![]() |
Het grote VW's op vakantie topic
N.a.v. een ander topic kwam ik op dit idee. Post hier de VW's die je op vakantie bent tegen gekomen.
|
Vorig jaar in een boerendorpke bij een markt in Perugia, Italia ...
![]() ![]() ![]() En op de autostrade ... ![]() |
Ik ben in mei op vakantie geweest naar Oostenrijk, maar om al die VW's die ik op de foto heb gezet hier te gaan posten ;) :D
|
Quote:
:D Grapjas, meetings tellen niet :tongue: |
leuk topic alleen heb ik op t moment geen vak.foto's
|
Quote:
Komt goed toch :), de meesten moeten nog gaan. |
telt m'n eigen ook? caravan gaat met de bouwvak achter de jetta 1 :D
|
Deze audi vorig jaar gespot in griekenland
![]() |
Quote:
volgend weekend kun je een paar "vakantie" foto´s maken... ;) |
Quote:
Waar? |
Quote:
9e Original Golf I-Treffen van 13 t/m 15 Juli 2007 in het Allerpark te Wolfsburg! :ass: |
meesten zijn nu wel terug neem ik aan.. dus ben benieuwd
|
Ik ga morgenvroeg op vakantie richting het zuiden van Duitsland. Zal een goed gaan opletten of ik nog wat kan spotten. Zo ja dan horen en zien jullie het wel...
|
Vanavond net geboekt, laatste week september naar tsjechië. Ben benieuwd naar de wegen daar in de bergen :D , schiet tegen die tijd wel wat plaatjes :thumbup:
|
Komen een paar van mij, heb meer vw's gezien maar niet altijd camera bij gehad..
|
leuk kenteken van die bus
|
Ik ben ook even een kleine week op vakantie geweest
en heb daarbij Duitsland, Zwitserland, Italië en Oostenrijk aangedaan, heel wat mooi volkswagen spul gezien maar niet zo veel gefotografeerd hierbij een kleine samenvatting! Oh ja, kan iemand mij vertellen waarom we in NL eigenlijk geen 100 octaan benzine hebben? Echt een traktatie voor je wagen en het gaat echt als de feuerwehr... . ![]() ![]() ![]() ![]() Vooral de tekst op die brandweer LT...... Sorry voor de grote foto's, ik ga ze nog resizen! |
Cuba Vw's
VWtjes die ik heb gespot in Cuba,
over het algemeen zagen ze er 1000x beter uit dan de locale auto's daar :screwy: Ook lekkere ratlookers gezien :cool: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
camperen op de boer :D
|
|
Quote:
Wow coole combinatie!!! Ik wil voor volgend jaar een oude caravan erachter hangen, maar is dat dus een beetje te doen zo? Wat voor motor ligt er in je golf? |
@ mellyville,
heb de auto al niet meer, maar was een 1.1 ;) En goed mee te rijden, geen allerdaagse combinatie,maar ja.... |
Een 1100tje? :| Maar dat ging wel een beetje? Waarmee ben je er overal geweest, ook de 'bergen' in?
|
bergen,haha, nee daar kom ik niet. Ga nooit ver of lang op vakantie, dat kost teveel geld. Ben maar een automonteur, zonder geldboom. Maar op vlak terrein, gaat het uitstekend.
|
Deze golf 1 kwam ik tegen in parkeer garage in Faro Portugal, er zaten ook 2 kleine lampjes in de grill, was dit toen standaard ??? verder zag ik daar redelijk veel amerikaanse golfjes en jatta's.
![]() Verder kwam ik ook op het platteland een rode kever cabrio tegen, leek een beetje als gestrand project, helaas geen foto's van. Even gekeken en weg gedroomt :redface: |
lamelle rock's
|
nice US mk1... in portugal???
|
Quote:
holly smoke .... :eek: je kan de golf ook binnen parkeeren zeker ;) |
Ben even terug uit Zeeland i.v.m. een verjaardag. Kon deze niet ongefotografeerd laten :).
![]() Stond vlak bij ons! |
Ik was het niet ;) Die ziet er trouwens best goed uit! :cool:
|
Quote:
Was zeker aardig, alleen al een oudere dan de onze, blauw interieur alla golf 1. En check de Zeeland sticker! |
Ben net terug van een weekje op ibiza en daar is niet heel veel net spul meer te vinden maar wel een leuke zandkever :D
|
deze kwam ik tegen in Orleans, misschien een bekende auto? Zag er echt supernetjes uit.
![]() |
|
![]() vancouver eiland bc canada ...stond bij familie onze pickup staat er achter ![]() |
Nice one! Grappig gedaan met die knippers voorop :) Welk jaar is die? '61 ofzo?
|
in noorwegen:
de eigen golf : ![]() en ook nog gespot op de trollenweg naar geiranger: ![]() |
Mijn vakantiekiekjes (niet alles VW)
Stijlvolle burger to-go in San Francisco: ![]() Auto waarvan ik op afstand dacht dat het een Phaeton was (was een Buick Lucerne): ![]() FullHouse huisje (San Francisco) met leuke auto voor de deur :) ![]() ![]() Maf busje in Santa Barbara ![]() Grote wielen rage in Los Angeles ![]() ![]() Een -ECHTE- 300C gezien, yep, de 6.1 Kost hier 83.000, daar 41.000 (dankjewel Wouter Bos!!) ![]() en mijn eigen huurbak, heeft wel moeten werken voor z'n geld :) ![]() |
Damn, dat ding is echt een phaeton look-a-like! Dacht precies hetzelfde. Mag hopen dat die beter verkoopt :P.
Rijdt dat trouwens wat? Zo'n moderne impala? |
zo'n 6.1 hebben wij hier gewoon in de garage staan :)
|
All times are GMT +1. The time now is 06:05. |