![]() |
Golf mk1 gti 16v itb en kms managment
:lock:
|
Up
|
up
|
Nu even met een paar foto's erbij :thumbup: |
up, eventueel mag de motor ook los verkocht worden tegen een goed bod.
|
Welke prijs dacht je aan?
Mag ook via pb. Gr |
Vrijdag avond up.
|
Had het meer over dit:
Quote:
Evt een prijs in gedachte? Golf 1 heb ik al ;) . Gr |
wat kost de auto eventueel zonder motor (en misschien zonder velgen)
groet Peter |
Is er misschien een uitdraai van de bank bij?
Niet dat ik dit mooie wagentje dan gelijk koop, maar ben erg benieuwd naar het vermogen/opbouw. Alleen het gegeven van 200pk zegt niet zoveel :thumbup: |
Nee ik heb er geen uitdraai bij, de auto is gebouwd door longstreet engineering en via/met hem is de golf op de bank geweest
|
Up
|
prijs aangepast.
|
Inruil golf 1 cabrio( b.j. ongeveer 1990 en een prijs rond de 3000 euro ) mogelijk!!!!
|
eventueel inruil van rallye onderdelen mogelijk.
|
Weekend upje
|
up
|
up
|
Upje voor deze dikke Golf :thumbup:
|
up
|
ik zou zo iets wel willen kopen maar ik krijg het in Belgie nooit op de baan.
Zelfs al zou ik het eerst oldtimer laten keuren moet ik nog met orgineel blok en remmerij aankomen anders lukt het nooit. Daarna terug alles ombouwen en dan zou ik er mss mee kunnen blijven rijden. Als de wetgeving hier niet veranderd tenminste want ze willen in belgie mss de oldtimer keuring 3-jaarlijks gaan maken en dan zit je om de 3 jaar met een ombouw. Spijtig maar niets aan te doen, ik vind het een hele vette wagen :thumbup: Succes met de verkoop. Grtz Jel |
Quote:
alles valt te regelen toch ;) ik rij in belgie ook met een mk1 met G60 erin als dagelijks gekeurd ;) |
up
|
up
|
in belgie zeker ook te doen ben belg en heb als daily een kever gehad met 2100 type 4 op webers zo gekeurt en nu een één met 1800cc16V zo oldie gekeurt!!!op papier de kever 1200cc en de golf 1100cc.
ff off topic! |
Quote:
bij ne kever kennen ze zo al niet veel van ne motor, ik keur alle kever met dubbele webers en zonder dat ze weten wat cilinderinhoud is uwe golf 1 is eerst gekeurd en ingeschreven en nadien omgebouwd naar 16v een oldtimer moet in principe origineel aangeboden worden en gaan stations zijn die ze weigeren. bovendien wil men oldtimerwetgeving in belgie aanpassen en dan heb je voor alle wagen na 1970 een gva nodig en moet je homologatiekeuring laten doen wat dus nooit kan met een motorombouw! |
up
|
up
|
:lock:
|
All times are GMT +1. The time now is 15:20. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.