![]() |
Gezocht Setje 18 of 19" wielen !
Wie o wie heeft er nog wat liggen ??????
:thumbup: |
heb nog 18" steek 5x108/112 denk 8j et 35 of zo...(bbs look ck 2 delig ja look)
|
Heb je toevallig een foto ofzo ??
|
Geen 17" meer helaas
|
Heb nog volledig gepolijste porsche cup 1 liggen !
7.5 x 17'' met vrij nieuwe dunlop sp 9000 205x40x17 erop. Zitten ook orginele porsche emblemen in. Evt. nog met adapters (4x100 naar 5x130 of 5x100 naar 5x130. M.v.g pascal |
wat moeten ze kosten en heb je toevallig foto´s ?
|
wat voor'n steek zoek je?
|
Liefst 5x100 maar mag ook wel wat anders zijn zolang ik maar met adapters kan werken .
|
Niet zo'n duidelijke foto maar je moet ze toch in het echt zien .
Greetz pascal En de laatste zijn van Roy ! ![]() |
Ik heb nog een setje RS4 velgen liggen, 19 inch en 5 X 100
|
Hey ,
Cup wielen moeten €1500,- kosten maar ik heb anders evt. ook nog een setje 18 " liggen ( zonder banden ) en moeten €800,- kosten. Bbs look met nepboutjes en een gepolijste rand. Foto komt nog . Greetz pascal |
Iemand anders misschien voor de wielen ?
Liggen niet in de weg maar als je er geld van kan maken is toch ook wel leuk! :thumbup: Greetz pascal |
Sorry zijn niet de wielen die ik zoek !
Succes met de verkoop ! Iemand anders nog wat ? |
Upppppppppppppppppppp
|
heb nog set strosek 5x130 et 50 8 en 9 J
opknap (moeten gericht worden) 500,- en een set lorinser 8 j rondom et 33 maar is naar +/- et 47 te maken ( genoeg vlees voor ) gespoten en in de kleur die jij wilt (randen gepolijst en met goede banden ) 1000,- ![]() beide 17" |
Upppp
|
|
Super mooie wielen,maar ben helaas van 17" afgestapt!
Zal mijn post ook even veranderen |
bbs rs 8.5 en 9.5 et 23 5x112 kan ik je aanbieden ....
maarja aangezien jij vaker auto/gedachten wisselt dan ik boxershorts ...... :redface: |
Hier ligt nog een setje 18 inch wielen, zwart hart, gepolijste rand
ACE 18 inch ET35 5x100 7,5J 2 banden met 5 mm profiel en 2 nieuwe banden (225/40/18) voor 900 euro. ![]() |
UPPPPPPPPPPPPp
|
Ik heb nog wel een opknap setje rial 8,5x18 steek 5x100....
1 delig, zwart hart en een beschadigte en lelijke velgrand (was voorheen gepolijst)met banden 215/35/18 Kuhmo. Laat maar weten. Ze moeten niet zo veel kosten, ze liggen in de weg. Rond de 200 euro |
Kun je mij een foto mailen ?
Hoe zijn de banden ? jasperkoebrugge @ hotmail.com |
Ik ga morgen naar de schuur dus dan zal ik meteen even een pic van alle vier maken, niet te veel van verwachten hoor. De banden zijn redelijk, je komt er in iedergeval mee door de keuring bij de dealer.
|
Heb je die toen onder je golf gehad ?
|
Quote:
Ja, zaten onder me MK4... :D |
Ok dan.
ik morgen graag ff foto´s ! |
Ik ga me best doen voor je....
|
check eens mijn verkoop topic heb 2 sets 18 inch in de verkoop bbs le mans replica en sportec velgen met of zonder banden
|
Ik heb nog een setje 19" brabus wielen inclusief nieuw banden, is dat niet wat?
Maat 8,5 x 19” Et 35 Steek 5x 112 Prijs 1.995,00 Inclusief nieuwe dunlop 215/35-19 banden, hoogglans gepolijst en daarna nooit mee gereden. Set is exclusief en in een super staat! |
Das zijn idd super wielen erik maar daar heb ik momenteel het geld niet voor over helaas.
|
Uppppppppppp
|
beslis eens een keer jasper...
|
Hahaha kan ik niet :D:D
|
Hey jasper,
Ik heb even snel een paar foto's gemaakt. ![]() ![]() Hoop dat je er wat aan hebt, Ik hoor het wel. |
Quote:
Prijs is bespreekbaar hoor, en een betalingsregeling ook wel :D |
NEe niet voor een setje wielen ! :D:D
Bedankt voor je aanbod. |
Hey jk ik heb ook een setje liggen audi w12....
Voor pics check ff mijn topic. Prijs voor jou heel speciaal.... |
All times are GMT +1. The time now is 08:01. |