![]() |
vw team arnhem meeting
31 october dinsdag 20.00uur gelredome parking bij de mac :)
voor lucht en watergekoeld |
Ik kom ff kieken
|
Als ik eraan denk dan kom ik zeker even langs, is echt vlakbij!
|
Goed bezig Marcel !
Ben al vrij aan het regelen.... |
mss dat ik dan ook ff kom kijken... ik ben dan wel in arnhem, heb alleen geen auto hier!
|
LET OP !! VERPLAATST
Het schijnt dat Ronald mc.Donald het niet op prijs stelt als wij daar onze dub's komen showen. Dus hebben wij het verplaatst naar de parking van de Rijnhal. (dit is aan de overzijde van het zelfde kruispunt) Dus zelf even je happy meal mee nemen, de rest blijft het zelfde! VW Team Arnhem meet & greet, 31 oktober 20.00 uur, parking Rijnhal. water and air cooled ! |
Was daar laatst niet iets van modelbouwbeurs ofzo? Dan weet ik zeker dat ik het juiste voor ogen heb.
|
Klopt, een modelspoorbeurs op 9 september.... volgens google.. ;)
voor de Tom Tom: Rijnhal, Olympus 1, Arnhem ![]() |
goed bezig zo :hug:
|
Ik denk dat ik ook nog wel even kom kijken, heb de polo nog niet af, maar hij is wel rijd baar dus
|
Mijn zusje komt ook langs met dr golfke
|
Word gezellig druk zo!
|
Die primer bus v/d flyer, stond laatst bij de johan de wit laan geparkeerd, niet langs de straat maar aan de andere kant van de gracht. Daar fiets ik elke dag, paar meter vanaf mijn kamer is dat! Van wie is die?
|
Is de bus van xmarcelx.
|
yes its me
|
Staat die bus altijd daar langs de Johan de Wit Laan of woon je elders in Arnhem?
|
Ik woon ook op de Johan de Wittlaan :D
Die bus is echt super .. sta er elke keer weer naar te kijken :cool: |
Meen je niet! Zin aan een biertje, moet je even iets richting die grote verkeersrotonde lopen, van oldebarneveldstraat 12.
|
Hmmm,bus nog niet egspot. :(
|
Meerdere keren al, kom je toch ook dan, 31 oktober, kun je de bus zeker spotten!
|
Haha kom zo wel even langs voor een biertje :D
|
Maybe ook aanwezig :) .... Misschien met eigen auto, maar dat is even afwachten, anders met Siem mee in de Polo ;)
|
Kijk manne, gezellig! Meld je ook even aan op het Forum van VW Team Arnhem.
Natuurlijk niet de grootste, wel lekker regionaal. |
ja mensen ik woon op de j de wittlaan lache kunnen we eens kennis maken de 31ste :hug:
|
mmmh, dan zit ik net in drente (centerparcs huttenheugte) anders was ik ff langs gewipt!
|
Aanwezig met de VW-Haaksbergen crew ;) waarschijnlijk 3 auto's..maybe 4 :cool:
Tot dan ;) |
Quote:
Toppie!! Willen kijken of we er iets maandelijks van kunnen maken, Arnhem dub-in, of zoiets. |
Hey Vw Haaksbergen komt zeker, en wel met zeker 3 auto's sterk:P... mss 4.... Tot dan...
groetjes |
Quote:
Hmm..zou cker wel leuk zijn, maar denk niet dat ik er maandelijks bij aanwezig zal zijn :D Zit namelijk met het werk..Moet de volgende dag 7 uur weer aanwezig zijn @ werkplaats duss :rolleyes: Maar aankomende ben ik er iig wel :D |
gezellig!
|
Als ik niet hoef te werken, kom ik ook nog wel even langs met de cabrio vanuit Wageningen. :) Of de A4....
|
Gaat gezellig druk worden !
|
heej, ik heb me net nieuw aangemeld. Ik heb zelf een mk2, de foto`s komen nog. Ik zit ook in het team van vw-haaksbergen. In arhnem ben ik aanwezig.
gr MK2_Grado. [/I]vw-haaksbergen |
word een mooi feestje :hitit:
|
Al enig hoeveel auto's er ongeveer zullen komen? Ben ik eigenlijk best wel benieuwd naar ?
|
denk ook dat ik wel kom met mn einzer!
|
Als iedereen komt die zegt te komen, moet een auto of 40-50 lukken.
Maar dat zal natuurlijk ook afhangen van het weer... Maar het gaat goed, zoals je ziet hier onder: |
probeer mn broer en 2 maten ook wel mee te slepen! weer 3 auto´s extra :rock:
|
Het zal wel mooi zijn als er echt zoveel komen. hoe meer hoe beter:).
Hopen dat het weer een beetje mee zit. MK2_grado. |
wij komen ook ff kijken, 1 aircooled / 1 watercooled :beer:
|
All times are GMT +1. The time now is 18:47. |