![]() |
Audi A3 Sportback
Quote:
Ik zeg doet u mij er maar een, maar dan zonder die Laguna velgen :D |
nou, eeuh, je mag um ook bij mij voor de deur zetten :D
|
wil m wel!!!
...ondanks zun almera kont :( |
lekker kontje juist, alleen ben ben de A3 niet zo te spreken over de nieuwe waterval grill
|
Niet verkeerd, toch? Ik zou 'm wel willen hebben. Maar toch vind ik de 3-deurs variant mooier. Wel raar eigenlijk dat eerst de 3-deurs op de markt komt. Tegenwoordig is het vaak andersom. Zie bijv. Alfa Romeo 147, Opel Astra, BMW 1-serie... Het mooiste is natuurlijk om meteen met een 3 en een 5 deurs op de markt te komen (zie Volkswagen Golf V), maar als de 3 en 5 deurs van elkaar afwijken, dan is dat natuurlijk niet echt mogelijk...
En qua concurrentie (5-deurs) vind ik de BMW 1-serie mooier! Ik ben benieuwd naar de 3-deurs versie van de 1-serie :cool: |
Quote:
golf was eerst ook alleen de 5-deurs |
Die achterlichten lijken heeeeeel veel op die van de nieuwe Lacetti (Daewoo?), maar hij's wel cool!
|
ik vind ze mooi........niks mis mee.
|
Quote:
|
Ik vind de achterlichten eigenlijk helemaal niet op de nieuwe Daewoo Lacetti lijken :rolleyes:
![]() ![]() |
Doe mij er maar 1 in atraciet grijs.
|
lever hem maar af bij mij voor de deur.een blauwe graag
|
zit iets van een Alfa 156 station in... maar ik vind em niet mooi.
|
Ikke wil m ook wel .. maar dan niet in terrein uitvoering
Je kan er een overdekte volleybal wedstrijd onder spelen als het regent ,.,.,.,.,. |
Joa, die zou echt mooi staan voor het huis. Maar dan wel de zwaarste motor die er in kan, 240 PK als ik het goed heb? :cool:
Echt een vette bak :) |
doet mij dr maar 1.. in t moonlight blue met airride en 18" sportec velgen :)
|
Huh, heeft de gewone A3 nu een zwaardere motor als de sportback in het aanbod?? De zwaarste was toch 240 pk of niet?
|
wel ok deze wagen.
|
is wel ok! black-silver, fast like an arrow
|
Hou hem maar. Ik heb altijd ruzie met A3 rijders dus mij zul je er niet in vinden.
|
Op een gegeven moment beginnen alle auto's een beetje op elkaar te lijken. Alles is al bijna gedaan, dus dan krijg je vanzelf dat het ene merk modellen heeft die op de modellen lijken van het andere merk.
Neemt niet weg dat ik er wel 1tje wil :) |
is niet lelijk zou er best in rijden :o
|
Ach.... zet m maar neer, dan trap ik m wel af :cool:
|
Quote:
nou dank je wel hoor bussie :mad: :mad: dit is de tuf van mijn vrouwtje en we zijn er toch wel blij mee hoor :biggrin: |
Ik vind die stuurtjes ook zo gruwlijk mooi van die nieuwe audi`s!!
|
doet u mij er ook maar 1 met 3.2 motortje en dsg bakje.
|
All times are GMT +1. The time now is 20:51. |