![]() |
mooie corrado :thumbup: zelfs het interieur ziet er nog netjes uit!!
|
Ziet er netjes uit moet ik zeggen, veel plezier ermee :thumbup:
|
:thumbup: een hele nette corrado!
|
Quote:
idd, het interieur ziet er nog super netjes uit, beide stoelen zijn nog helemaal in model en niet kapot. voor de rest is de hoedeplank ook nog helemaal onverzaagd, en ook alle originele luidsprekers zijn nog aanwezig :) ook wil ik in de toekomst nog 2 andere mistlichten erin zetten, omdat 1 van deze 2 een barst heeft jammergenoeg. |
Die is zeker netjes :wow:
|
He Emiel,
mooie corrado :thumbup: , vind de achterlichten nog niet eens zo raar staan , maar dat is ieder zijn eigen. groeten Willem |
heel mooi ding. Ik vind een corrado op z'n origineel ook het mooist (beetje lager; 40mm kan geen kwaad), deze is echt netjes op het eerste gezicht!
|
Bedankt voor alle goede reacties :)
als het goed is komen morgen de originele achterlichten er weer in, dus dat gaat de goede kant weer op :thumbup: ook wil ik misschien de velgen nog gaan veranderen, en dan gaat mijn voorkeur uit naar 17'' Porsche Cup 1 velgen. als er veranderingen zijn dan post ik hier wel even nieuwe foto's. |
Erg mooie corrado, ziet er keurig uit op de foto's! Mooie kleur ook trouwens. Veel plezier ermee :thumbup:
|
had deze week eindelijk een geschikt setje originele achterlichten gevonden voor mijn Corrado, vandaag binnen gekregen dus ook maar direct gemonteerd :D
hier de foto's (auto is wel een beetje vies :tongue: ) ![]() ![]() ik vind het zelf een stuk beter staan, dan die heldere :thumbup: |
staat weer keurig! Zwart/rood zou 'm ook wel mooi staan denk ik! En een blanco kentekenplaathouder zou ook net ff netter zijn ;) . Mooie auto!
|
Quote:
daar wordt aan gewerkt :thumbup: EDIT: heb het eerst zo even gedaan met de kentekenplaathouder, Collega van me zou even 1tje zonder reclame voor me roggelen :thumbup: ![]() |
was vandaag mooi weer dus de Corrado maar even een beste poetsbeurt gegeven, en daarna nog helemaal met de poetsmachine gedaan :thumbup:
toen maar even een paar nieuwe foto's gemaakt :D ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
die ziet er netjes uit :) TK :P ?
|
Quote:
neej hij is niet te koop! ;) |
hierbij even een klein mijlpaaltje, de teller van de Corrado is deze week op 208.000 kilometer gegaan :)
natuurlijk ook even een foto van gemaakt :thumbup: ![]() |
Zo op de foto's een erg nette C. Feli met de aankoop. Nu nog even sparen voor een andere einddemper:)
|
Quote:
Dankje :thumbup: ik had al even gekeken voor een ori einddemper op de site van Ype kramer zitten ze op 132,- euro, maar dan moet ik uhm er ook nog onder zien te krijgen. Die einddemper die er nu onder zit is aan de middendemper vast gelast rondom, dus dat zou ik uhm daar weer door moeten slijpen denk ik. Maar eens even zien in de toekomst :) |
mooie corrado,
ik vond alleen die heldere achterlichten beter staan. |
Quote:
Dat mag, ik ben persoonlijk meer voor het origineel. Vond die heldere een beetje goedkoop staan. En originele Corri's beginnen toch wel een beetje zeldzaam te worden :thumbup: |
:iamwithst
Misschien een 2e hands middendemper op de kop tikken en dan die nieuwe einddemper erop? En als er centjes over zijn, een paar originele velgen met winterbanden :) |
Quote:
is misschien wel een optie ja, om een 2e hands middendemper met een nieuwe einddemper eronder te zetten, dan hoef ik ook niet te slijpen :) velgen zit ik nog wel over te denken, alleen weet nog niet wat ik wil, of sebring's of estoril's, die horen er origineel onder. maar even zien |
Ook hier maar eens even een kleine update.
Gister de Corrado voor de apk gehad, en kan er nu weer een jaar tegenaan, alleen de handrem moest even gangbaar gemaakt worden. Voor de rest een perfecte auto zei de garage houder :) Vandaag weer een kleine mijlpaal, teller staat nu op: ![]() ook komt er binnenkort een originele einddemper onder, en velgen ben ik druk naar opzoek. Voor de rest goed blijven onderhouden :thumbup: |
maar:
Als je hem zo origineel mogelijk wel maken (wat overigens erg gaaf is), waarom heb je het 16v-logo er dan afgehaald? Die hoort er toch op fabriek-af zegmaar? |
Quote:
Daar heb je helemaal gelijk in :) Maar die in de grill heb ik eraf gehaald omdat ik bang was dat deze gestolen zou worden, en die achterop omdat ik dit mooier vond staan. Maar beide logo's zijn nog wel aanwezig hoor :thumbup: |
Een hele nette corrado heb je.
En als je van jouw logo's af wilt dan mag je mij PBen want ik zoek nog een setje 16v logo's :thumbup: |
|
Zo en dan nu eindelijk eens een serieuze update :D
Eindelijk een setje 17inch Porsche Cup 1 velgen gekocht, steek 5x130. ET52 en 7.5J breed. Had deze week adapters besteld van 20mm en 25mm, die waren gister ook binnen. Dus vanmorgen maar begonnen met schroeven en omzetten, ben er zelf echt super blij mee :) ![]() ![]() Nu nog een originele einddemper eronder, dan is de Corrado helemaal af :thumbup: |
P-Cup1... altijd goed onder een Rado.
Volgende update hoef ik jou niet uit te leggen denk ik?;) |
Quote:
Je zal wel verlagen bedoelen denk ik, maar dat gaat niet gebeuren. Hij blijft mooi op z'n originele poten staan. Origineel hé! :thumbup: |
Het ziet goed uit :thumbup:
Is een lichte verlaging (20 mm ofzo) dmv veren geen oplossing, dan houd je toch comfort en een wat betere look... want hij staat nu een beetje erg hoog op de poten. |
|
|
|
gespot van de week ik kom je altijd tegen bij dronrijp rij in een renault kangoo
van oosterhof holman, jij komt altijd vanuit de richting franeker ongeveer 16.15 |
Quote:
Dat kan wel kloppen ja, ik ben je s'morgens ook wel eens tegen gekomen dan kwam ik je tegen in de Jetta. |
Dat ziet er goed uit, het zal de wagen heel goed doen denk ik :thumbup:
|
Kon het niet laten, dus gisteravond maar even de nieuwe demper eronder gezet.
Ben er zelf erg tevreden over, de Corrado is nou helemaal in originele staat met uitzondering van de Porsche velgen dan :thumbup: ![]() Oud <---> Nieuw ![]() De volgende dingen wil ik nu graag nog gaan/laten doen aan de Corrado -Alle luidsprekers vervangen (deze zijn nu 16 jaar oud en niet echt super meer) -Verder alle Vloeistoffen verversen, en een Goede poetsbeurt geven. -En héél misschien nog eens een klein beetje verlagen, maar daar ben ik nog niet helemaal uit ;) |
Hele nette Corrado zo te zien! Zie dat je, in mijn ogen, alleen maar verbeteringen aangebracht hebt. Vind het alleen wel zonde van de 16v logo's! Béétje verlagen kan geen kwaad ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 10:07. |