![]() |
99 problems but this bus aint one !! Kemperink part deux
Kortom : ikke boessie gekoopt :D
Met Bussie Komt Nooit naar Tzab Tzum geweest om de Kemperink te begluren . Was nog harder dan we dachten . Of alles moet met plamuur zijn bewerkt .. maar dan roest het nog niet iig ... Bodemplaat zit nu pisbakken ijzer op .. dat moet er eigenlijk uit maar dat zien we dan wel weer . Grootste zweetpartij gaat straks in het afwerken zitten : hier en daar niet zo fraai afgewerkt terwijl de klapdeuren weer speciaal zelf gefabriceerd zijn .. Daarna was kennelijk zijn geduld op . Ik ga nu mijn graftombe in : "morgen" post ik nog wat pics . Erwin en Michel bedankt :wink: p.s. nee dat is een sticker .. geen photoshop. OWNED !!!!! |
COOOOOL, en die sticker.. jij dacht zeker.. die kleur wil toch niemand hebben
|
Zilver is een minder groot contrast .. vandaar de blauwe
![]() |
Gefeliciteerd !!
Nu een paar leuke wielen eronder en plat op z'n pens met dat apparaat :D |
Kan je altijd je huis nog opzeggen...
gefeli met de nieuwe g-mobile :biggrin: |
Ritje Fryslân was dus niet voor nop! Ontzettend groooooot ding :)
Gefeliciteerd iig! |
Cool man! Dinsdag op de ACN? :p
|
Ja maar als je het niet erg vind laat ik deze nog ff in Fryslan staan ;)
|
Cool Bussie. Gefeliciteerd ermee.
en graag gedaan hoor.we hebben gelachen. Trekken!!!! |
Tis stil vanuit de luchtsleutel hoek ...
Boys trust me : ik koop geen auto om erbij te horen hoor ;) |
Ze vinden hem lelijk denk ik :biggrin:
|
Welnee : ik ben een waterhoofd .. dus een overloper .
Er zijn er zelfs bij die niet naar een coole meeting gaan omdat er niet alleen luchtsleutels komen .. Dan laten ze liever de meeting met coole aircoolers schieten . Zijn er zelfs die niet komen met hun zaak vanwege dat feit . |
Quote:
Dat zijn Jankers met een grote J. |
Nee dat zijn trekkers met een grote T ;)
Name droppers van het ergste soort LOL Begin gewoon mijn eiguh aircooled cluppie zonder andere leden : Das Baldhead Airheads |
Ziet er goed uit Gert!!,ombouw heb ik zo nog niet gezien?!
Nu de ovaal de deur uit? |
FF mijn geld tellen .. ik hoop t niet iig :)
Kom je nog langs John offe zie ik je dinsdag avond bij de Aircooled Parking nite ? |
Hey Gert, ziet er goed uit man! Zoiets heb ik eerlijk gezegt nog nooit gezien! :D Daar maak je wel de blits mee... valt iig goed op! Paar strakke velgen eronder (die heb je vast nog wel ergens liggen :tongue:) en zakken met die handel... goooeeed!
|
Deze zitten in de planning : ori Fuchsen ..
Weer eens wat anders dan die voor Porsche gemaakte Fuchsen ![]() |
Nice!!! :D
|
Quote:
Hoe ga je die dan monteren? Ik heb ze ook willen monteren op mijn T2b, maar de steek van de velgen is 5 x 110 en een busje heeft 5 x 112 met draadstangen op de wielflens. Dus "springbouten" zijn geen optie... Verboren van de velgen dan??? Let me know, Aircooled greetz, Humby :cool: |
Quote:
Of andere remtrommels met de goede maat geboorde gaten. |
Heej Gert, Gave bak joh! Was het ritje TzabTzum dus wel waard! :D Wanneer kom je em halen? Hij staat nu al in de weg! ;):D
|
Verboren van de trommels en flensen wist Krukab me te vertellen ...
|
Quote:
Pfioew, nice job!!! :rolleyes: Aircooled greetz, Humby :cool: |
Update !!
