![]() |
Nieuw project van start...Scene Jetta goes down.
De man...
Het slachtoffer... Het resultaat na 4 uurtjes... Alleen nog wel wat bakken hier en daar voordat het project echt van start kan gaan... De Scene-Jetta is dus niet meer maar zal een tweede leven krijgen. Keep you posted ;) |
Deze keer zonder bloed!
|
Sow, flink aan het schuren geweest! Damn...
Maaruh, issie nu niet jinxed, nu Ernst hem aangeraakt heeft ;) |
zelfs de motorkap kaal gekregen?
|
Nee, de motorkap heb ik bewaard voor je Jaap :)
Heb er nog niks aan geschuurd, ben alleen compleet aan het trippen geweest samen met Ernst: lappen eroverheen met thinner en losweken die crap. We waren echt he-le-maal kaas. |
tja, als we iets doen doen we het goed :p
|
en nou?...leren bekleding,airco,navi en airride eronder? :D
|
Wacht maar af :) Maar geen luxe in ieder geval, da's een vies woord :D
|
ben wederom benieuwd
|
Ikke ook.... geen tipje van de sluier ?
|
Volgens mij stinkt t onder de sluier!
|
Lol
|
FOto's?
|
Nog weinig 'progress' sinds toen....ik wacht op achterspatbordranden om in te lassen, maar alles staat in back-order want het schijnt een rommel te zijn in plaatstaal-land. (Failliesement ergens).
Als het zo door gaat wordt het nog verdomd lastig dit voor Mania af te krijgen. |
niet op gelet, maar zijn die achterkasten zo anders dan? m.a.w. niet met golf delen te werken?
|
4 deurs , volgens Stijn , zijn anders ...
anders had ik ze nog wel voor m liggen |
ja ok,.. maar ook anders dan een 4-deurs golf?
|
Als het goed is niet
|
Nah, het is grotendeels hetzelfde, alleen het gedeelte achter de spatbordrand daar zit net een ander profieletje in. Zou handig zijn als ik Jetta 4drs kon krijgen, maar Golf 4 deurs gaat ook zeker lukken. Helaas alles in back-order.
|
Stijn .. schiet me nu in ene te binnen
De randen die ik heb liggen komen voor 99 procent overeen met de randen die op mijn '75 er Fox zitten . Daarom heb ik ze bewaard En dat is toch ook een 4 deurs .. Toch maar ff kijken en passen ? Het zijn Golf randen |
Zeker ff kijken...tnx
|
Geef wel ff een gil .. wil weer ff naar de Fox kijken en ook zeker ff naar de Kever in de kluis :)
|
K
|
zat f te kijken op je site......klinkt aardig wat je met de jet van plan bent
|
klinkt gewoonweg ziek...zo`n automaatje... :eek:
|
Meer vooruitgang....
Blok begint aardig op te schieten. Auto nogsteeds niks aan kunnen doen, achterschermranden stonden lang in backorder maar zijn eindelijk binnnen. Mits het spuitwerk HEEL snel gedaan is red ik VWMania echt niet meer denk ik... Maar goed, niks aan te doen. Ik knutsel rustig verder, volgend jaar weer een Mania! Turbodieselspruitstuk op z'n kop gemonteerd, hier en daar wat bewerkt zodat het G60 inlaatspruitstuk er langs past. Lagerhuis van de turbo 180 graden gedraaid zodat de olieaansluitingen weer staan zoals bedoeld. Huidige totaalplaatje, wacht op nog wat pakkingen. En een zij-aanzicht van de turboplaatsing. Zal spannend worden met boosttubes aanleggen. Uitlaat is er makkelijker op geworden :) Helaas betekent dit beeld dat de automaat onmogelijk wordt: de turbo zit nu op de plaats van de startmotor!! snif snif...gewoon een VIER bak dus :p |
verrek ! hetzelfde als mijn oude G60 turbo !
op enkele uitzonderingen ...... (turbo boven , en 40 mm bussen tussen het uitlaat spruitstuk..) p.s staat ie strax ook in het wolfsburger museum ? :D :cool: |
Had jij toen ook gewoon een TD spruitstuk gebruikt? 40mm waar tussen? Nu ben ik benieuwd, want rechtop monteren verdient de voorkeur omdat ik dan wel automaat kan gaan.....
|
jep 40 mm tussen de uitlaat en kop ...
eff foto zoeken..... |
|
Stijn : heb tijd over dus geef maar een gil ..
Veel leuker om met 2 Jettas naar Mania te gaan ;) |
heb alleen nog de analoge foto's zal ze van de week eff inscanne (als ik hem geinstaleerd krijg :confused: )
|
Quote:
sorry..... geen tijd van de week ... |
Had ik jou wat gevraagd ?
:tongue: |
Hmm tussen kop en spruitstuk dus...en dat was genoeg om de standaard TD turbo langs het G60 inlaatspruitstuk te krijgen? Foto's zouden super zijn...
|
Peter kan ze toch ook gewoon op de post doen ?
Geef je ze later wel weer teug .. |
Quote:
Hahahaha, nog niet nee Wat ook kan is er met je digi cam een foto van maken :) |
VETTE shit Stijnus
|
Wat voor motor is het nu? 1600?
edit: project in progress as we speak - engine nearly done - 1.8 16V bottom end, G60 rods and pistons, GTI Mk1 solid lifter head, Garrett T3 turbo etc etc |
1800 op 16V basis met G60 ingewanden.
Krijg ineens weer een brainvibe: zat te denken hoe maak ik nou in hemelsnaam 4 cm dikke pasplaatjes in de vorm van de uitlaatpoorten: simpel! Gewoon oude spruitstukken verzagen :D |
All times are GMT +1. The time now is 08:54. |