![]() |
TK: Audi A8 6.0 W12 S-Line Quattro GESTOLEN !!
verkocht :thumbup:
|
in je MP advertentie staat 55 Nm, lijkt mij niet helemaal correct. verder wel een erg fraaie auto! succes met de verkoop!
|
Quote:
:thumbup: goed gezien. Moet 550 zijn. |
..
|
sorry maar zulke auto's gaan niet in onderdelen, die staat al lang in Moskou,
sterkte met de afhandeling. |
bedankt Tjaap
|
http://www.marktplaats.nl/index.php...w12-420-pk.html
en ja hoor! bij de marktplaats adv. staat de "kaart" functie nog ingeschakeld. dus ze kunnen precies zien waar de auto zich bevindt... :shake: dit altijd uitvinken bij verkopen van een auto! :( |
bekende van me heeft het zelfde gehad , ook op marktplaats te koop , en ook gestolen.mooi balen zoiets, je hoort het steeds vaker
|
Quote:
Tsja, duur leermomentje :mad: |
:wow: Ik zal me ogen openhouden!!
|
Schiet niet op nee...maar neem aan dat iemand met zo'n auto of in die prijsklasse niet alleen WA verzekerd is...maar minimaal WA extra...dus verzekering kan een hoop goed maken toch?
|
de auto staat niet in de boekjes omdat dit echt een liefhebbers auto is. Zelfs de Audidealer kon geen marktwaarde geven. Tis dus maar afwachten met welke waarde de verzekering zal komen.
|
Als een auto niet in de boekjes staat,heeft dat niets met een liefhebbers auto te maken...maar meer met het feit dat deze uitvoering te weinig is verkocht.Maar blijft zonde.
|
Quote:
niet alleen kaart functie maar op postcode kun je ook zien waar de auto staat |
Tsja, en als je denkt dat een serieus gegadigde belt voor een afspraak en je geeft je adres en diegene komt 's nachts ipv overdag , heb je hetzelfde resultaat.
|
Bij zulke auto's moet je gewoon niet je eigen adres opgegeven maar gewoon iets 25km uit de buurt ofzo. Dat je elkaar daar treft...
Maar aan al die tips heeft die vriend van je nu natuurlijk ook niks meer. |
jammer ... maar net wat Jaap zei
ding is al lang weg , onderdeelen vind je niet weer |
Eergisteren is het ook gebeurd bij mijn ouders thuis, snachts de audi a6 van mijn vader gestolen. Alsof het op bestelling gaat :(
|
Gaat het ook.. Laf vind ik het!
|
Quote:
nou, lekker dan. Ook succes met de afwikkeling dan hé :( |
Nou de Audi van me pa is terug gevonden in antwerpen, nog iets gehoord over de w12?
|
even morgen afwachten nog, maar de W12 is in Tilburg teruggevonden .... :) Politie heeft de reservesleutels opgehaald. Nu maar kijken of het echt zo is en hoe hij erbij staat....
|
Quote:
proficiat, in goede staat teruggevonden ? |
Hoop voor je dat de auto in goede staat is. Succes
|
Quote:
Ja alles lag er nog in alleen zijn bij de inbraak ook twee laptops en een fotocamera meegnomen maar niet terug gevonden. Ben benieuwd hoe de w12 is terug gevonden |
Quote:
Geen idee, lijkt mij eerlijk gezegd niet aangezien de warde daarvan niet echt hoog is. Het lijkt wel of ze ff vervoer nodig hadde |
beter dat die is terug gevonden!!.. suc6 met de verkoop! wel een hele dikke bak
|
En de W12? Is die ook alweer terug? Wel jammer dat het zo gaat ja.......
|
Die is inmiddels ook terug. Wat ik begrepen had, viel de schade mee, kras op het dak en W12 logo eraf geropt.
|
klopt, heb je vast van Wilco vernomen ?
verrassend weinig schade verder. Paar krassen en idd W12 logo eraf geropt met een schroevedraaier. Verder kentekenpapieren weg en onderhoudsboekjes weg.... maar goed hij is er weer....... en dus ontopic. Straks is hij weer te koop :) |
All times are GMT +1. The time now is 01:08. |