![]() |
MK2 Scirocco GTI full resto
Autotje verkocht, op zoek naar wat nieuws :cool:
Me vorige ride's ; MK2 Scirocco GTX uit 1989 ![]() ![]() Clean MK2 Golf G60 uit 1991 ![]() ![]() 5-deurs MK1 Golf uit 1977 ![]() ![]() Audi 80 GLS uit 1981 ![]() ![]() Clean Seat Ibiza Cupra uit 2001 ![]() ![]() MK1 Jetta TX uit 1984 ![]() ![]() MK1 Jetta LX uit 1983 ![]() ![]() |
Body-off, dát vind ik nog wel het meest knappe aan de restauratie!! :D
Goed bezig... mooie auto! |
full resto geen body off.. igg super
|
Thanks maar wat is een body off volgens jullie dan?,
auto is 3 jaar terug tot op het chassis uit mekaar geweest. |
body off is zoals een kever dat je de body van de bodem haalt.. full resto is zoals jij hem hebt gedaan, neem aan dat de bodem niet van de rest is verwijderd ;)
|
Quote:
Nee maar de bodem verwijderen gaat bij deze nogal moeilijk of had de slijptol erin moeten zetten :D bedoelde met body-off dat ze vanaf het chassis af opnieuw opgebouwd is. |
Tijd voor een dikke motor...
|
zal de titel wel even veranderen..
|
wel een erg gaaf ding.
|
Quote:
Als je wilt doneren bied ik me direct aan :D Quote:
Dank u :thumbup: |
echt supernetjes gedaan,dikke rocco:thumbup:
|
Compliment voor je vorige rides. En voor de rocco! Je weet wel wat je met een auto moet doen om er wat moois van te maken. Ik ben benieuwd hoe de rocco er deze zomer bij komt te staan.
|
Ey jongen mooie bakkiej hoor :) 1 tje die tenminste een beetje vlot is vergeleken met die anderen. Kom je vast wel een x tegen in zwolle :)
|
prachtige rocco! Maar vind die frontlip geen potje onder zo'n auto, verstoort het beeld van de bumper die in lijn loopt met de rest...
|
Eindelijk je topic over de rocco :thumbup: .
Super gedaan, En je vorige auto's zijn echt supér! :) |
de wagen is echt zuper maar net als hier boven de lip is geen pan
maar er zijn voor scirocco,s gewoon lipjes gelevert en te bestellen ![]() hier ook de link er bij http://www.lynxcardesign.nl/shop/detail/569 |
Allemaal bedankt voor de reactie's, de positieve en de negatieve,
alles is welkom maar doe toch me eigen ding. Wat die lip hierboven betreft, ding ziet er van geen kant uit, is van poly dus als je ertegenaan pist knapt die al en ze vragen er 170 euro voor :screwy: , thanx voor de tip maar dan vind ik me eigen pasgemaakte lip 100x beter. |
Quote:
Bet, dat scheeld dan weer €170, en een hoop tijd! :thumbup: |
dan heb je toch helemaal gelijk
en dat scheeld een hoop ieder zijn eigen wagen en smaak was niet boos bedoelt |
Was ook absoluut niet boos hoor, zoals ik al zei alle kritiek is welkom gaf alleen
aan dat ik die pasklare lip asociaal duur vindt en ook niet zo mooi |
Vanochtend toch maar de lip wat aangepast, omdat die zo laag bij de grond lag
raakte ik continu bij ieder putdekseltje al met de lip de grond en werd dr een heel klein beetje gestoord van. Heb em nu aan de voorzijde 15mm ingekort en aan de zijkanten iets op laten lopen. Camera was helaas leeg dus ff met de mob. pics gemaakt dus niet zulke goede kwaliteit. ![]() ![]() |
Echt een dik ding, top!
|
Je aanpassing van de lip is wel een vooruitgang!
