![]() |
rally discussie
vandaag had ik een discussie met een collega over de steek van een rally synchro
hij beweert bij hoog en laag dat een rally 5x100 heeft nou zijn we allebij lekker eigenwijs dus was echt gezellig :rolleyes: we werken bij een vw dealer(ik toen nog niet) en daar heeft hij in 1991 een golf 2 rally klaar gemaakt en beweerd dus dat die 5x100 had en dikkere wielbouten nou weet ik (denk ik) genoeg, en weet bijna zeker dat een rally net als andere golfjes 2 gewoon 4x100 heeft en had alle sebering velgen die ik ken en heb gezien hebben altijd 4x100 als steek of is er toch een speciale uitvoering geweest met 5x100, de gene die die auto toen der tijd kocht had wel altijd bijzondere auto wist hij nog te vertellen is hier iets van waar, bestaat er een golf 2 met 5x100? |
Alle Golf 2 zijn standaard vanaf de fabriek geleverd met steek 4x100
En het is RallyE ;) |
ik zou zeggen, tel het aantal gaten:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
4x100, zekers te weten
Sebring velgje 4x100 fabrieks af erop, die heb ik nog niet gezien in 5x100 Heb je toch weer een kratje bier gewonnen... :D (toch? ;) ) |
Het is RALLYE
Dan ga jij met je collega een discussie aan over hoe je rallye schrijft :D |
Quote:
ja joh zeikerd :tongue: het ging om een reep chocola :thumbup: het leek me al zo raar, vrienden van me hebben al meerdere RALLYE'S gehad en idd altijd 4x100 ben ik toch niet gek :shake: |
Quote:
BEN EEN VLIEGTUIG! :D |
Bij de "echte" dealer" kunnen ze het voor je opzoeken;)
|
Quote:
grapjas :D |
Quote:
Dus ik ontvang binnenkort een 2de hands reepje dus . . . :cool: |
Maar voor de Rellie waren er wel specie-ale sieberings (ander onderdeelnummert) toch?
|
neeee, da wash vor di Rellyia Siengro
|
Had hij er niet toevallig eentje gekocht waar de vorige eigenaar een vr6 onderstel enal onder had gezet :D Misschien beweert ie ook dat er een vr6 in hoort ;)
|
Quote:
alle rellies waren sinkro |
![]() Deze is wel 5 gaats ......... :eek: |
:shake: maar niet origineel uit de fabriek, daar gaat het om
|
Mijn pirallye had ook 4x100 :D
|
Quote:
JOH! :D deze ook.... ;) ;) ;) ;) :rolleyes: ![]() LOL |
bedoelt die collega niet je asmoer die is wel dik :D en telt die mee
|
Quote:
haha ,maar die andere is zonder adapters ! dus 5 gaats (en 4 gaats ) naven |
Quote:
OHW! nou, ben blij dat je het nog even uitlegt! :rolleyes: :D :D :D :D :D :D :D :D :D |
dus hij zit nou met 9 bouten vast :D :D
|
Die loopt er niet meteen af dus :D
|
ach, op mijn rallye zitten de velgen gewoon maar met 2 bouten vast, meer dan genoeg :D
|
Quote:
vraag maar aan Matthijs :redface: |
Quote:
Nee hoor, gewoon met 5 bouten ,en zonder adapters! |
Origineel uit de fabriek heeft de Rallye steek 4x100! 5-gaats zullen inderdaad wel velgen met adapters of met Mk3 GTi- of VR6 onderstel zijn! Grtz!
|
ik heb een rallye en is steek 4 x 100 en na mij idee is een rallye met
5 gaats een met adapters anders kan het niet :D |
Quote:
Onder het motto van waarom iets met 4 bouten vast zetten als het met 2 bouten ook vast zit. :D |
Nee, dat is gewichtsbesparing :D
|
Quote:
Nooit gehoord van omboren van naven :rolleyes: |
Wat een flauwe discussie hier.
Iedereen weet toch dat een rallye standaard een 4-gats onderstel heeft. (nou ja, blijkbaar niet iedereen :rolleyes: ) |
Quote:
Tuurlijk weten ze dat wel (hoop ik .... :D ) |
Nou ben er achter heb zo eens naar me rallye gekeken :wow: en ! let op mijn wiel zit vast met 4 bouten en 1 moer :D :D
|
Quote:
Hoe verklaar je dan dat je het wiel kunt verwijderen zonder de moer los te draaien;) |
nou das dus het volgende waar je over na kan denken :rolleyes: hoe kan dat nou :D laat hem (de moer) maar eens weg.
wie biedt zich aan :D :D |
All times are GMT +1. The time now is 05:07. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.