![]() |
der Atlanta
Kids,
zaterdag opgehaald, het nieuwe scheurijzer: Voor het gemak maar een grote parkeer sensor achterop, ook handig voor n karretje :D In het begin liep ie onwijs onregelmatig: peppie was ff vergeten carterontluchting vast te zetten en een andere stekker, klein detail. Wel ff nieuwe Bosch accu gekregen. Toch aardig. Verder ziet ie der steengoed uit, dat lelijke rode stuur is vervangen door n zwarte. Heb al meteen wat stereo ingebouwd, had ik nog liggen, met radio Cd spelert en 6 boxen. Ben aan ut kijken voor slotloze grepen en CV, das toch wel erg handig. Nodigt ook aan om niet met een schroevendraaiert in het slot te poeren...das al gebeurt namelijk... Hier en daar een pitje op de grille en motorkap, die spuit ik wel een keer over op mijn werk ;) Echter, godsamme, zit er iets roest bij het linker zij, achterruitje. Zeer primitief gerepareerd. Mijn vraag: hoe sloop je de ramen eruit? Zelfde principe als bij de golf 2? -x- |
Quote:
nee dus, ander principe, bij een Golf 3 zitten ze geplakt, zoiets moet je normaal gesproken laten eruithalen. |
.....scheisse......
|
kun je wel zeggen......
|
en nu? zelf doen is geen optie dus?
|
niet echt, d.w.z. als je zelf de kennis niet hebt...
|
kennis als van? In ETOS kon ik ook al niet erg veel vinden ontrent enige rubbers enzo.
Plakken en knippen kan iedereen toch? |
tja, dan moet je het maar doen als je denkt dat je het zelf kan. Broer van me wou een nieuwe voorruit in zijn Golf 3 cabrio, normaal gesproken bij de Einser en Zweier Gölfe heeft hij dat altijd zelf verwisseld met mijn hulp dan weliswaar, maar bij die Golf 3 Cabrio hield het ook voor hem op, hij had al eens aangevraagd bij een achterneef die een schadebedrijf heeft om ze daar te laten verwisselen, maar toch nog afgezien vanwege de kosten, vanaf Golf 3 is dat allemaal anders, het is niet meer de goede oude tijd van de G1 en G2.
|
sjef, das n slechte zaak!
|
nee inderdaad dat als je met 250 banjert over de autobahn je raam niet op je schoot ligt..
|
en ik moet nog 2 16cm speakers hebben voor in beide deurbakken. Iemand?
|
Gadverdamme Ed, wat een burgelijke auto :D
hahaha.... mooi man, ben benieuwd hoe lang je hier vanaf kunt blijven.... |
leuk crossflow koppie Edje!!! krijg daar weer direct knutsel idëen bij....
|
leuke golf ed! idd crossflow kopje viel mij ook meteen op! nice :cool:
|
wie ruikt 45mm webers?
|
kep ff onder dat rubber zitten gluren....ik geloof dat er ietsie werk aan de winkel is.
Ik zal ns bij ome dealert vragen wat een ruit zetten kost. |
Ik denk dat je dan beter bij carglass o.i.d. terecht kunt. Kijken of iemand op zaterdag even een ruitje wil plaatsen. Schadebedrijf vragen? Henkwassenaar van hier eens vragen. Die heeft net zijn Mk3 laten spuiten (zoals je vast wel weet). Misschien weet hij wel iemand/wat.
Verder wel nette daily, ben benieuwd hoelang die knippers erin zitten (voordat daarvan iets gejat word). |
Leuke auto, mooie kleur, laat me een beetje aan de mijne denken
|
Quote:
Achterklep zal ook wel een beetje werk aanzitten. Ze rotten van binnenuit dus het er helemaal uithalen zal moeilijk worden. |
Quote:
voor zover ik nu kan zien, alleen onder nummerbord onderlegplaat. Het trillen van het plastic op achterklep. Ik maak ff een lijstje van plekjes en laat dat op mijn werk opknappen :cool: Van het weekeinde zal ik eens in alle hoeken en gaten duiken. Dat plekkie bij dat ruit zit me niet lekker maar is niet schrikbarend of ernstig, gelukkig. :) |
Tip: zulke lampen
zouden jou Golf III ook mooi staan. |
Nette kar ouwens, ben nooit weg geweest van de Golf 3 maar ik vind het een zeer comfortabele auto om mee te rijden, een cruisebak is het. Model zelf is echt geen donder aan.
|
Quote:
Dat is dan jou mening... |
Quote:
zeker mooi maar de huidige koplampen werken nog prima. Dan spaar ik mooi ff door voor een nokkensas voor de G60, revisie van de G-lader, 65mm poelie, de inbouw en de afstelling ervan, schroefset...alleen als je het goed vind ;) |
Tja, je moet prioriteiten stellen, en het was maar een tip ;)
|
Proficiat met de aankoop, ik ben benieuwd hoelang hij standaard blijft :D
|
ai...net een VR6 lip gescoord.....
|
gaaaap....ik leef nog!
vandaag even een kleine beurt er tegen aan gesmeten, usual stuff. volgende week de distrieriem....wel bij den dealert. Uitlijnen moet ook nog beuren. Net de tweede VR6 lip gemonteerd, die andere was ik verloren tijdens hevige regenval. Vandaag ook 40/40mm verlagingsveren gekocht. FOK het.... :) |
Het kriebelt toch weer he? ;) Dat word nog wat als ook je G60 weg is...zal Floor blij mee zijn. :D
|
tja, ik moet wel een klein beetje bezig blijven dus.
De oplossing wordt als volgt; er komt een cheap ass golf of polo...echt een rand geval. Parallel loopt de zoektocht naar een uber cabrio. Waterdicht, al zeg ik het zelf ;) |
Ach so ja. Ik heb nog wel een 93'er Polo Coupé voor je voor 900euro. :)
|
te duur hehehe
|
Xenon is binnen, ene set veren ingeruild voor Apex veren 40mm.
Wéér n nieuwe VR6 lip binnen....al 3 stuk gereden. Straks winterwielen eronder en de huidige set BBS-sen laten opknappen, nog golf 4 look koplampen van Hella scoren. Met de kerst lekker 3 weken vrij dan beetje aan klooien. keep you posted. |
Lol!
|
1.6 100 pk motor lijkt me
|
stimmt
|
ik wil foto's met de 40mm verlaging zien kijken of het genoeg is :)
|
Waar kopen jullie die xenon? Edward / Type17 & Ferry24?
|
via m'n werk :) moet nog ff kijken of het wat is heb ook geen idee wat voor merk het is. Zal wel made in china zijn :)
|
tjah... Van een golf 3 houd je of niet. :tongue: IK ben bijvoorbeeld een fan van mk3 golfjes... :D P.s: 40mm lijkt al redelijk laag op een golf 3 dankzij die knoert van een negerlip die elke golf (of toch bijna) bezit :screwy: :tongue: :eek: :( Spreek uit ervaring: mijn zus haar golf 3, maar liefst ongeveer 2cm verlaagd dankzij verslapte veren van vw zelf (en geen problemen voor de keuring :D ) en dien lip raakt/schuurt nog redelijk vaak. Trouwens: foto's!!!! ;) Wel wel een keer wa piccies zien van hoe 4cm nu precies uitkomt.
|
All times are GMT +1. The time now is 07:16. |