![]() |
Daily MK3 VR6
Tijdje terug de Passat verkocht en gelijk op zoek gegaan naar een Golf 3 VR6. Valt nog best mee om een leuke te vinden.
Toevallig kwam er een nette gecleande '92'er te koop bij mij in het dorp welke ik al een jaartje of 8 ken. Deze kunnen kopen met een aantal gebreken. Het dakraampje functioneerde niet meer. De bestuurdersstoel was versleten. Daarnaast had een of andere grapjurk het zijscherm bewerkt met zijn voetzool waardoor er een lelijke deuk in zat. :screwy: Inmiddels is de deuk weer gemaakt en zijn er nog een aantal dingetjes tevens opnieuw gespoten. Ik heb 2 nieuwe stoeltjes opgehaald in duitsland. En de dakraammotor is ook vervangen. In de tussentijd zijn we er nog mee naar Oostenrijk geweest. Achterdemper lek gereden op de terugweg, gelijk maar een nieuwe set eronder gedaan. Kon de set gelijk opnieuw afgesteld worden voor de nieuwe Porsche velgen. Enig nadeel dat nog is, is dat de motor wel een flinke bulk gelopen heeft en eigenlijk aan vervanging toe is. Maar gelukkig heb ik er een DIS-blok bijgekregen met kabelboom die ik waarschijnlijk ga reviseren. Wil er voor de rest niet al te veel meer aan doen. Het moet een daily blijven ofcourse (;)). Hier wat fototjes van het torretje; Aankoop, ![]() Na wat aanpassingen, ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mooi Erik :)
|
Mooie auto hoor, :)
|
Mooie ride!
Nieuwe velgen zien er goed uit, zag hem deze week staan :thumbup: |
Quote:
|
Zeker nette daily! Velgen staan hem echt goed.
Hoeveel inch zijn ze? 16 met platte banden ofniet? |
Ik dacht 17...
Maar netjes ouwe Belg. Toen je hem voor het eerst leit zien was ie al oké. Oké genoeg voor naast de Edition ;) We spreken ons snel weer! |
17" inderdaad. 7 en 9J met 185-35 en 195-40.
Bedankt voor de complimenten! En Bobby, jij ouder Huilander, hopelijk zien we ons op Vagfest volgende week. Voor minder doe ik het niet. :) |
Quote:
Poeh, ergens vorige week bij je huis. Kom wel es een keertje langs :thumbup: |
Gaaf Erik! Met name ook de wielen, die maken het af :cool: Misschien moet je er wel even een originele grill in planten.
|
Quote:
|
Mooie wagen Erik, maar dat wist je al :tongue:
Je hebt hem achter nog omlaag gekregen zie ik :thumbup: |
Quote:
Kom maar eens een bakkie doen als je in de buurt bent. :) |
Quote:
|
Staat er dik op zo Erik! Wielen staan erg dik! En de Recaro`s zijn über :cool:
|
Dikke mk3 Erik, de velgen staan hem heel goed !
|
Lijkt een hele mooie !
Vooral de wielen zijn erg geslaagd vind ik. |
Mooie kar, als ik nog eens een keer een VR6 heb moet die ook zo worden!
|
mooi ding :thumbup:
ligt voor redelijk plat,voor een daily dan.. de mijne ligt ongeveer hetzelfde,maar die heb ik niet als daily gelukkig.. maar leuk apparaat :) |
sjieke daily!
|
Mooi Erik!
Was al aan 't wachten op een topic over de mk3. De wielen staan heel goed, en die stoeltjes zien d'r ook netjes uit. Weet niet in hoeverre deze wat te maken hebben met VW of mk3, maar ze zien er haast origineel uit met dat stofje. :D Die Mille Miglia velgen die we in, ik meen Budel, gezien hebben onder die Corrado, zouden hier ook niet slecht onder staan denk ik. ;) |
Quote:
Rijd als daily ook een vr6. En ben nog met een golf 1 cabrio project bezig. Kom wel vaker in urmond ja, woon in stein dusja :thumbup: Zal wel een keertje aanbelle :tongue: |
Quote:
Die Mille's zouden zeker mooi staan wil het niet dat ik dit setje al had liggen en de opslag aardig vol begint te raken. :D Je moet binnenkort maar eens in Urmond langskomen, snap je wat ik bedoel. ;) Ik ga binnenkort maar eens beginnen met de revisie. Bedankt voor de complimenten. |
Quote:
't Wordt inderdaad eens tijd om langs te komen... we zijn 't geloof ik al aan 't verzetten sinds de Passat gekocht is. :D Ik zal eens kijken of ik dit weekend vrij kan maken, moet ook nog steeds bij Herr Knedel langs gaan. :tongue: |
Zeer knappe mk3 !
Wat voor wielen zijn het eigenlijk porsche ??? |
heel mooi ook die velgen zeg :thumbup: super gewoon strak. zonder te grote bumpers of te ver uitgeramde schermen. etc wat je ook weleens ziet .
super zo :thumbup: |
Erik, het is geen VR6, maar ik heb ook een daily :D
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?p=766732 |
Leuke daily erik!
Wordt dus echt een gereviseerd DIS VR6 blok? edit: toch niet dus :cool: |
Als iemand interesse heeft, hij is te koop....
|
:d
|
mmhh wat komt er nu dan in???
Gr Ronnie ;) |
Quote:
ITB's. ;) |
vette wagen hoor zo met die porsche velgen.. alleen wat is de dikte van jouw adapters achter..??
|
ongelovelijk, wat n dikke vr6.
complimenten :thumbup: grtz |
Quote:
Ik dacht 40mm per kant :thumbup: |
nette wagen man! velgen staan hem goed
|
Quote:
Zal ze nog eens nameten, ik dacht dat ik 30mm en 40mm had besteld.... |
Okee.. als je dat zou willen doen heel graag.. k ben nog opzoek naar adapters alleen ze moeten vrij dik wezen want anders gaat het achter niet goed komen met die 9j.. dan zit hij tegen me luchtbalg aan...
|
Nigel had gelijk, ze zijn 40mm achter. Zo zie je maar, anderen weten meer van mijn auto af als ik. :redface:
|
Zit je andere motortje er al in..?? Mooi ding verder erik, maar dat wist je al.
|
All times are GMT +1. The time now is 15:39. |