![]() |
Te mooi om waar te zijn..
Golf 4 R32, 5 deurs, met schuifkanteldak..
Te mooi om waar te zijn of zou het wat kunnen wezen. Vraagprijs: 7988.- http://link.marktplaats.nl/829337562 |
Nooit geleverd in 5 deurs
|
Hoe zeker ben je daarvan?
Volgens mijn bron is alleen de Golf 4 R32 DSG NIET in 4 deurs geleverd en de gewone handbak wel.. |
Bedrijf zit er nog geen 3 maanden, maar dat hoeft natuurlijk niets te zeggen.
|
Ah kijk, dat wist ik niet.. Ben helemaal geen fan van dit soort "outlet" bedrijven.. Maar dit is toch wel een buitenkansje. Maja als het een kat in de zak is, of nu afgeramd wordt door eigen personeel.. Laat dan maar zitten..
Bedankt Rinus. Zit er nog maar drie maanden maar hebben op de site "dit jaar al meer dan 200 tevreden klanten"... |
4 deurs r32 is zeker weten geleverd, alleen in een heel beperkte oplage :thumbup:
|
Quote:
Idd. Rijden er bij mij in de buurt 2 rond. Zijn wel allebei handbakken. |
Morgen als het mooi weer is maar eens met de motor heen om te kijken.
|
Als dit model zo zeldzaam is en dan voor 8k aangeboden.. zou ik ook wel gaan twijfelen :p
Als je al kijkt wat gemiddeld een "gewone" R32 mk4 kost.. |
Zeldzaam staat niet synoniem voor duur
|
Ben benieuwd of de km stand klopt.... In de advertentie staat dat er geen NAP bij zit....
|
Staat wel als 3.2 op kenteken, maar niet gedefinieerd als R32 etc.
|
Mmmmm ok ik zet de joker in 😂
|
op kenteken is het een 3.2 v6 r32 5 deurs auto klopt volgens het kenteken helemaal
|
Kan zeker wel, gewoon geleverd... maar zo'n auto voor deze prijs dan zal er vast iets niet in de haak zijn.
|
"If it seems too good to be true, it probably is"
Wie weet is het gewoon een keer echt een koopje.. |
Dat denk ik dus ook.. Tis veel te mooi om waar te zijn..
Maar misschien moet de ketting gedaan worden ofzo.. Ik weet het niet. Ga morgen langs, en ga hem vragen waarom die 3000 goedkoper is dan de doorsnee auto's. Ben echt heel benieuwd. |
En na het vragen gaat de vraagprijs in eens omhoog. Beter met voldoende kennis de auto zover mogelijk binnenste buiten keren. En als je het vertrouwd de gok nemen.
|
Quote:
bijna 2 ton op de teller misschien?? |
Wat valt er onderste boven te halen.. Je kan luisteren naar de ketting.. Er mee rijden.. En meer mogelijkheden heb je niet..
Ik vermoed ketting en koppeling.. Als iemand nog iets heeft waar op te letten, let me know! 👍 |
Misschien kun je via een dealer iets achterhalen mbt een eventueel schadeverleden
|
Quote:
Overigens stijgen de goede alweer in waarde, youngtimers met weinig km gaan over de 15k, zelfs ergens 1 voor 17k. |
Vraagprijs is geen verkoopprijs hè Misha, staar je daar niet blind op..
Maja zolang iedereen de prijs hoogt blijft houden, hoeft niemand ze voor een appel en ei weg te doen.. |
Nee weet ik wel, maar je moet wel realistisch zijn. Als iemand 17k voor een auto vraagt, dan heb je 'm echt niet voor 11k ;)
|
True story right there! ^
|
persoonlijk zou ik een R32 met die km-stand laten staan....
maar goed wie ben ik natuurlijk, de keus is uiteraard aan jezelf. |
Ik bekijk het dan zo hè..
Je koopt de auto voor 8000 Euro. En je besluit het blok eruit te halen, koppeling te vervangen, bak olie wisselen, complete ketting reviseren incl tandwielen. En je bent 2000 euro verder. (Kan alles zelf, heb de kennis mogelijkheden alles voor elkaar) Heb je voor 10.000 euro een goede auto, waar je van op aan kunt en de dure slijtage delen zijn nieuw. En ik heb nog 2 auto's dus hoef het ook niet af te raffelen. Of zie ik nu dingen over het hoofd? |
tsja... als je zo praat kan de auto alleen maar beter worden.
dan heb ik niks gezegd want dan doe je het goed. :thumbup: |
Tja, bv schadeverleden.. algehele staat van de auto zegt veel meer dat alleen het oog ziet.
