![]() |
Jetta white edition
Zo als mischien een paar weten , ik heb de jetta van Lobbes626 over genomen .
Vandaag dus naar Krimpen aan den ijssel gereden om de Jetta op te gaan halen Bij de auto gekomen , viel me de auto niks tegen bumpers voor en achter beetje in de knoei maar oke Karin had er genoeg spullen bij gedaan om hem weer op te knappen dus over schrijven , in laden en naar Friesland met de Jetta En ik moet zeggen hij rijd als nieuw , alles gewoon netjes Geen rammel of kraakjes ...heerlijk :thumbup: Thuis aan gekomen gelijk de krik er onder en de achter bumper verwisseld voor bumper uit elkaar gehaald , mistlampjes er in gezet en de laaste orgineele binnen bumper er in gedrukt Morgen even met een poets lapje er om heen en de radio goed aan sluiten dan volgen ook meer foto's :thumbup: en ja sorry hij is WIT :eek: :D |
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst alberto.
Zal wel weer een mooie jetta worden. Zit er nu een rallye front in ? |
Deze auto lijkt me zeker een mooie basis! Gaat vast weer een dikke wagen worden :D
|
Quote:
goed gezien Molle :D |
Ziet er wel naar uit, Rallye front. :D
Ben benieuwd wat 't wordt, maar 't zal wederom niks lelijks worden. ;) |
En wat zijn de plannen nog meer alberto ?
|
daar is ie dan !
ziet er al netjes uit.... met die front zo :thumbup: |
Quote:
heb nog paar dollars over voor een set wielen , en wat kleine dingen .... deze auto zit een buget op , dus ff zoeken :D ff afwachten ;) |
ok, ben benieuwd.
Maar jou kennende komt dat helemaal goed ! Succes ! |
Vet zeg.. zo'n witte is gewoon tof, mooi setje dadelijk samen met de grijze.
*jaloers* |
Quote:
Alberto, een bodemloze put die VW heet kent geen budget :tongue: |
mooie aanwinst alberto, succes er mee maar dat zit wel goed ;) !
hoop dat je hier langer plezier van mag hebben dan de vorige aanwinst ! gr. Martijn |
Quote:
:D deze wel .. anders word mama boos :D |
Quote:
Bloemetje doet wonderen zeggen ze :D |
Quote:
:D blijf niet bezig ...kan ze wel een bloemen zaak beginnen :D :D |
Netjes, gekocht omdat hij wit is?????
Want wit schijnt toch de sjit te zijn zegt men ;) |
Quote:
tegendeel . moet er heel erg aan wennen ...blijf er bij wit is geen kleur :rolleyes: auto is gewoon zeer netjes , boekjes er bij , dealer onder houden 2 nadelen ....er is in gerookt , en hij is wit :redface: |
niet zo lang geleden, in de tijd dat de Jetta nog actueel was, bleef je ermee zitten! Shit, wat zag je ze vaak in het wit, vooral de 'Elan' versies van de Jetta 2a.
Is dit een pacific?? Viel spass beim basteln! Edit: nadelen er is in gerookt & hij is wit... hm.... budget was al geregeld? Hoor ik daar 'recaro interieurtje en een paintjob'??? :tongue: Jens |
Quote:
Van binnen dus geel :D Vieze rokerslucht :mad: Hoop dat je het eruit krijgt. |
Quote:
Au contraire mon frère! Wit is de gelijktijdige aanwezigheid van ALLE kleuren licht. ;) |
Quote:
beetje maar , maar dat komt goed ....nieuwe asbak zit er al in :D Cartec doet wonderen :thumbup: |
Quote:
D'r zijn toch van die bedrijven die je auto compleet vacuüm zuigen. Die krijgen elke geur er uit, wat overblijft is de geur van de materialen in de auto. Stoffe bekleding, leer, plastic, metaal... etc. |
Quote:
:D stofzuiger heet zo iets ...bij de Praxis te koop voor 10 euro zo nu en dan :D |
Ben benieuwd Alberto, plaatjes schieten he!?
Succes ermee! |
Toch maar aan de witte ?
Niks mis mee, van de Jetta's die ik heb gehad vond ik de witte zelf het mooiste. Front al snel aangepakt, beetje wielen en een verlaging en meer is niet nodig. Ben benieuwd ! |
Quote:
:D :D :D Die kennen ze in het zuiden van het land nog niet. Daar hebben ze nog veger met blik en een mattenklopper . ;) Rallye-front had je nog liggen??? |
front was nog op voorraad .... ;)
en was toch met de bumper bezig , dus gelijk er maar in gezet was de planning niet , want het totaal plaatje is nu beetje vreemd met 14 inch staal en op normaale hoogte :D plaatje van de achter kant met nette bumpert :thumbup: |
Laat je de banden leeglopen, zakt ie weer 10cm ;)
|
Ziet er nu al netjes uit. Kijken wat je nog meer gaat verzinnen :)
|
Quote:
Ziet er weer netjes uit Alberto..!!! :thumbup: wel raar om te zien dat ie bij iemand anders voor de deur staat ;) |
Quote:
hij heeft vannacht zelfs binnen gestaan :D |
Quote:
Wow dan heeft ie het bij jullie beter dan bij ons :D |
Quote:
Neen lieve Albèr... :rolleyes: Heel je auto wordt dan vaccuüm gezogen, dus niet enkel 'n rond oppervlak met 'n diameter van zo'n 3-4 cm. ;) Alle geurtjes die niet in de auto thuis horen zijn dan 100% zeker weg. D'r heeft eens wat over hier op 't forum gestaan van een ander lid dat dat gedaan had, dus het zou ook wel terug te vinden moeten zijn... denk ik. :D |
Quote:
Klinkt een beetje vreemd, een beetje auto is nogal 'lek' dus het is iig een knap kunstje als het echt zo gaat. |
Lieve Chris , lijkt me ook erg moeilijk ...
omdat een auto niet pot dicht is ....zie de link graag komen van je :thumbup: |
Zodeju Albér!
Dat wordt een knappe Jetta zo te zien! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat! |
Toen ik daar was om de Zenders op te halen, hoorde ik je idd nog zeggen dat je wit niet mooi vond :P. Ik vind het zeker wel een net dingetje! Als deze net zo mooi wordt als de andere, dan komt het meer dan goed!:thumbup:
|
een rooklucht gaat er nooit 100% uit. Een paar dagen in de zon met ramen/deuren dicht en de lucht is weer (in mindere mate) aanwezig.
Ik geloof dat ze dat met een Ozon apparaat doen, een nacht in de auto laten staan en de geur zou weer helemaal geneutraliseerd zijn. Wat ook goed werkt; alle stoelen/matten/bekleding uit de auto en met een stoomreiniger alle delen reinigen. Zo heb ik dat ook met mijn polo gedaan. Is even werk, maar het scheelt echt een hele hoop. |
Quote:
Ben er al even door geweest met de alles reiniger van cartec dikke drap kwam van het plafon af zetten :( Daarna een sopje ruikt hij al stukken frisser :D Stoelen moeten toch even goed schoon gemaakt worden dan is 80% van de rook geur wel weg Want zo geel was hij nu ook weer niet ;) Vanmiddag al even contact gehad met de handelaar in schroefsetjes die zijn ook onder weg :D (bedankt Chris :thumbup: ) |
Nette auto Alberto mooie basis :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 08:13. |