![]() |
Volksdub 2010
Ik hoop voor jullie niet dat er vandaag zoveel regen valt als hier... sta je dan op de camping :eek:
Kan er helaas niet bij zijn. Ben benieuwd naar de foto's/verhalen!! :thumbup: |
Geen regen gezien vandaag ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wordt een Top weekend zo te zien.....
Ben benieuwd naar de foto's van morgen.... |
Ziet er goed uit! Bis morgen :)
|
ziet er gezellig uit mannen1 kan er helaas niet bij zijn, volgend jaar nieuwe kans?
|
Morgen ook maar ff vanuit het hoge
noorden een kijkje komen nemen :cool: see you there |
Als ik zo de foto's zie krijg ik helemaal zin in morgen:D
|
Quote:
ik lig ziek in bed :mad: erg jammer was er graag bij geweest morgen.. |
Ziet er goed uit, staan interessante auto's tussen. Morgen maar eens even goed bekijken!
|
Quote:
Ik ook, tot morgen :thumbup: |
kleine bui . Stelt niks voor
super feest .bier genoeg . :D |
Zit in RIGA om de LADA te halen...
Anders was ik er ZEKER bij geweest met de Subdubbers! Veel plezier gewenst zondag!. |
Ik was ook graag gekomen, maar mijn motor ligt er nog naast :(
|
helaas, zieke op het werk, kon niet uit de nachtdienst gepland worden...
Dus blijft het foto's kijken over... |
komen er aan... da's best vroeg op een zondagmorgen..
|
wij maken aanstalten tot vertrek hier...
Tot zo |
Ik spring even onder de douche en kom dan ook die kant op
|
Quote:
x2. Nee... niet samen... :sly: |
1) Bakkie senseo
2) hond in ibiza proppen 3).....aanrijden tot zo..! |
Ff copy van VW-forum:
met de toevoeging: wat een super mooi groot terrein!!! Gisterochtend om half 9 op weg naar Chris om vanaf daar via een stukkie DLD met Jan en Nicole door te rijden naar Dub05. Aangekomen om ca. 12:45 uur. Brandende zon, kurkdroog veld ( alles beter dan regen en modder) en een mooi plekkie in de schaduw kunnen claimen. Weg gestuurd, was vergeten af te zetten, dus heel gauw een stukje opgeschoven tot achter in de hoek. Boel opgebouwd. Enkele sappies weg getikt en nog meer sappies weggetikt. Bijkletsen met andere aangekomen clubleden, de crew etc.. Weeralarm werd aangekondigd, buienradar gecheckt en als de sodemieter alsnog de partytenten opgezet en verankerd. Man man wat een warmte. Auto's, stof, zon, alles perfect. Alleen kan ik erg slecht tegen hitte. Dit was voor mij al een keer reden om Summermax om half 6 's ochtends te verlaten om de schaduw en koelte thuis op te zoeken. Het ging hier redelijk, af en toe een briesje en 's avonds na het eten een beste bui voor de afkoeling. Eten rond uur of 6 (geloof ik...). Stuk 6-8 bbq's. Met overheerlijk vlees, echt goed! Heerlijke speklappen aldus een anti-speklapeter hier... Sauzen waren ook ruim aanwezig, natijd ook op de kleren, speklap werkte niet mee, de zwaartekracht wel. Had aan alles gedacht, petje mee, 2 extra shirts, koelbox met 2 kilo ijs maar geen 2e korte broek...... Na bij de partytent nog een paar vliegende hamburgers en stokbrood van Team Brabant over de partytent heen gekregen te hebben, had ik het rond 10 uur al wel gehad. Ben lekker de auto in gedoken en heb onwijs k*t geslapen. Mede door de warmte en de zeikende vrouwen 's nachts pal naast de auto. Kwart over 6 gingen de ogen voor de zoveelste maal open. Ben er maar uit gegaan, stuk gelopen om wakker te worden. Kleren zagen er niet uit, stonk een uur in de wind naar chilisaus. Aanbod van Tinus voor een andere korte broek had ik zelf de avond ervoor afgeslagen. Checkte de weersverwachting en voor mij niet nog een dag in de zon en stof happen. Toiletten nog even bezocht maar daar ben ik niet eens binnen gegaan. Punt ter verbetering. Volgende keer misschien ook nog een 2e unit aan de andere kant van het veld plaatsen?! Heb nog even een poosje gezeten en toen de knoop door gehakt, hop in de auto, voordat de zon definitief door brak. |
Klinkt weer ouderwets gezellig Tento... jammer van de hitte man!
|
Quote:
jammer van de hitte? Het is ook nooit goed he :screwy: ;) |
Het is niet goed of er mankeert wel wat aan.
