-2010 13:08

Quote:
Originally Posted by Jel Golf 2 GTI
Hej Mischa,

Ik krijg je voorbeelden niet te zien,
staat alleen een of andere banner van een forum.

Ik heb hier nog enkele readio's liggen maar ik den dat ze vn een MK3 zijn.

Als je de voorbeeldfoto's in orde hebt kan ik ff vergelijken :D :thumbup:

Grtz Jel

golf 2 radio's gaan de voorkeuzenummers tot 4
golf 3 gaat tot 6
zo weet je nu de verschil tussen golf 2-3 :thumbup:

mischatdi 17-12-2010 13:49

krijg nou wat... dobberwobber schermt ze af... toen het net geplaatst was stonden ze er wel....

maar het is mij ook te doen om de looks, dus als je een foto hebt van de radio :thumbup:

maar hier ff het linkje:
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/In...ioprogramm.html

mischatdi 17-12-2010 16:34

heb ff gekeken en dit is de pioneer die ik wil ruilen , kompleet met doos :thumbup:
het is dus de pioneer deh-2000mpb

J-9A-N 17-12-2010 16:44

Houd er rekening mee dat enkele van deze radio's met een codebeveiliging werken.
Dus zorg ervoor dat je ook de code krijgt!

Ik weet helaas niet welke type's hiermee uitgevoerd zijn, maar ik heb zelf een Beta van '86 met een codebeveiliging.

Gr Jan

johan8vplus 17-12-2010 16:49

zal even mijn zusje vragen die heeft volgens mij een gamma liggen uit haar polo
johan

mischatdi 18-12-2010 00:29

@j-9a-n thx voor de tip!

@johan8vplus zou top zijn!

het past gewoon beter bij mij gti

mischatdi 20-12-2010 00:24

up and go

mischatdi 22-12-2010 20:43

up en gebruikers sporen mogen best, maar wel met alle knopjes zonder direkt voor gek verklaard te worden :screwy:

honcie 22-12-2010 21:32

Quote:
Originally Posted by J-9A-N
Houd er rekening mee dat enkele van deze radio's met een codebeveiliging werken.
Dus zorg ervoor dat je ook de code krijgt!

Ik weet helaas niet welke type's hiermee uitgevoerd zijn, maar ik heb zelf een Beta van '86 met een codebeveiliging.

Gr Jan

De code kan je via de dealer achterhalen.
Dat heb ik ook gedaan met mijn gamma radio.

Grtjs Piet

J-9A-N 23-12-2010 14:42

Hier staat nog een alpha radio tussen.

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=79148

Gr Jan.

svennie 23-12-2010 15:10

Quote:
Originally Posted by J-9A-N
Hier staat nog een alpha radio tussen.

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=79148

Gr Jan.

Die radio heb ik inderdaad nog liggen.
Alleen weet niet of het is wat hij zoekt, want het is het nieuwere model.

mischatdi 24-12-2010 01:11

hey das toch een leuke radio, is dit ook 1 met code? maar anders heb ik wel interesse hoor

svennie 24-12-2010 15:56

Quote:
Originally Posted by mischatdi
hey das toch een leuke radio, is dit ook 1 met code? maar anders heb ik wel interesse hoor

Hier zit geen code op nee.
Tenminste ik heb er nooit een hoeven intoetsen.
Pb maar bij interesse.

jobro 02-01-2011 21:30

Mischa wij moeten een 84 modeljaar radio hebben man,dat hoort bij de wagen toch?

in de oorkonde van mijn gti staat dat hij is afgeleverd met radio Braunschweig 2 van blaupunkt die ik dus ook nog eens wil scoren!! staat wel eens wat op ebay.google deze type radio maar eens. ok die modellen vanaf 86 zijn mooier maar minder oldskool haha

Arne 02-01-2011 22:01

Deze Votex Grundig heb ik nog hier liggen, mag voor n goed bod weg :)

jobro 02-01-2011 23:04

Hee Arne kan je me dr wat meer over vertellen? was het in die tijd een vw originele accesoire ofzo? ken dr niets over googlen. weet wel dat votex spul leverd voor vw maar radios?

Arne 02-01-2011 23:09

Weet er eerlijk gezegd niet heel veel meer van. Het is een Grundig, met digitale tuner, vrij hip voor die tijd, denk dat het toestel van 86 a 88 is. Er moet wel een kabelboompje aan gemaakt worden maar dat kan nooit lastig zijn. Ik doe m eigenlijk niet weg (tenzij voor een hele goede prijs) aangezien hij volgens mij superzeldzaam is, en ik ook een Votex console en meterhouderpaneel klaar heb liggen voor mn Golf.

mischatdi 02-01-2011 23:17

Quote:
Originally Posted by jobro
Mischa wij moeten een 84 modeljaar radio hebben man,dat hoort bij de wagen toch?

in de oorkonde van mijn gti staat dat hij is afgeleverd met radio Braunschweig 2 van blaupunkt die ik dus ook nog eens wil scoren!! staat wel eens wat op ebay.google deze type radio maar eens. ok die modellen vanaf 86 zijn mooier maar minder oldskool haha

je hebt gelijk, maar die ik dus nu van svennie onderweg heb, past gewoon heel goed bij mijn golf, omdat het wel origineel is, en dat leuke rode randje en nog zelfs zonder cassette is :D

want zoals die votex van anne is leuk maar is mij te "oud" voor mijn golf tenslotte heb ik ook al mfa :D en vind die radio niet ogen in mijn auto

dus anne ik doe geen bod, en krijg het idee dat je ook er echt teveel voor wilt hebben

jobro 02-01-2011 23:37

Quote:
Originally Posted by Arne
Weet er eerlijk gezegd niet heel veel meer van. Het is een Grundig, met digitale tuner, vrij hip voor die tijd, denk dat het toestel van 86 a 88 is. Er moet wel een kabelboompje aan gemaakt worden maar dat kan nooit lastig zijn. Ik doe m eigenlijk niet weg (tenzij voor een hele goede prijs) aangezien hij volgens mij superzeldzaam is, en ik ook een Votex console en meterhouderpaneel klaar heb liggen voor mn Golf.

thanks voor je reactie,zou hem dan idd gewoon niet wegdoen denk ik,wat Mischa ook zegt is dat een radio zonder die draaiknoppen net ff wat mooier is maar wat eig net weer iets te jong is voor een 84 gti ;) maar hoever gaan we he met ORIGINEEL,aangezien Mischa voorzien is binnenkort,iemand nog een alpha of beta of gamma radio van 86 liggen?

Turbo-Variant 03-01-2011 00:29

Ja ik zoek ook nog een radio voor mijn Golfje 2. (bouwjaar 1990)

Zit in ieder geval een VW-Aktiv systeem in, dus denk dat ik dan een Gamma cassette nodig heb. (of een lastig te vinden Gamma CD)

Aanbieden mag via PB, dames. ;)

All times are GMT +1. The time now is 04:28.