Staat nu nog superder :thumbup: ! En het blijft een stoere Rocco :cool: ! |
Thanks, tijdje terug ook ff shootje gedaan met onderstaand resultaat.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prachtige scirocco, die blauwe herken ik ook nog wel!
Die foto van de sirocco in de spuiterij is in hattem toch? Ziet er bekend uit in ieder geval. Goed bezig, zeker een hele verbetering t.o.v die jetta's |
Erg Gaaf die Rocco! en die blauwe golf 1 vind ik ook super .. zijn dat 6j Porsche hack messer/cookie cutters ? en weet je zo nog hoeveel mm adapters je hebt gebruikt ?
|
Supergave Rocco :wow:
Echt goed aangepakt!! Vind die spoiler echt mooi gemaakt. |
Quote:
Die foto is gemaakt in een spuiterij in Staphorst en thanks voor de compliments. Vindt zelf alleen de jetta's absoluut niet vindt onderdoen voor de rocco, vindt het allemaal mooie auto's alleen anders qua styling/look behalve de 1ste scirocco, dies wat minder :D maar dat vond ik toen nog mooi. Quote:
Dank u, waren 6&7J coockie cutters met rondom 15mm adapters Quote:
Thanks, was nog verrassend simpel om die lip pas te maken terwijl die van een compleet andere auto en bouwjaar afkwam :D |
Mooi totaalplaatje!
Interieur staat lekker in de kunststof-zwart. :D Weer een auto die een goed baasje gevonden heeft. Dat stof van 't interieur vind ik trouwens echt gaaf! Is dat origineel? (sorry als ik er overheen lees...) |
Quote:
Interieur komt uit een Scirocco GTII, via een kameraadje weten te regelen voor 5 tientjes :D Had nog een vraagje aan de kenners hier. Ik ben net bij de dealer geweest om een paravanplaat en mattenset te bestellen maar beide waren niet meer leverbaar. Ook bij mattenonline.nl waren er geen matten leverbaar voor de Scirocco. Weet iemand waar deze delen nog te bestellen zijn of heeft iemand bovenstaande delen nog in nette staat liggen? |
de stoelen komen helaas uit een gt2
in een gtx zit een heel ander interieur maar dan nog ziet het er super uit en hoop dat je er net zoveel plezier van heb als de blauwe die ik echt super vondt en nog steeds vind vooral de audio van grounzero zat er echt super in bij deze ook weer ? |
Quote:
:D Las het net ook al op het scirocco forum, was mij verteld door de verkoper dat het uit een GTX kwam :redface: Vind me 1ste rocco nu niet meer zo geweldig, interieur vink wel vet (op de traanplaten na) maar zou een interieur nu niet meer zo maken. En qua exterieur zou ik nu nooit meer m3 spiegels en zon luchthapper plaatsen en had toen nog een vaste set van Koni waar ik nu gelijk een schroefset zou plaatsen. heb nog wel een aantal foto's van dat interieur destijds. ![]() ![]() ![]() Heb de audio helaas niet meer (destijds overgebouwd naar de G60 en toen met de auto meeverkocht) en om het nou weer aan te schaffen is niet meer betaalbaar voor mij gezien ik in die periode nog thuis woonde en nu me eigen stekkie heb. |
Quote:
'92-'94 seat ibiza-lip toch? gave foto op dat bruggetje :thumbup: |
Quote:
Thanks en die lip komt van een Cordoba, bouwjaar week zo niet maar was onderstaande type ![]() |
Quote:
smart-ass :D :D gaat om dezelfde auto,zij het met een reetje... |
:D Helemaal niet bij nagedacht eigenlijk terwijl ik het wel wist, zal wel door de drank komen :D
|
tja kom je ook naar boekel dan kunnen we dit race monster in het echt zien ben namelijk erg benieuwd
|
nette inbouw,leuk resultaat:thumbup:
|
Je hebt een heel leuk wagenpark gehad!
|
knap hobby werk hoor...
en nog plaats voor een kratje bier :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 21:59. |