Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Afval wegbrengen...!!! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=12774)

Gforty 13-08-2005 18:25

Afval wegbrengen...!!!

Mocht vandaag afval wegbrengen in een kever van een maatje.. errug cool !!
Moet zeggen dat dit veel leuker is dan in m'n Phaeton die ik dagelijks rij...

G.I._BOB 13-08-2005 18:28

Door al dat afval ligt wel erg laag op de grond. zonde van de kever zo man, ik hou liever van orgineel;)

SplitBien 13-08-2005 18:30

Afval weg brengen roeleert!! :D :D Ik kan het weten....... :p Vind alleen dat ratlook niks hoor.... ;)

Thomas78 13-08-2005 20:48

En ga je er zo mee naar de politie toe voor de keuring? ;)

René 13-08-2005 20:51

dat ding is laag! wow!

sanderh 13-08-2005 20:51

Quote:
Originally Posted by Dieselinside
En ga je er zo mee naar de politie toe voor de keuring? ;)

Waarom niet!!!!!!!! Uiterlijk zegt niets, wanneer leert men dat nu toch!!!!!!!!

René 13-08-2005 20:54

he sander... doet bij jou `t knipoogje niet? :p

sanderh 13-08-2005 20:58

Quote:
Originally Posted by René

Sorry!!! mijn fout, niet goed gekeken!!!! Maar opmerking blijft toch beetje geldig!

René 13-08-2005 21:09

Quote:
Originally Posted by sanderh
Sorry!!! mijn fout, niet goed gekeken!!!! Maar opmerking blijft toch beetje geldig!

hahaha okee dan ;)

Gforty 13-08-2005 21:29

er zit trouwens zo'n sticker op de ruit, weet iemand wat dit betekent..?? is scumbag een of ander merk ofzo...

René 13-08-2005 21:37

ik ken wel `n scumbag... :rolleyes:

Thomas78 13-08-2005 21:43

Quote:
Originally Posted by sanderh
Quote:

Gforty moet met zijn kever langs de politie, hij is aangehouden omdat ie te laag zou zijn...

SplitBien 13-08-2005 22:09

Quote:
Originally Posted by Gforty
er zit trouwens zo'n sticker op de ruit, weet iemand wat dit betekent..?? is scumbag een of ander merk ofzo...

:D :D LOL!

Gert 13-08-2005 23:06

He Martijn : ik bewonder je gevoel voor humor laat ik dat vooropstellen .
Maar ik snap nu niet waarom het ene topic gesloten moet worden en het nu nog eens dunnetjes overgedaan gaat worden .
Sabien lacht nu net zo hard mee zoals het eerst in het andere topic niet mocht van haar zelf ..
Of moet hier ook een slotje op ?
Voor de azijnpissers onder ons anders dan ikke : Scumbag heeft mij niet nodig .
Hier niet en in het dagelijkse leven ook niet .
Het andere topic gaat bij deze weer van het slot af ;)

SplitBien 13-08-2005 23:16

hmmmm vreemd, ik heb toch nooit gezegd dat mensen niet mochten lachen, lachen is juist gezond en je traint er veel spieren mee.... een dag niet gelachen is niet geleefd, het leven is toch al zo kort..... :D Maar vind het prima dat het slotje eraf is, weet alleen niet of de discussie opgepakt wordt, we zullen zien.... :)

Gforty 14-08-2005 07:56

:biggrin:

scumbag 15-08-2005 12:17

Quote:
Originally Posted by Sabine_Bug
hmmmm vreemd, ik heb toch nooit gezegd dat mensen niet mochten lachen, lachen is juist gezond en je traint er veel spieren mee.... een dag niet gelachen is niet geleefd, het leven is toch al zo kort..... :D Maar vind het prima dat het slotje eraf is, weet alleen niet of de discussie opgepakt wordt, we zullen zien.... :)

Mooi, ik warm me alvast op! Maar vergeet alsjblieft niet dat ik een uitermate arrogante kl**tzak ben, die ALTIJD zijn gelijk krijgt!

Dus vanaf nu gaarne beter je best doen dan deze tegelwijsheden!

lwin 15-08-2005 12:19

Quote:
Originally Posted by scumbag
Mooi, ik warm me alvast op! Maar vergeet alsjblieft niet dat ik een uitermate arrogante kl**tzak ben, die ALTIJD zijn gelijk krijgt!

Dus vanaf nu gaarne beter je best doen dan deze tegelwijsheden!

stumper

SplitBien 15-08-2005 12:20

hehehhehe ik kan me er niet om druk maken richard, hang de arrogante klootzak uit, doe wat je niet laten kan. Ik ga geen discussie meer aan, ik ken jou mening, mijn mening en die van wat anderen en dat is voor mij het belangrijkste, punt.

SplitBien 15-08-2005 12:25

Voordat ik straks weer dood gegooid wordt met pb's en mailtjes van mensen die het niet echt helemaal snappen; http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=12560 Maakt het net ff wat makkelijker en bespaart mij ff wat tijd.

Gert 15-08-2005 12:47

Joehoe .. faire discussie zonder gescheld aub ,,

:D

SplitBien 15-08-2005 13:16

waar kan ik die shirts bestellen gert?

scumbag 15-08-2005 13:21

Quote:
hehehhehe ik kan me er niet om druk maken richard, hang de arrogante klootzak uit, doe wat je niet laten kan. Ik ga geen discussie meer aan, ik ken jou mening, mijn mening en die van wat anderen en dat is voor mij het belangrijkste, punt.

