![]() |
2 fast 2 furious!!
|
muahhahaha
|
oooooooooooooooooooooh shit!!! :screwy:
|
ter vegrelijking :D
![]() |
Kicke gaaf man..... :D
En ook gewoon nog Jetta op zijn kofferbak plakken haha |
Shit 1500 geboden... Ik bied meer!!
|
the bomb
|
Ik heb deze auto ook al eens op MP gespot een tijdje terug ,leuk idee ,maar het is het toch net (lang) niet .....
Toch blijf ik de orginele F&F jetta(vento) stiekum toch wel erg leuk vinden hoor ...! |
Was leuk geweest als je er nog wat van kan maken, maar deze lijkt wel hopeloos..
|
IK neem er gelijk drie van die hokken
|
Mooie twotone kleur (buiten wit binnenin de motorruimte rood)!
Heeft wel iets! |
Quote:
Hoe noem jij een Amerikaanse mk3 met kont dan? ;) |
watvoor moter ligt er eigenlijk in de jetta van die bagger film?
|
geef mij dan toch maar de originele dan deze kopie...
|
Quote:
1300i? :D |
2.0, geen id of het een 16v of 8v was, had zo'n leuk gepolijst inlaatspruitstuk bovenlangs lopen waar 2.0 in stond..
Kan ff geen foto vinden.. |
Ik meen een 2.0 8V met crossflowkop, zo werden deze destijds in de US verkocht...
|
na ff zoeken:
1995 Volkswagen Jetta III GT Engine Type: SOHC four cylinder Displacement: 2.0L Engine Mods: ABD 260-degree cam with euro sport adjustable cam gear; custom Eurospeed intake manifold; Top Gun 150-horsepower direct port nitrous system; K&N air filter; Nology 10mm spark plug wires; Bosal Brospeed header; Sebring Tuning cat-back stainless exhaust system with dual carbon fiber DTM tips; Optima battery, Hose Techniques red silicone hoses; Weapon R - battery cover and radiator cover; DC Sports oil filler cap Engine Management: AMS chip Drivetrain: four-speed automatic Suspension: H&R coilovers; Eibach upper strut tower brace and front and rear anti-swaybars Brakes: Brembo Brakes - four piston front calipers with 13.5-inch rotors and two piston rear calipers with 12.5-inch rotors and stainless steel brake lines Wheels: Konig Tantrum 19x8 (color-matched) Tires: Pirelli P7000 SuperSport 215/35ZR19 Exterior Mods: Wings West RS Racing Series four-piece body kit, Commando style trunk wing with CHMSL, custom "blade" carbon fiber front splitter; Vento European-spec fender flares; Hagus Sport mirrors; custom Modern Image The Fast and the Furious graphics; Hella dual round head light conversion with tinted lenses; Catz FET XLO driving lights with hyper white bulbs Interior Mods: Sparco steering wheel and Supersport seats; RCI four-point cam lock shoulder harnesses; AutoPower rollcage and video camera mount; Stitchcraft Interiors custom leather door panels and rear back seat; Razo Titanium pedal set and carbon fiber shift knob; ABD dead pedal; Gauge Works dual A-pillar pod with Auto Meter oil pressure and fuel pressure (for nitrous system) gauges; NR Auto white gauge faces; Sherwood Dash carbon fiber dash kit and custom carbon fiber trim pieces Mobiletronics: Alpine Electronics CVA-1000 head unit, CHA-5604 6 disc changer, CHA-1214 12 disc changer, SWR-304E 12-inch subwoofers (2), MRV-1502 amplifier (2), MRV-F505 amplifier, ERA-G320 audio processor, SEC-8205 alarm system, NVA-N751AS navigation system and sub woofer controller; Clarion VCR; Sony PlayStation; Cascade Audio power supply ![]() ![]() |
Ding is zo snel dat de lak van de achterlip eraf vliegt..... :D
Vind de echte F&F Jetta wel cool, maar de auto van de advertentie heeft nog een (hele) lange weg te gaan dan..... |
Is dat ding alweer te koop? Ik hoop dat de volgende koper 'm gaat slopen.
|
huidige eigenaar van de echte is Franky Muniz.... ja dat ettertje van Malcolm in the middle
|
Quote:
Malcolm in the middle roeleert zwaar :thumbup: |
Was al een topic over op vwvortex ...die jongens hadden eht wiel al uitgevonden
|
Quote:
Moter....... Motor zul je bedoelen zeker ....... Maar dit is voor mij toch wel een beetje een cult film hoor :rock: Ze mogen mij iig die jetta(vento) wel brengen ! |
Beetje jamme van de 4 speed automatic :D
|
All times are GMT +1. The time now is 16:17. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.