Maar ik begrijp hem prima, ik kan er ook slecht tegen. |
even mijn complimenten uit brengen voor de organisatie (een dikke 10).
al was het bier niet te zuipen dus daar moet volgend jaar nog wat aan verbetert worden. maar gelukkig genoeg kratten meegenomen. veel mooi en goed materiaal gezien. rellye`s in overvloed. @tjaap voor het eerst eens echt zien werken.....ook zeldzaam :D :D eindelijk ook maar weer nieuwe t-shirt aan geschaft. catering goed en lekker (bbq-ontbijt) het weer was ook oke behalve dat buitje zaterdag avond. maar dat zal wel voor de stof geweest zijn conclusie top weekend gehad.. het is zeker de moeite waard voor volgend jaar gr.egon |
Net terug,
Ben alleen vandaag even geweest, zag er goed en netjes uit. Stonden zoals normaal weer mooie auto's tussen! Het weer kan niet altijd mee zitten, het is altijd of te warm of het regent en het is inderdaad nooit goed. Maar warm was het zeker haha maar 100% beter als het hele weekend regen! |
Net thuis van well. Lekker weertje !!!
Complimenten voor de organisatie goed geregeld. Op naar de volgende !!!!!! |
Kom net terug van de meet, en d'r stond wat mooi spul bij elkaar. Heel relaxte sfeer, en ik heb weer wat gezichten bij de forumnamen leren kennen. Helaas niemand van de crew te spreken gekregen voordat ik weer ervandoor moest, maar complimenten voor de mooie meeting. :thumbup:
Ik heb wat foto's met de foon geschoten, zal die later vandaag ofzo nog wel effe uploaden. |
Het weer was zeker lekker ( om af te koelen springen je gewoon even in een badje stonden er genoeg van hahaha), super goed geregelt alles was er eten drinken KOUD WATER.
Ruimte genoeg voor iedereen om de auto ergens neer te zetten, op naar de volgende. Voor de organisatie :thumbup: |
Zo dat was het dagje wel.
Super mooi weer, soms een beetje te warm maar daar bracht een koel briesje soms verandering in. Super groot terrein maar toch redelijk kort op elkaar parkeren. Verder was alles goed voor elkaar. Eten was goed, jammer dat er geen koffie was maar daar hadden we alleen s'morgens zin in. Voor de rest een goed georganiseerde meet. Volksforum en Dub05 bedankt voor een plekje in de hall of fame met de Inca (caddy) Tot volgend jaar Foto's ben ik aan het uploaden |
Vandaag ook geweest,
Vond het een erg geslaagde meeting. Alleen op de terug weg wat problemen gehad met mijn nieuwe carburateurs. Erik. |
Zeer geslaagde meeting.
Ben dankzij de zon lekker bruin geworden :D Eten was goed en we hadden lekker koud water. Sfeer was ook gezellig. Dus volksforum. BEDANKT!! |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Zo ook net weer aangekomen met de boot :D
Weer een super mooi weekend gehad. Alles was dik voor elkaar, dikke :thumbup: |
:D
![]() |
Heb een prachtig mooi weekend gehad.
Het feest :cheers: was super en de meeting ook!!!!!! Een dikke pluim voor de organisatie. |
Zijn weer thuis en was gezellig en mooi weer :thumbup:
|
Was erg dik! Gave lokatie :thumbup:
Heb eigenlijk alleen maar lopen/zitten filmen, zo'n 20gb aan footage :) |
ook net thuis,audi weer in z'n hok gezet....
topdag gehad,meeting was beregezellig,mooi opgezet,oprit was idd niet super maargoed ik heb geen bodemplaat:D dus had er geen last van. leuke reacties op de audi gehad,flink bijgeluld met deze en gene,nog wat nieuwe gezichten bij een naam kunnen plaatsen,conclusie;SUPER! |
Quote:
Was jij dat die op 't einde aan de uitgang stond te filmen? Toen die rode 35i, een zilvergrijze mk4 gti en een donkere lage mk2 naar buiten reden? |
All times are GMT +1. The time now is 15:32. |