Wacht even hoor, lees ik dit goed of heb jij last van een afwijking aan je korte-termijngeheugen? Eén (1) post terug zeg je nog "Maar vind het prima dat het slotje eraf is, weet alleen niet of de discussie opgepakt wordt, we zullen zien.... "

Kom je daar nú al op terug, of had je andere plannen (langs de zijlijn toekijken hoe ik -hoe doeltreffend- "stumper" wordt genoemd)?

SplitBien 15-08-2005 13:42

Quote:
Eén (1) post terug zeg je nog "Maar vind het prima dat het slotje eraf is, weet alleen niet of de discussie opgepakt wordt, we zullen zien.... "

Kom je daar nú al op terug, of had je andere plannen (langs de zijlijn toekijken hoe ik -hoe doeltreffend- "stumper" wordt genoemd)?

Wie zegt dat ik met bovenstaande zin bedoel dat IK weer een discussie wil?? Ik kom er dus niet op terug, heb nooit gezegd de discussie weer op te pakken... Daarbij heeft discussieren weinig zin, ieder heeft zo zijn eigen meningen en opvattingen, je kan hoog of laag springen, die verander je toch niet en dat is maar goed ook. Lijkt me dus niet relevant om erover door te blijven gaan. Mocht jij dit wel relevant vinden dan kan je me gerust even een pb sturen of in spa even naar me toe komen.

SplitBien 15-08-2005 13:45

Quote:
(langs de zijlijn toekijken hoe ik -hoe doeltreffend- "stumper" wordt genoemd)?

Als je het mij vraagt en als ik dan toch eerlijk moet zijn vind ik dat je het er wel een beetje zelf naar hebt gemaakt. Je kan me uitschelden omdat ik dit zeg, je kan me vernederen of kleineren omdat ik dit zeg maar deze MENING zal ik dus blijven houden. Sneue mensen en oerhollandse domheid is ongeveer hetzelfde als stumper....

user-x 15-08-2005 15:08

Ik vond het zo'n goeie, maar volgens mij heeft niemand m gelezen...
Vandaar nogmaal langs deze weg!! :D

Van Persie belt met Kluivert, en vraagt: "Patrick ik zit in de problemen,
ik heb een hoer gen*ukt en nu beschuldigt ze mij van verkrachting, wat moet ik doen??"

Patrick antwoordt: "Net doen als Van Der Vaart, gewoon mee trouwen!"

René 15-08-2005 15:15

Quote:
Originally Posted by user-x
Ik vond het zo'n goeie, maar volgens mij heeft niemand m gelezen...
Vandaar nogmaal langs deze weg!! :D

Van Persie belt met Kluivert, en vraagt: "Patrick ik zit in de problemen,
ik heb een hoer gen*ukt en nu beschuldigt ze mij van verkrachting, wat moet ik doen??"

Patrick antwoordt: "Net doen als Van Der Vaart, gewoon mee trouwen!"

ohhh das niet zo leuk voor silvie.... das best `n leuke meid

(ik voel hier een nieuwe discussie opkomen :p)

SplitBien 15-08-2005 15:17

Ik voel nog niks....

user-x 15-08-2005 15:19

Wat doet mijn mop nou hier????? :eek:

(vin silvie ook errug leuk, vooal nu ze in Duitsland zit! ;) )

René 15-08-2005 15:19

geen discussie of silvie `n leuke meid is?
hmm..

jammer...

krukab 15-08-2005 15:19

Quote:
ohhh das niet zo leuk voor silvie.... das best `n leuke meid

(ik voel hier een nieuwe discussie opkomen :p)

Quote:
Ik voel nog niks....

Dat heb ik nou met Silvie :)

SplitBien 15-08-2005 15:20

Quote:
Originally Posted by krukab
Dat heb ik nou met Silvie :)

Je bedoelt zeker dat je dan niks omhoog voelt komen? :tongue: :biggrin:

SplitBien 15-08-2005 15:21

reneetje; foto van silvie? kan d'r ff niet voor de geest halen...

krukab 15-08-2005 15:22

Quote:
reneetje; foto van silvie?

@ Renee, je laat het !!! :mad:

SplitBien 15-08-2005 15:24

Nee rene, doet u maar please!! :D

René 15-08-2005 15:25

komt ie lieverd.... :D

sorry kruk :p

SplitBien 15-08-2005 15:27

ohh is zij dat? Knappe meid toch? Mooi gezichtje, mooie uhhhhhhhh koplampen wat wilt u nog meer? (okee hersenen komt ze wat te kort maar ze hoeft toch ook niet te praten?) Belangrijke info of niet?

René 15-08-2005 15:28

Quote:
ohh is zij dat? Knappe meid toch? Mooi gezichtje, mooie uhhhhhhhh koplampen wat wilt u nog meer? (okee hersenen komt ze wat te kort maar ze hoeft toch ook niet te praten?) Belangrijke info of niet?

bien, je praat als een kerel :p

user-x 15-08-2005 15:29

Daar trek je je hond toch nog vanaf!!!!! :D

René 15-08-2005 15:32

en dan ging je er zelf op? :D

All times are GMT +1. The time now is 19:33.