![]() |
Sabine, wat doe je nou???
Zonde joh!!
Lekker houden, en dan op t gemakje gaan sparen voor een spijl... Of de kever inruilen voor een andere (ragtop of ovaal)... Dan hou je er van elk tiep minstens 1 ;) En Bob heeft toch ook al een ragtop??? |
Goh wat een verassing. Don heeft nog een spijl, kun je niet ruilen?
|
Ja Bien .. wat doe je nu ?
* handen in haar |
Quote:
He, gadver :biggrin: |
Nee joh .. gaat je nest in jij ...
Handen in lichaamsbeharing :D |
gert je hebt geen haar, of bedoel je op een andere plek op je lichaam? :eek:
T'ja je moet keuzes maken in ut leven..... Die van don vind ik niks, heb er al 2 op het oog... Plus dat de ponton alleen voor grof geld weg gaat anders niet... vandaar mijn prijs, gek genoeg heb ik er nog niemand over gehoord... :rolleyes: haha! |
Quote:
Joh ! :biggrin: :biggrin: |
Quote:
hoezo een verrassing? :confused: |
Ik heb harige benen ..
Watvoor heb je op het oog dan? |
Zonde? mwa, persoonlijk vindt ik een spijl of een ovaaltje ook wel wat leuker, dus ik zou zeggen gewoon doen!
|
@gert; daar hou ik mijn mondje nog even over gesloten.... ;)
@chris; jij begrijpt me... vind het ook zonde van de notch, tÃ*s toch een auto naar mijn smaak en een auto waar ik dol op ben maar zoals ik al zei moet je soms moeiljke keuzes maken.... :( Kan helaas niet alles tegelijk en als ik met mijn huidige loon moet gaan sparen dan heb ik over 10 jaar nog geen spijl!! :mad: |
daarbij hebben we ook net een huis gekocht....... :o dus het kost allemaal al genoeg..
|
ach ja.... We zullen hem nog wel zien in Almere zeker?
Van ruilen komt huilen... |
Quote:
Iedereen weet dat ik harige benen heb hoor :D Nu ben ik zelfs nieuwsgierig .. koop die van Wouter |
Quote:
Zal niet zo'n vaart lopen denk ik... Voorlopig maar eerst naar de keuring maandag, net alles afgemaakt zodat hij eigenlijk nergens meer op afgekeurd kan worden... Keuring is nu bijna een jaar verlopen.... Had een lekke remcilinder, had geen claxon, ruitenwissers waren droog en de accu zat niet vast, allemaal kleine dingetjes. Ook zijn de koplampen nu eindelijk dik in orde en blijft alles erin zitten als ik over een drempel ga, haha! :wink: Niet gelijk gillen allemaal, eerst kijken of er animo voor is. ANDERS hou ik hem zelf, mik ik er andere remmerij en wielen onder en laat ik hem overspuiten... Van het ene uiterste naar het andere... :o |
Quote:
Nee teveel werk... |
Quote:
Gefeli! :) |
Quote:
Nou ja we wonen er al sinds begin mei.... :o morgen gezinsuitbreiding... :D :D |
LOL!
Kanarie? :eek: |
haha wat moet ik met een kanarie?? :p Nee 2 kleine katjes van 8 weekjes oud.... :)
|
ik heb je een mailtje gestuurd Bien
|
Quote:
Verrassing als in geen verrassing. |
@Bien, tja keuzes maken... heel moeilijk! Maar ik ben ook nog steeds aan het sparen! Maar volgend jaar heb ik echt weer een kever :D Maarre als ik jou was, je hebt een kever en de type 3. Spaar gewoon langzaam door en hou deze lekker! En anders toch eens op zoek naar een andere baan gaan!!!
|
Ik zou mooi die tiep3 houden, is veel origineler dan weer een bus of kever... maja, zo zijn smaken verschillende he? :D
Ik durf ook te wedden dat die Ponton van je alleen maar meer geld waard wordt, dus beter houden!! |
seau dan Bien, jij bent wel heeeeeel snel !!
Dacht dat je zei dat je m volgende week pas te koop ging zetten :eek: Nog wat kunnen regelen met K&K ? |
Quote:
Die van mij mag voor het dubbele weg... '67-er, rolt nog perfect! :D |
wat is dit dan ??????????
volgens mij ben je gewoon goed in de war sabien !!!!!!!!! |
Bien zal vast wel weten wat ze doet....
Succes met je huis meis! |
Errug jammer... :frown:
|
Keesje je bent geweldig! :)
Al die paniek reacties....... Zoals ik al gezegd heb (maar dat schijnt niet door te dringen) verkoop ik hem alleen voor de hoofdprijs. Als dat er niet voor wordt gegeven dan hou ik hem en "slam" ik hem nog verder. Ik heb alleen een spijltje gezien waar ik helemaal dol op ben en aangezien ik geen geld op mijn rug heb groeien, geen lieve baas heb die me sponsert en geen loterij heb gewonnen moet ik daarvoor dingen opofferen.... Heel simpel. De g60 ging ook weg omdat ik gek was op de notch, dat heeft me ook veel pijn gedaan want de g60 was mijn alles toendertijd. Je komt er altijd wel weer overheen. Niet gelijk gillen, eerst maar eens afwachten wat de toekomst gaat brengen! Misschien wordt het niks en rij ik als oma nog steeds in de notch terwijl mijn kleinkinderen al vliegende auto's hebben..... :D |
Of je gaat zelf vliegen :D
|
Quote:
Je hebt ook al weer een mailtje! ;) |
Je hebt gelijk Bien, heb dat zelfde probleem...
Meer wensen dan centen! Als iemand nou eens die Golf zou kopen... :p |
staat hij nou bij kieft en klok te koop? of is dat een andere blauwe lage notch?
|
Nope, that's the one :)
|
All times are GMT +1. The time now is 15:47. |