Als er vanalles niet helemaal fris is, is hij waarschijnlijk z'n hele bestaan niet echt goed verzorgd/zuinig mee omgegaan. Ik koop altijd liever een frisse auto waar alles aan klopt, dan zo'n gehobby'd ding waar iedereen wel wat mee heeft gedaan. Overigens ziet de auto er zo op de advertentie er best oké uit hoor, gewoon even gaan kijken. Vanaf een paar foto's kan je toch nooit een goed oordeel over een auto geven. |
Wordt vervolgd!
|
Als je een bekende hebt bij de dealer dan kunnen ze hem natrekken en dan weet je vanaf 0 km tot de laatste stand wat er aan gedaan is..... zo op het oog is hij dealeronderhouden
|
Aangezien m'n zwager bij de VW-Dealer werkt vandaag eerst maar eens zijn rapport afgewacht van de auto.
Ik heb niet meer de moeite genomen om er heen te gaan kijken.. :thumbup: Zegt genoeg denk ik. |
Quote:
Nee, niet echt. Verklaar je nader :thumbup: |
Misschien wel de moeite om hier te delen? wellicht zijn er mensen die ander eisen/ideeën hebben aan of over een auto.
|
29653Km: Spiegelglas vervangen, geen onderhoud bekend.
40254Km: Spiegelglas vervangen. 43254Km: Koplamp uitgebouwd, lamp vervangen. 47253KM: Kleine onderhoudsbeurt. (1e bekende oliewissel) 47254Km: Voorruit gerepareerd. 48215Km: Zender afstandsbediening v.v. Auto opgehaald door Mobiliteit. 69545Km: Spiegelglas vervangen. 71050Km: Lampje achter v.v. 74545Km: 4 Nieuwe banden. 76161Km: Rondje resetten ivm schade via VdH. 80545Km: Onderhoudsbeurt incl remvloeistof verversen. 80545Km: Auto uitgelijnd. 80545Km: Versnellingsbak uitgebouwd, Koppeling v.v. Accu v.v. Spiegelglas v.v. 82664Km: Haldex v.v. 83215Km: Ruitenwissermotor achter v.v. 87884Km: Versnellingsbak uitgebouwd, druklager v.v. 95541Km: Lambdasensor na kat. v.v. 96210Km: Lambda sensor voor kat. storing, controle bedrading. 105541Km: Onderhoudsbeurt, spoortstangen v.v. remmen v.v. tankvlotter uitgebouwd. 119121Km: Carterpan v.v. 122315Km: Portierbekleding demonteren, Spiegel v.v. 126540Km: 2 Bobines v.v. 126540Km: Draadboom lambdasensoren hersteld, Update motorregelapparaat 129540Km: Onderhoudsbeurt. 139540Km: 4 Schokbrekers v.v. en uitgelijnd. 158998Km: Onderhoudsbeurt 158998Km: Homokineethoes v.v. 167246Km: 2 Velgen v.v. Hoop hierbij iedereen voldoende te hebben ingelicht. |
Top man! Idd mooi laten staan met een gat van ruim 30k...
|
2 velgen vervangen, dat vind ik ook een merkwaardige..
|
Wat mij hoofdzakelijk opvalt zijn alle kleine dingetjes, ding vrat schijnbaar spiegelglazen. Koppeling vervangen bij 80k vind ik ook vrij vroeg, Haldex bij 82k, druklager bij 87k (waarom niet meteen met de koppeling?). Zegt wellicht het e.e.a. over de rijstijl en mate van onderhoud... Zal dus idd "te mooi om waar te zijn" zijn.
|
Je gaat idd niet 2 nieuwe originele velgen kopen in de zin van, d'r zit een krasje op, laat ik 2 nieuwe halen..
Ik vind het mijn 8000 Euro in iedergeval niet waard. Ik spaar nog even door en ga wel opzoek naar een goeie. :thumbup: |
Zou me niets verbazen als hier ooit een turbokit op heeft gezeten. In Veenwouden staat een mooie mk4 r32.
|
All times are GMT +1. The time now is 09:26. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.