![]() |
Golf MK3 R36 DSG 4 Motion
Van 2.9 VR6 naar 3.6 R36
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Golf MK3 Syncro 2.9 VR6 1997 Originele NLer Ombouw naar 3.6 R36 van de Passat CC incl DSG Golf 4 4motion Haldex op de Syncro achteras volledig origineel werkend via can-bus Polo 6N Elektro hydraulisch stuurbekrachtiging. Voor 312mm Audi TT remmen achter 280mm vr6 remmen met elektronische remklauwen Passat CC ABS Systeem Golf MK5 Dashboard met dual zone climatronic Passat R36 Koning stoelen volledig werkend. eigen gemaakte brackets zodat de stoelen op de originele golf 3 bevestiging punten past. |
zo zo snel gegaan die swap :D
|
wow..
DSG'tje ;) |
Zow, dat ziet er goed uit!
Mooi ook die dash ombouw! |
Padabing Padaboem!
Zeer veel respect voor mensen die zulke transformaties voor mekaar krijgen (zowel motorisch en qua interieur). :thumbup: |
:eek: Porno
|
DB.com :D
|
Gaaf! :thumbup:
|
netjes!
En hoeveel scheelt het nu qua pk's? omdat er op die vr ook nog een vortech zit. |
R36 heeft toch standaard al 300 pk. Zal wel niet zoveel verschillen met die 2.9 vortech
|
Leuk dat je hem hier post Jeroen,weinig woorden veel daden
Wellicht is het voor de mede forummers interessant om er een beetje tekst en uitleg over te geven |
Quote:
:thumbup: :D |
Quote:
Haha ja sorry was met het bericht bezig en moest ineens weg dus was een beetje kortaf :) zag dat ik hem hier niet op het forum had staan dus vond dat dat maar is moest gebeuren :thumbup: |
Quote:
met de vortech had ik ong 270 PK nu 300 inderdaad. maar dat rijd toch vele malen beter en zonder gedoe!! |
Nice, mooi stukje techniek :thumbup:
|
Wauw, dikke bak. Meer foto's van de bouw?
|
dikke auto, alles ziet er gaaf uit. motorruimte dash, stoelen ect. hopelijk heb je wat mooie foto's van de ombouw. groeten.....
|
ben inderdaad ook wel benieuwd naar wat meer foto werk enzo :thumbup: mooie wagen
|
Prachtig, ziet er allemaal erg netjes uit!
Waarom eigenlijk de swap, een vr6 compressor lijkt me ook heerlijk. :D |
Respect , heel erg mooi :thumbup:
|
Prachtig stuk techniek :)
Moet heerlijk rijden. |
Quote:
Te veel gedoe en problemen etc. er gaat niks boven een originele motor!!!! Gewoon af en toe onderhoud en verder geen zorgen :thumbup: |
|
|
|
|
Test fit van het nieuwe dashboard past al aardig zonder aanpassingen
![]() oude dash compleet weg gehaald ![]() test fit met nieuwe dwarbalk en stuur ![]() test fit nieuwe dual zone climatronic ![]() complete dash ![]() nieuwe teller unit ![]() aanpassen van de kachel aansluiting door Dutchbuild.com ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hele mooie ombouw!! erg gaaf :cool:
|
Nice Jeroen!
Echt een waanzinnig mooie ombouw hoor, heb hem uiteraard al vaak gezien bij Wilco maar de aandacht voor alle details is echt ongelofelijk bij deze ombouw! Mooi dat je hem hier presenteert :thumbup: |
At een nette auto! Net of het interieur/dash er ori in hoort!
|
Hele dikke auto zo, met hele mooie techniek. DSG is erg gaaf :)
Wilco z`n oude wielen zitten eronder ofniet? |
Quote:
Kopt ja zijn Wilco oude wielen :) |
Prachtig man!
|
Super gaaf!! Respect!
|
Echt een dikke ombouw dit.
Hou van dit soort ombouwen gewoon alles werkend maken. Wat ik me wel afvraag kan je geen teller aansluiten die bij het dashboard past? Het is toch een golf 5 dashboard, de teller van een 5 heeft de zelfde aansluitingen als ik me niet vergis. En ik vroeg me af of de stuurwielbediening ook werk? Geen commentaar hoor! vind dit echt super ben zelf ook met zoiets bezig. Was gewoon benieuwd ;) |
Quote:
Ik heb nu de startonderbreking werkend vandaar dat ik deze teller heb gebruikt plus dat ik deze veel mooier vind dan de golf 5 teller ;) stuurwiel bediening werkt ook incl de DSG flippers :D |
All times are GMT +1. The time now is 00:59. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.