![]() |
Golf 1 1982 1.1
Nou het is dan zover ! Ik heb een andere Auto gevonden die me aanstaat !! :D:D:D
Maandag avond zijn we !Robert-jan en ik wezen kijken naar een kever ,helaas was het niet wat ik zocht te veel werk n te duur . Nu komt robertjan voor zijn werk door heel nederland en vertelde mij dat hij nog wel wat wist te staan ,alleen dat was in nieuw-amsterdam en wij stonden in arnhem . Geen probleem , dus wij met de caddy van van Bennekom Heerde naar nieuw amsterdam . Daar aangekomen bij de VW garage (vugteveen) stonden er een paar mooie kevers en een zilver grijze golf 1 uit 1982 . Na een fijn bakkie koffie toch maar even god kijken naar al dat moois !! Mooie harde kevers maar die golf 1 bleef door mijn hoofd gaan ! Daar nog maar eens goed bij gaan kijken , en hij was echt in nieuw staat ! 74.000 KM gelopen en verder helemaal orgineel ! Geen roest geen slecht interrieur , stikkertjes allemaal nog mooi in de kofferbak . En dat is hem dus geworden ! Vanavond gaan we hem ophalen !! Robbie bedankt alvast voor alle genomen moeite !!! :hug: :hug: :hug: |
Kan niet wachten op de foto's!!! :D
|
Quote:
En anders ik wel. :) |
:postpics:
|
hahaha ja foto's komen heus nog wel !
|
Gast super man! Loop er ook altijd omheen te kwijlen als ik er in de buurt ben (was er vandaag nog, moest even verderdop zijn...)
|
Jasper................ik zie nogsteeds geen foto's !!!! ;) ;) ;) ;)
|
opschieten !!!!!!!!!
|
Nou daar is ie dan !
Zo dat was het dan voor nu ! Momenteel staat hij bij van Bennekom Heerde ff nieuwe accu er in en APK erop ! En we kunnen rijden !!! Schroefset is besteld :rock: |
Getverdemme, hij ziet er wel erg slecht uit zeg :hitit:
|
Netjes jappie heb m gisteren goed bekeken!
Absoluut een nette auto niet normaal meer!!! Maar wel aan de grond met dat ding!!! |
hahaha komt goed man !!
Eerst maar eens APK |
Ziet er goed uit man niks van te zeggen........:woowoo:
|
Thanx !!
Hopelijk zit vanavond de APK erop kunnen we rijden |
hey neef dat ziet er vet uit, en golf 1 altijd goed he :P
|
weer 1 met brede achterlichten, die kleine das ook niks. mooi ding, ben benieud hoe ie eruit gaat zien!
|
strakke car!
komt vast wel goed! jammer dat 19"le mans niet passen he? ;) |
ja baal ik wel een beetje van ja !
Marijke zei gister avond al zet je die wielen van jezelf er toch weer onder :D:D:D:D:D |
ach wat een lievertje!!
Veel plezier ermee. |
Quote:
:D:D:D ja tis helemaal geworden wat ik dacht maar goed ! |
Je bent er zo enthousiast over dat je gewoon 2 keer dezelfde foto plaatst. :D
waar heb je het schroefset besteld? |
hahahaha ja zag het ook ja ! foutje bedankt !
Bij blackdevil geloof ik haha Apk was ok alleen ff de voorremmen los halen ! |
Quote:
Dan wacht ik nog wel even tot jij ze eronder hebt hoe het zit.. ben ook toe aan iets anders onder de cabrio dat lijkt wel een cruiseschip op ruig water. :rolleyes: |
hahahahaha
Is goed ik denk van de week ff monteren ! Hoor je nog van me |
Hele nette auto Jasper !!
Gefeliciteerd en veel plezier ermee. Heb je al een idee voor de wielen ?? Of blijven deze eronder ?? Grtz............ LRR |
ik had de Le Mansen in gedachten maar dat past niet :D:D:D:D
Nee deze blijven er voorlopig onder ! |
Quote:
Ik zeg de zaag erin. |
:D:D kan het proberen dinsdag !!
Dinsdagavond met robertjan de remmen losmaken en schroefset eronder zetten !! |
wat heb je ervoor over jappie?
|
zeg het maar robbie
|
Quote:
Als jij Jappie niet helpt bobbie dan krijg jij volgend jaar ook geen badkamer :chair: |
Quote:
:woowoo: Bedankt Hans ! :hug: |
![]() :eek: DIK |
thanx kev dat wou ik even zien !! Super dik !
|
Graag gedaan :D
|
Lekker apparaatje!
Zo op de foto's en van horen zeggen moet het echt een superauto zijn! Wees er zuinig op, en anders verkoop m maar aan mij :p |
Super ding! hier komt de schroefset dus onder ;)
Maandag krijg je hem binnen |
Quote:
Quote:
Nee ik doe het voor niets hans en jap! :D :D :D Staat erg dik zo met die fotoshop kevin! :rock: :rock: |
wat koste die schroefset voor de golf 1? ben misschien ook nog wel geinteresseerd :D
|
Gave einzer!
|
All times are GMT +1. The time now is 08:51. |