![]() |
VW Golf 3 R32 (pamperracer) UPDATE: CAE Shifter ingebouwd!
Hallo,
Al een tijdje lid maar naar een poosje niks gepost te hebben toch mijn nieuwe speeltje maar even posten. op aanraden van Rene. Een Golf 3 met een R32 motor. 17 inch Porsche velgen en verlaagd d.m.v een schroefset. Ik heb de auto zo gekocht en heb de eerste tijd weinig ingrijpende plannen. Gewoon een beetje toeren samen met mijn zoontje. ![]() ![]() |
Damn... :eek:
Heel dikke auto in mijn ogen! :thumbup: Koplampen zou ik ook nog durven plaatsen op men eigen Mk3! |
Mooi strak ding! Veel plezier ermee!
|
ruig ding!
|
Gave kar! Mooi he stukjes toeren met je zoon. Ik rij ook regelmatig stukjes met mn zoon, je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen. Kunnen ze de hobby van ons overnemen.
Veel plezier met toeren! |
Mooie sleeper :D :thumbup:
|
Mooie wagen! Motor ligt er mooi in zo!
|
Hij`s fijn!! :D
|
Bedankt voor de leuke reacties
Hierbij nog een filmpje |
machtig apperaat
|
*Kippenvel*
|
Das een bekende, die hebben wij gebouwd😆
|
Blijft gewoon dikke porno dat geluid!
|
Pfff dat geluid! Heeeerlijk.
*Stijve Piemel* |
Nice! Blijft heerlijk zo'n 6 pitter!
|
Knetter dikke mk3. Heerlijke motor!
|
Nette mk. III.
|
Nice :thumbup: :thumbup:
|
Even een kleine update.
De bandjes waren niet veel meer en in mijn ogen een beetje te strak en plat. dus een paar nieuwe bandjes rondom laten monteren. Voorzijde was op 7J: 185-35-17 en is nu 195-40-17 Achterzijde was op 8,5J: 195-40-17 en is nu 215-40-17 In mijn ogen een hele verbetering. (en een stukje meer comfort) Voor: ![]() Na: ![]() |
Inderdaad veel beter, zal je ook wel merken kwa grip lijkt me.
|
Komt de carterpan net zoals een VR6 zo verschrikkelijk laag eigenlijk of steekt hij stukje hoger ?
met jouw hoogte is deze bandenkeuze inderdaad voor de hand liggend en zal je het verschil van merken :) |
Quote:
Wat een dik geluid! Blijft heerlijk zo'n 6-pitter. |
Blijft idd wel dik ja :D
|
Quote:
Ik ben fan! :D |
Quote:
De carterpan ligt inderdaad laag. heb hem ook een paar cm omhoog moeten schroeven omdat de banden anders aanslaan in de wielkasten. dus is het dubbelop. een set hogere banden en omhoog schroeven. |
Heb je de tunnel in Emmen al eens genomen? Zal wel lekker klinken! Laatst nog gedaan met mn mk5 gti :D
|
Wat een heerlijk geluid :wow:
|
Zondag wezen sprinten op test track thedinga in Emmen.
Ging wel leuk :D Maandag de auto gewassen en in de winterstalling gezet. volgend jaar zien we wel weer. ![]() ![]() ![]() |
Turbo erop! :D
|
:goodpost:
|
Erg dik :thumbup:
|
Zwaar fan!
|
Ik heb nog wel wat ombouw foto's van de motor swap. Als je wilt kan ik ze hier wel plaatsen.
|
Quote:
Hallo. Dat mag uiteraard. Altijd leuk. Tevens heb ik een pb gestuurd. |
Hier bij wat pics die ik nog had. De auto heeft ondertussen al aardig wat motoren gehad.
Hij begon met 2.8 vr6 toen 2.9 vr6. En voor dat de r32 er in kwam zat deze er in ![]() |
![]() Bak uit elkaar om diff te versterken Door bouten setje te monteren. ![]() ![]() Motor inbouw klaar. ![]() dit waren de meest mooie pics vr gr stefan |
Wow dat is een behoorlijke geschiedenis in motoren wissels. Was de ene laatste een V6 2.8 uit een golf 4?
|
Wel 2.8 24v uit een seat Leon. Deze motor zit inmiddels alweer in een mk2 van ander maatje van me.
|
Dacht al dat er een R motor inlag. Zag em laatst al rijden. Dik ding man!
Waar woon je in Emmen? |
Haha Erik, wist niet dat jij het was!
|
All times are GMT +1. The time now is 23:40. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.