![]() |
Het Brabant topic
in navolging van het Flevoland topic, hier ook maar een Brabant topic.
als ik alleen al in mijn regio kijk (west brabant) wonen er best veel vw liefhebbers. is er misschien interesse in een (mini)meeting regio roosendaal? brabant laat je horen!! |
Koekwaus ! :D
|
BIEEEEER! TIETTUUUUUUH!
Ziege Zageee! BLaaaaaah :tongue: |
Wat 'n langzaam kut topic!!
|
Haha, dat dacht ik dus ook.:D
|
West Brabant?
Noord-oost verrekte gek! |
Present!
|
Quote:
zeker nie, west jonge! ;) |
Bej-jot... verrekte gek mèj ouh bek vol sep! Das wel unne groate knoest!
|
goed idee brbant de gekste!
|
Quote:
Hedde gij da gezèt gehad? |
wellik?
|
Midden-Brabant de Gekste!!
|
ik vroeg toch of er interesse in een meeting was lelijke natnekken!
voor zowel water als luchtgekoeld? |
interesse is er tuuk wel .. ge moet ekkes kijke woar, hoe, wanneer en meer van dèh.
Duk zijnt ammel proatjes maar zuals ze zeege... die vulle gin gètjes asge begrèpt wak bedoel. |
en ik maar denken dat fries een raar taaltje was :eek: :D
|
Zuid ;)
wedde, 5euro hebknie Heuj, Gij Kent Zeker Ginne wielie Nauw de moete doen dan.. |
Fries is gin taal jonge! :D
|
Interesse zeker, alleen zoals misha alleen zegt, moet je ff kijken waar, wanneer en hoe.
Mini-meetings in oss waren ook altijd zeer gezellig :D. |
Ja tot op zekere hoogte wel inderdaad.. tijd voor iemand anders die met frisse tegenzin een meet wil organiseren :D
|
Hahaha ja ben benieuwd ;).
|
voor de locatie dacht ik de stok in Roosendaal
en dan de parking van indoor skydive. dit ligt vlak langs de snelweg en hier word elke 2e dinsdag van de maand ook al een aircooled meeting georganiseerd. fijn stukje asfalt dus geschikte locatie lijkt me. datum: ergens deze zomer, een zondagje denk. wat en hoe?: een mini-meet, geen entreekosten geen catering geen prijzen en ook geen gezeik :) lekker dagje chillen met zn alle in de brabantse zon. alles welkom, zowel lucht als watergekoeld, en alles wat vag of vag gerelateerd is. drinken en eten kan bij Swoop gehaald worden (dit is het restaurant van indoorskydive) hier staat ook een mooi terras buiten. de kinderen kun je naar het zwembad of kartbaan sturen die ernaast liggen. en de vrouw kan lekker shoppen bij rosada wat er ook naast ligt. laat maar weten wat jullie van deze plannen vinden.... |
Super, Laat maar weten wanneer ergens en ik ga zeker men best doen om te komen en heb nog wel wat volk dat mee zal gaan.
Ik met GTI of diesel als GTI niet klaar is. men broer met MK1 GTI. Men maat met zen MK2 GTI 8V of zen 16V als die al helemaal af is. Nog een maat met golf 1 Cabrio GTI. Rosada is voor mij 10 min bollen :thumbup: Grtz Jel (ik wil desnoods belgisch bier meebrengen :D jupiler) |
Is het niet wat verstandiger om het wat centraler in Brabant te organiseren?
Tenminste, hangt van je doelgroep af.. maar volgens mij wil je redelijk wat volk aantrekken. Wat ik toen had gedaan was puur voor Oss e.o. niet te druk, gewoon wat volk wat elkaar kent (ongeveer). Dat was ook niet op een zondag ofzo maar op vrijdagavond.. gezellig even buurten met de mensen uit de buurt. Als je meer mensen wil (wat ik opmaak van uitleg) zou ik 't wat meer richting Breda ofzo doen.. dat scheelt al een stuk. Brabant is redelijk groot, als je in het Oosten woont ben je zo maar een anderhalf uur onderweg naar het westen. |
:goodpost:
Roosendaal ligt toch in Zeeland? :D Tilburg-Noord/Loon op Zand lijkt mij het redelijke geografische midden van Brabant? Is er bij de Drunense duinen niet ergens een mooie spot? |
't oef nie veul te koste, agge mar leut et.
Mar denk dagge déér wel ne gééf stukske ed veur den ottoos. En om ne bietje te ouw'oeren me mekander. Ag ut mar un bietje gééf wir is. Dan zijn wij er ook bij :D oudoe! |
da is, agge ut bij dn skidive doet dan is ut nun goeie plek vur belgen en volk van boven de rivieren zak mar zegge en diejen vent van de skidive is ook wel n'n toffe die zal dus nie gauw klagen denk.
|
Skaajdaajf?
|
ik wil het niet verder naar het oosten doen, want daar zijn wel meer meetings geloof ik (of eventueel richting limburg)
hier in mijn buurt is er nog niks! ja oke , de watercooled dan. ik twijfel alleen nog of ik dan voor 1 grote ga. of net als die luchtkoelers gewoon elke zoveelste dinsdagavond van de maand, als je dan niet kan dan kan je de volgende misschien wel snapte? 2e optie voor locatie is Skidome. daar hebben we ook een mooi stukje asfalt sinds kort maar dit ligt iets minder centraal. reden dat ik voor skydive kies: ik werk bij skidome, en mijn baas is ook mede eigenaar van skydive, dus kan ik makkelijker de locatie regelen ;) al is het wel zoals jappie zegt: ze doen daar niet moeilijk. ze zijn allang blij dat er dan chille mensen staan die af en toe wat komen drinken daar in plaats van dat er die stoere mannetjes staan met de BMW's en corsa's enz die daar heel de parking onder gummen en dan vervolgens in de hoek drugs gaan gebruiken... |
All times are GMT +1. The time now is 02:31. |