![]() |
Leuke auto..:)
Beetje erg hoog he..haha |
leuke plo;)
|
kijk eens je benzinefilter na (bij de tank onder de auto) goed kans dat die lang geleden of nooit vervangen is (wordt vaak vergeten) dan trekt ie moeilijk benzine op en slaat ie dus gewoon niet aan.
Moet ik zelf ook nog doen. kost nog geen 20 euro zo'n filter. Carterontluchting slang, heb je daar een onderdeelnummer of artikelnummer van een aftermarket voor? De mijne is ook kapot zag ik vandaag (zou een hoop olie schelen in de motorruimte...) Overigens die teller, had ik ook, gewoon andere teller in zetten (als je eentje zonder toerenteller hebt, gewoon een complete bak zoeken met toerenteller). Ff fototje van beide tellers maken zodat je het verschil in kmstand weet. |
Voor die carterontluchting ben ik gewoon naar de sloop gegaan, was samen met nog wat klein spul een tientje kwijt :) Benzinefilter betwijfel ik een beetje, dan zou hij toch ook moeten bokken en stotteren? En die teller hoe haal je die er het beste uit ?
|
Quote:
Bij mij stottert ie ook niet. Slaat alleen soms behoorlijk moeilijk aan. Als ie loopt, gaat het wel redelijk. Maar werd me geadviseerd om de brandstoffilter maar eens te vervangen, want dat wordt vaak vergeten. Misschien eens slim om je op polo86c.nl aan te melden, daar zitten veel experts qua polo. ;) Moet binnenkort toch nog naar de sloop voor een schakelaartje, idd maar gelijk kijken voor carterontluchting daar, hopelijk hebben ze wat, vorige keer 4 polotjes waarvan er nog maar 1 een blok had (en een spoorstang) |
Leuke polo :thumbup: Op gas? :D
|
Haha nee dat is geen lpg tank hoor :cool:
|
weet ik :D vind het gewoon leuk om zo'n bas tube een gastank te noemen :D
|
Je fotos werken niet!
Welke top monteur heeft die muziek installatie zo ongelovelijk profecioneel ingebouwd? |
als een carteronluchtingsslang lek is mag er nog steeds geen olie uit komen sproeien. Oliedampen zijn normaal, maar als ie sproeit is er meer aan de hand.
Ik zie de foto's ook niet helaas... :dunno: |
Lijkt me logisch dat er wat olie gaat sproeien, die klepstoters die gaan als een gek tekeer en precies daarboven zit een gat waar een slangetje hoort te zitten. Maare geert die topmonteur die ken jij volgens mij wel :tongue:
Maar kan iemand mij even uitleggen dan hoe ik die foto's goed upload? Ik klik gewoon op het logootje van foto invoegen dan moet ik die link copy pasten en dan krijg ik het tussen [IMG]plaatsie[/IMG] dusss dit lijkt mij de goeie manier ? |
Ah, die carterontluchtingsslang. Er zit er ook nog 1 van het onderblok naar je luchtfilterbak, dacht dat je het daar over had :D
![]() |
je doet het goed, maar op 1 of andere manier werkt het toch niet? :dunno:
ik doe precies wat jij zegt, ik zie nu de foto wel (anderen ook?) P.s. Leuke coupe! Heb er ook zoeen gehad. Spatbordrandjes e.d. weer netjes zwart maken doet heel veel voor een mooie tornadorode coupe! :thumbup: |
rol trouwens eens gouw die voedingkabel van de versterker af. Opgerold (ook zo'n klein stukje) leverd inductiespanning op. Soort magnetisch veld wat vreselijk warm kan worden. Niet echt goed voor je kabels en je sub.
|
|
vind je polo mooier hoor (rare manier van kenteken heeft die ferrari trouwens :tongue: )
Trilt ie al wat minder? Zie trouwens dat bij jou POLO nog mooi chroom is, en COUPE niet. Ruilen? Ik wil t graag chroom hebben :thumbup: Die van mij heeft t precies andersom :tongue: |
Ja hij trilt iets minder maar het is er nog steeds een beetje kijk maar eens in mijn topic erover, maare doe mij jou chrome COUPÉ logootje maar ;)
|
Quote:
Haha, we willen beiden alles chroom blijkbaar, dan hebben we er niks an natuurlijk :P. Krijg t coupe plaatje er niet eens af, ben bang dat ik t breek. Polo kwam makkelijk los. |
Quote:
Het Coupe embleem zit geplakt. Even een nylon snijdraadje er achterlangs halen of warm fohnen. |
|
zit een deuk in je bumper :D
Dit was de mijne, met 14" en 165/65/14 banden. Verlaging was -40mm, de achterbak zit vrij vol, daardoor hangt ie wat in de kont. |
Quote:
:lmao::thumbup: heb nog wel een paar leuke 'retro' opknapvelgjes liggen voor weinig(14") |
Fotootjes ?
|
![]() |
Wat vraag je ervoor en wat ben ik kwijt voor banden ?
|
5 tientjes voor de wielen,bandjes zou ik even op autobandenmarkt.nl kijken als ik jou was...
|
Ik denk er nog even over, eerst moet ik nog wat andere belangrijkere zaken regelen aan de polo zoals nieuwe distributie en nieuwe homo's. 5 Tientjes is niet heel gek dus misschien neem ik over een maandje wel even contact op :)
|
Nette Polo :thumbup:
|
Ja dankje :thumbup: Of bedoel je die van martiepartie :tongue:
Hee maar even nog een vraagje, wie weet waar ik voor mijn polo een leuk sportfilter kan krijgen? Kan zelf niks vinden alleen van die universele maar daar heb ik niks aan dat past niet. Het is een AAV motor dus met koekepan. |
als je zo'n open luchtfilter wilt hebben kun je ook gewoon het originele filter weghalen en dan op de buis een open filter zetten. Heb ik al eens eerder gezien maar het is totaal niet aan te raden.
|
Quote:
Quote:
hmmm,een kenner :thumbup: heb je er ook een foto van,want daar ben ik wel benieuwd naar. |
of je pakt de aanzuigbuis van een golf mk3 en maakt daar je K&N aan ;)
Deze aanzuigbuis bedoel ik: ![]() Ziet er dan ongeveer zo uit ![]() |
dat past helaas niet,heb ik al voor je geprobeerd;)
|
Quote:
Kan/past niet bestaat niet :tongue: |
kan niet misschien niet,maar past niet bestaat toch echt hoor... :D
|
das toch vreemd aangezien t bij een maat van me wel paste op zijn 2f met AAV
|
.
|
Quote:
alles past met een beetje wilskracht ;) is ook al vaker gedaan ook.. |
Hmm ik denk dat ik het maar lekker origineel laat, beunpraktijken zoals een filter op de aanzuigbuis zetten en dan het binnenste filter weglaten daar hou ik niet zo van haha :tongue: Maarrr nu heb ik wel vervangings filters gezien van K&N, is dit nog enigszins te merken qua vermogen of is het gewoon geldklopperij ? Hieronder een linkje
Polo K&N filter |
All times are GMT +1. The time now is 22:30. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.