![]() |
stretch... it's what's for dinner....
maffe yanken....
![]() hier gaan dooien vallen :D |
For temporary use only :P
|
motorfiets bandje :D
geloof niet dat dit lang goed gaat !? gr. Martijn |
Quote:
Thuiskomertje |
weet ik, maar zo heeft het meer weg van een motorfiets bandje ;) !
gr. Martijn |
Quote:
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En hoe vaak zie je geen mensen rijden met brede bbs'en en dan een 165 bandje eromheen :shake: onder een 16v of g60 en die mensen houden dan ook stug vol dan het lekker rijd :screwy:
|
Altijd weer die Polo rijders..
:) Maar goed: een 165ér bandje in strètz niet het zelfde als een thuiskomertje: thuiskomertjes hebben een Ã*etsje andere samenstelling.. dat gumt ook heeeel anders.. |
Heb me er altijd over verbaasd dat de kefâhboyz dit nooit opgepakt hebben, in hun zucht naar smaller
|
Allemaal heel leuk en aardig. :rolleyes:
Maar ik zie alleen maar velgen die voor een auto staan/uit het koffer getrokken worden/gelikt word :sly: Maw ook foto's van daadwerkelijk onder auto's ? |
Quote:
Zelf al ooit op gereden? |
![]() |
Quote:
Ja een keer onder mijn 16v KR gehad.............lachen man. Bij 120 een keer goed gassen en dan die bandjes horen jammeren :D En bochten zijn natuurlijk ook heeeeeeeeerlijk met die banden.............voor en achter geen grip :thumbup: waren Nankangs. Had onder mijn 16v altijd 195-50-15's op stalen velgen. Maar ja dat was ook geen showauto maar een auto om mee te rijden. ;) |
Ik vind het 3X niks.
Ziet er toch niet uit! |
Quote:
Met 165 heb je iig niet zo snel aquaplanning(planing?) Mijn 165/45/R15 Conti's om 6 en 7J reed wel erg goed moet ik zeggen. Nu had ik ook geen vermogen of koppel, maar goed... Dat kon ik daarmee dus compenseren... ;) |
Ik moet zeggen, mijn 165 nankangs rijden ook super... Pas flink lomp zitten sturen in de regen, en ik schrok er eigenlijk van hoe goed hij plakte! Niet/nauwelijks last van onderstuur! Mij bevallen ze iig prima, vandaar mijn happen op je uitspraak ;)
|
echt sick dit
|
Ik vind het ook niet super. Beetje getrokken mag wel, maar dit is wel erg overdreven ;)
Zelf ben ik tevreden met 195/45/15 banden op 6J. Net wat slanker dan 50 banden en niet getrokken ofzo :) |
Dit ziet er gewoon niet uit :screwy:
|
Dit ziet inderdaad niet uit.. Is een beetje over the edge :screwy:
|
Over de top, bult of in dit geval: over de velg-rand-getilt.
165/55 R13 op 6Inch brede velgen deed het leuk, en 145/80 R13 op 5,5 J idem. Gewoon rechte dan wel iets wijd staande wangen. Dit is gewoon echt streeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetz, voor de leut denk ik? Zo op thuiskomers rijden naar een meeting: niet mijn stukkie koek! |
heb van de zomer op een engelse meeting iemand 2 banden kapot zien rijden, zo heel gekke fratsen haalde ie niet eens uit maar wel 2 velgen aan barrels en de bodem goed hard op de grond. beter niet als je net een leuk bochtje inzet of een stukje in D aan het planken bent.
beetje onzinnig aan het worden dat gestretch... maja een beetje stretch is nooit weg, dat ben ik volkomen met sjampoo eens daarom deze maar ff http://smg.photobucket.com/albums/v...nt=MOV00223.flv |
Stoer filmpje!
Maar zoals ik al zei, wil eerst eens de foto's zien dat iemand daadwerkelijk durft onder de auto te leggen en ermee te rijden. Anders vind ik het maar erg zwakjes en niet zo abnormaal, dit kan iedereen nog. :rolleyes: |
Volgens mij zijn die dingen ook gewoon nog steeds bedoelt als reservewiel, niemand wil daar op rijden!
|
maar goed ook dat we ze er niet mee zien rijden.
word de telegraaf wel stuk dikker van. met name de rouw advertenties. Raar zeg ineens een klapband :screwy: |
no pain, no game! :D
snap daarom niet 'the point' die deze gekke amerikanen proberen te maken :screwy: |
Het gaat inderdaad wel erg ver dit.
Iemand dit dit wil proberen onder zijn auto? Ik maak het testritje wel :D |
over the edge and then in the hedge !!!!!
|
Quote:
That's funny, that's my tire/wheel. :thumbup: |
Quote:
|
Ik denk dat die amerikanen gewoon een reservewiel willen hebben wat met hun normale setje velgen mached :D toch nog een beetje in stijl naar huis als je een klapband hebt
|
![]() |
195-45-15 op 9,5j? is dit 10j? aso!
|
Haha die vorm van de wang :D
Dat kan echt nooit goed komen :screwy: Doe mij maar lekker 195/45 op een 7j en flink bochten mishandelen. |
dude.....
|
Ik ga dadelijk 165-50-15 plaatsen op een 6j velg dat gaat toch wel of niet dan? ik heb er nu 185-45-15 op zitten maar ik hoop dat het nu een beetje getrokken staat? kan dat??
gr ronnie Die stretch is wel echt extreem van die toyo..->zou ik niet meer mee rijden.. En die reserve wielen is wat voor op zo`n lowriderfiets.. zou wel maf uit zien man.. |
![]() |
nice, waar komt dat onder vandaan?
|
Touareg
|
All times are GMT +1. The time now is 21:26. |