![]() |
9e Watercooled MK1 Meeting Assen
Hier de foto's van de 9e Watercooled MK1 Meeting Assen. :thumbup:
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Beetje grote foto's nie :D
|
ja kom er net achter, niet gek voor een telefoon :D
heb ze er op gezet via tinypic ma word t niet anders van |
Beste is in het album hier of op facebook uploaden ;)
|
Quote:
Baal zelf ook van de grote :shake: album hier gaat niet lukke, foto's zijn meer dan 1MB... Facebook doe ik niet aan |
Topmeeting zoals altijd. Veel bekenden gesproken en mooie auto`s gezien...top!
|
ook weet thuis was weer gezellig diverse bekenden gesproken!!
op na volgend jaar |
Quote:
zijn met elk simpel programma zoals paint te verkleinen. |
Quote:
Zelf dan krijg ik ze niet onder de 1MB,, |
Was weer gezellig!
|
Was zeker een gezellige meeting, zal morgen even foto's op facebook gooien, zijn er meer dan 100 volgens mij en om alles hier dan te plaatsen... :D
|
Veel gezelligheid, mooie wagens en mooi weer
|
weer super geregelt mannen en dames top dag gehad mooi weer en vooral mooie wagens
tot volgend jaar :thumbup: :thumbup: |
Quote:
mspaint: - formaat wijzigen -> 800x600pixels - opslaan Klaar. Overigens zie ik nu dat jouw foto's zo tussen de 400 en 500kB zijn. Als de uploadpagina ze weigert heeft dat dus een andere reden! |
Quote:
Zou t onthoude, bedankt :thumbup: Origineel zitten boven de 1MB, zelfs na t point bewerken |
Misschien is het nog slimmer om je camera al in te stellen op bv. 800x600, dan heb je ineens 4 x zoveel opslagcapaciteit, nabewerking is niet meer nodig, en mailen gaat 4x zo snel.
|
Mijn eerste meeting met de GTI !!
Mensen van Watercooled bedankt voor de goeie organisatie. Ook weer een aantal bekenden gesproken en wat handjes geschut van "online-vrienden". Leuke dag en op naar volgend seizoen. |
http://www.picturetrail.com/sfx/alb...bum_id/24189281
hierbij mijn fotoos, watercooled crew, bedankt voor de gezelligheid en tot volgend jaar |
Hierbij mijn fotos, even een klikie doen
Camo crew |
En wij zijn ook even geweest , was weer even gezellig ,mooi speciaal plekje voor de niet Mk1 auto's , keurig geregeld :thumbup:
Eten en drinken was ook prima voor elkaar ,mooie even kunnen bijpraten met allerlei mensen ,Top! Ook nog een paar foto´s gemaakt natuurlijk , niet heel veel , had het te druk met ´netwerken ´ :D ![]() Danny was er zelfs ook nog (Dubnutterz' ) ![]() Dit jaar even met de variant , kon ik gelijk even de N75klep testen ;) ![]() ![]() 255'ers :eek: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hele mooie Mk2 GTI 16v , hele nette originele auto ! |
Quote:
Owww, ik ben verliefd... ;) |
dikke duim voor de mensen die het vandaag geregeld hebben in assen!
was een zeer geslaagde dag.. mooie auto's,gezellig publiek en genoeg lekker eten en wat te drinken.. heb me eigen prima vermaakt en dat maakt het 5 uur rijden wat nodig was om heen en weer te gaan het dik waard! :thumbup: |
was erg leuk hoop dat ik er ook eens kan komen met een mk1.
|
Vandaag ook geweest met Domi. Hij in de pirelli gti en ik in de nu nog 'sleeper' mk1 golf.
Geslaagde meet en veel bijgekletst. Voor mij sinds een paar jaar de eerste meet en ook voor de golf de eerste meeting sinds ie klaar is en de nieuwe motor erin zit. ![]() |
Quote:
niet verkleinen! Ik snap het niet. Altijd willen mensen foto's op groot formaat, zodat ze hem als achtergrond kunnen gebruiken. En dan nu klagen. Mijn tip. Gewoon ff een accountje aanmaken bij iets als photobucket of picasa ofzo en een linkje plaatsen. |
|
Quote:
Wat voor blok heb je nu in de sleeper dan? Want zag je gister aankomen en t hoorde niet na een 1.1 of zo iets |
Ff aanmelden op FB kerel, veel makkelijker !!
|
Quote:
Vind ik leuk :thumbup: |
Quote:
Dit interieur was ook zeer netjes gemaakt !! :wow: :wow: |
Een filmpje van onze terugreis : http://www.youtube.com/watch?v=QEfB...eature=youtu.be
foto's zullen vanavond of morgen volgens op facebook,plaats wel even een linkje |
al iets bekent wie de prijs winnaars zijn??was wel benieuwd
|
Ik ook..
|
Zooooo, de foto's staan er op :)
Prijswinnaars komen nog op de frontpage, maar ik weet zelf niet wat de volgeorde is... Krijg ik vanavond wel te horen. De laatste foto's in het album zijn van toen de winnaars voor kwamen rijden, dus dat schept wel een goed beeld dacht ik zo :) Voorproefje: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De rest (in totaal 302 foto's) op www.watercooled.nl |
Was een leuke meeting. Ff kort geweest ivm andere verplichtingen maar fraaie exemplaren gezien!
|
Quote:
Waar staat die ene rooie ?? ;) |
De eigenaar was te vroeg weg... Net als die andere rooie GTI, een paar zwarte GTI's en sowieso wel 2 Scirocco's :( Maar niks aan te doen ;) Volgende keer beter :thumbup:
|
Quote:
Nou, oke dan maar :D :D |
All times are GMT +1. The time now is 10:53. |