![]() |
Quote:
Pik, ik lees dit nu en je hebt t me net ook aan de telefoon verteld. omdat die "iemand" waar je heen moest geen man was, zat je natuurlijk met je gedachte ergens anders....en ja dan gebeurt zoiets. ;) Ik ga zelfs met krik, blokken en steunen nog met m"n gsm onder de auto liggen voor t geval dat. |
Dat je niet plat gedrukt bent.....
Zou zeggen als er ong 400 kg op je komt dat je wel een klaplongetje van over houdt;) |
heel onhandig ook dat verlagen :D
|
Ronnie je hebt echt geluk gehad! Ligt er ook aan WIE er onder komt he! :D
|
Tjonge jonge jonge...
Lucky basterd! ;) |
Ja als je weet hoe ik uitzie, dan kun je je wel voorstellen dat ik indd meer kan hebben dan iemand van een kilo of 90, die wat minder smal is als ik. Ik denk dat als ik dikker was geweest ik het er minder goed van af had gebracht.
Maar goed het is gelukkig goed gegaan.. Gr Ronnie |
Quote:
:D |
Quote:
sorry hoor maar wat een pipo... :confused: zelfd geld was je nou dood.. :eek: hoeveel haast ik ook heb ik ga nooit onder ene auto liggen zonder bok!! |
Quote:
:D toch nog een voordeel aan je magerheid.. |
Je schrikt elke keer weer van zulke verhalen.. Je zou de buurtgenoot zijn die je 's ochtends zo aantreft..
Nouja, iig goed afgelopen! Enne je date ook? :D Quote:
|
Date was geslaagt.. Hahaha dat was wel zo belangrijk. Hahahaha. Gr Ronnie
|
Extreem verlaagde wagen is wel handig voor een "date" he :D gaat de wagen niet zo op en neer ;)
|
Ik heb een eigen huis, en woon op me eigen, dus nee ik hoef geen gekke fratsen meer uit te halen in een auto. Hahaha. Gr Ronnie
|
Super dikke mk2! Hoop hem binnenkort op een meeting te spotte;)
|
Kamikaze krikjes ook van VW, je hebt wel mazzel gehad hoor!
Leg er volgende keer ff wat banden onder ofzo, mocht hy om gaan dan vangen die t nog op en niet jezelf... Gr Pim |
aardappel!
|
Quote:
Lekker..!!! We zien ons zaterdag ofzo wel.. Ik hoor het wel. Gr Ronnie |
Planning zaterdag:
Flexibel stuk tussen het spruitstuk zetten om doorscheuren tegen te gaan. Misschien einddemper aanpassen ander eindstuk. Dan naar Cloontje ergens in de middag even de hoofdremcillinder vervangen, zodat ik weer goede remmen hen inplaats van zo'n sponsje. Gr Ronnie |
Quote:
Hoofdremcilinder vanavond even!! Gr |
Oke Cloontje...je hebt sms.
Gr Ronnie |
All times are GMT +1. The time now is 06:33. |