Quote:
Rustig Splitje ... er gaat schot inkomen !! De motor (twee liter typ4,code CJ) ligt klaar om nagezien te worden,net zoals de bijbehorende lange vierbak. Vanavond gaan er ook wat wielen (van Gert) onder mijn pano gepast worden om te kijken wat er aangepast moet worden om probleemloos te kunnen gaan rijden. Hopelijk dit weekend de notch slopen zodat je Kamperink op die plaats kan komen te staan Gertje ;) |
Quote:
Hahaha lekker op tijd met je sussende woorden... kijk even naar de datum kruk, als ik niet rustig was gebleven dan was ik nu na een half jaar wel ontploft hoor :D ;) Quote:
CJ is wel een mooie motor voor zo'n gevaarte! Maar wielen passen???? ehhh.. Lijkt er nu dus op dat de diverse partijen mee gaan werken.. mooi voor ons! Kan Gert eindelijk tuffen met dat hok :D daar is hij voor bedoeld ook volgens mij! hou dit vol :D |
Quote:
ik kan je niet anders dan gelijk geven Mr.Splut .... Quote:
Yep ... je kent Gertje toch ... altijd dermate veel wielenkeuze dat ik nu gewoon wil weten wat eronder gaat,voordat ik een komplete remmerij voor hem in elkaar ga zetten ;) Quote:
Precies,en misschien kan één van de mods hem ook ff verplaatsen naar "luchtgekoelde projecten" :rolleyes: |
ik zou gaan voor standaard wielen... remmen doen het toch ook standaard?:D
|
ehhh,moest dat ding nou nog weg bij jouw of niet ?? :p ... breng hem dan ook niet op andere ideeën Split :mad:
|
Gert ook volgens mij ;)
|
Quote:
*edit* kruk ;) |
:D hehe, gelukkig bij jouw, was al bang dat dat rode gevaarte hier kwam te staan,pffff.
"bussie veegt angst zweet weg van voorhoofd". had niet erg geweest hoor Gert.heb altijd nog wel eens kippen willen hebben. :rolleyes: |
het was wel een mooi en ruim opslaghok geweest voor al dat hooi
wat je twee weken terug voor Miss B. stond uit te laden ;) beter iig als die aanhanger waar jullie het nu in stonden te proppen !! |
Quote:
ja wel VET zo'n opslag. apk erop en ik heb het nog maar 1x in mijn handen. |
Blijf eens ontopic jullie :D
Gisteravond wat bouten uitgeboord en erafgesloopt . Blokkie draait rond dus hopelijk weinig onderhoud nodig . Beplating gaat een dezer dagen naar de stralert . Wiel passen kwam er helaas niet meer van maar dat doet Kruk stiekem . Blijft nog ff een geheim wat er onder komt ;) |
Quote:
update Net vanmorgen geprobeerd je wiel te passen Gertje,maar voor zit er dus het meeste werk aan :( De 5 (x112) gaten moeten opgeruimd worden,en het naafgat moet iets worden uitgedraaid. De et-waarde (van 40) is voor vóór goed,maar achter zou je een 10mm spacers voor het mooie ertussen moeten leggen. |
tuurlijk, laten we de remmen niet vergeten... Krukkie on the move haha! Heren succes met dit project, zal wel goed komen naar wij dachten!
|
Quote:
En et 45 ? want die heb ik natuurlijk ook nog liggen .. alleen een inch roter in diameter . Naafgat uitdraaien is geen probleem als de rest ook meteen gedraaid moet worden @ JW : de 964 remmen liggen al klaar . De eirodinamiek van de Kampferink is dusdanig dat de kroessnelheid rond de 100 zal liggen . Das hard genoeg voor mij ;) |
Quote:
lekker verhaal weer, net of nu het halve forum niet weet wat eronder gaat komen? |
Quote:
Maar dat zijn dan weer 8J's,en deze zijn 7J ... ook dan zal er een spacer tussen moeten !! ff wat anders,waarom geen 5,5x16 T3 (16")syncro wielen ?? Die kan Richard nog gewoon via de Wittebrug leveren ..... |
All times are GMT +1. The time now is 15:45. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.