![]() |
golf mk3 2.0 16v turbo (Van Kronenburg)
Werd tijd om een topic te maken voor me nieuwe speeltje.
|
Die md35 is wel mooi weggewerkt,op die. Carbon plaat,heb je ook nog wat foto's van de koets
|
serieus speelgoed.
|
Gaaf!
|
dat zit wel goed ja!
|
Mooi ding tim! Heel wat anders als je mk2.
|
leuk project zo, ik bregrijp dat je een complete auto hebt gekocht met het blok erin?
|
Mooi project, hoeveel vermogen heeft die nu?
aangezien voor 300pk al die modificatie's aan het blok niet nodig zijn, zal er wel een stuk meer vermogen uit komen |
Wat een machine zeg!! Een echte sleeper
|
146kw op papier :D leuke kar tim mooie moderne techniek der in, daar hou ik wel van!
|
Serieuze machine met donderse specs.... Poeh :thumbup:
|
Gaaf dit, echt een wolf in schaapskleren.
Je zal er maar naast staan met je dikke auto en denken die golf 3 pfff dat lukt wel :D |
Gave sleeper Tim! 300pk...maar dat is nog niet het uiterste wat er in zit dus?
|
serieuze sleeper! buitenzijde doet alles behalve een dot vermogen vermoeden :cool:
gaaf man, ziet er goed uit allemaal |
Gave wagen kerel! :thumbup:
|
Knap speelgoed...!!!
|
Gave sleeper :thumbup:
Wheel hop is hopelijk te verhelpen met dubbel instelbare schokbrekers? Gr. Cees |
Geweldige 3, LIKE !
|
Filmpje van onder het rijden? :D
|
Winter waar dan, ze pekelen nog niet hoor :thumbup: :D
|
hier in het noorden wel :(
Gave machine zo, benieuwd naar de aankomende updates! |
Niet alleen in het noorden, op de ring Amsterdam heb ik ook al strooiwagens gezien gisterochtend...
enorm gave golf, de combi met het uiterlijk en motor is super. |
ziet er leuk uit tim en groot gelijk dat die binnen blijft staan van de winter :thumbup:
|
Gaaf speelgoed!
|
Wat me opvalt he, heeft een tsi normaal geen elektronisch gasklephuis?
Dit lijkt wel een inlaat en gasklep van een AGU? Verder wel een dik blok natuurlijk :D En een dikke wagen :thumbup: |
Zo'n tsi is dat een blok met een turbo en compressor?
|
Is die inlaat verlast tim of past een 20vt inlaat zo 1 op 1 op de kop?
|
Hahaha ik zit ook lekker warm bij de kachel. Oke dan word het al een heel stuk makkelijker toch is xtje in verdiepen wat er mogelijk is.
|
Netjes zo!
|
Quote:
De 20V inlaat past niet zo maar op de TSI. v.Kronenburg gebruikt als het goed is een tussenplaat die op de kop past zodat de 20V inlaat weer aan de tussenplaat word geschroefd. |
Quote:
IDD een goed teken dat het niet meteen opvalt, is toch een bevestiging dat het netjes gemaakt is :) |
Nice! Binnenkort een rondje doen ;)
Altijd leuk je voor ophanging op de eetkamertafel :D |
Ziet er Top uit Tim!
|
Let wel even op dat je subframe niet begint te scheuren, kunt er beter nog iets bij maken om de kracht te verdelen naar links en rechts.
Een mk2/mk3 subframe is helaas af fabriek niet gemaakt om op deze manier krachten op te vangen. Maar met een beetje aanpassen gaat dat zeker goed! Zo bijvoorbeeld: ![]() ![]() of zo: |
Goed bezig Tim :thumbup:
|
Quote:
Niet helemaal, 14feb het kms af laten stellen! ;) |
Wat een auto zeg.. Je wordt vast afgeschoten met zon blok voorin :D
Wat betreft je aandrijfassen, deze kunnen dus icm deze motor en bak niet van de golf3 gebruikt worden? |
Ok. Zoiets had ik wel verwacht maar ik ben dan ook nog niet echt bekend met zulke motorswaps :D
Ziet er wel veelbelovend uit allemaal. Echt netjes. |
Ja ruig speelgoed heb je weer Tim!! Mooie machine heb je :thumbup:
|
Zeker niet slecht!
|
All times are GMT +1. The time now is 01:03. |