![]() |
Thanks mannen! Het vorderd gestaag. De grondlak gaat er over 15 minuten op :D
|
und?
|
Staat te drogen :D
|
Yep..
![]() Morgen verder. |
mooi werk!!! nu begint het mooie werk het opbouwen!
|
Quote:
Dankje! Dit is de grondlak, straks verder schuren en dan de hoogglans erop paar lagen. |
Mooie vorderingen weer! :thumbup:
|
heel erg mooi weer :thumbup:
|
Ik ben trots op je Herm ;)
Heb het al vaker gezegd maar deze corrado is gewoon de baas :thumbup: |
:thanks: mannen!
Doet me goed die leuke reacties! Kleur gaat erop! ![]() |
Quote:
Die oranje wielen staan m echt super! |
Quote:
+1 :thumbup: |
Waaauuuw :thumbup:
heb zojuist mijn onderkaak terug van de grond moeten rapen :D succes nog met de opbouw |
Thanks mannen!
Resultaat is echt gaaf geworden. Zal ff wat foto's posten. |
Kom maar op ! ben wel benieuwd :thumbup:
|
Ziet er goed uit :thumbup:
|
Komtie dan:
Net klaar in de cabine gisteren: ![]() En vanmorgen na goed doordrogen: ![]() ![]() ![]() ![]() Alle delen weer terugbouwen voor de reis naar huis: ![]() ![]() En de eerste testrit met de nieuwe lak in de motorruimte: ![]() :D |
En ging hij hard :D ziet er goed uit Herm :thumbup:
|
Lol@testrit
|
Ja he? :D
Hij staat nu weer thuis en kan beginnen met de rest van de opbouw. I'll keep you guys updated. :thumbup: |
Zie ik dat goed Herm, heb je Rob gecharterd voor het duwen. :D
|
Quote:
:thumbup: |
ziet er goed uit!!!
|
Quote:
:D |
erg mooi zo. ;)
|
netjes herm!
|
Super! Me like!
|
Zoals altijd weer ziet er netjes uit !!
|
Echt super zo een echte racer, zou er ook graag eentje bouwen maar denk niet dat ik mijn meissie zover krijg... :)
|
erg mooi weer :thumbup: de kleur van velgen is super zo
|
:thumbup:
Bedankt voor de toofe reacties. Kan niet wachten om hem terug in elkaar te zetten. Nu is het subframe en alle losse steunen / op maat gemaakte delen naar de poedercoater. Ook de kleppendeksel en inlaatspruitstuk zullen onder handen worden genomen, motor verder af monteren. Foto's vlgen! |
Ben benieuwd! Ziet er weer erg netjes uit en je raffelt niks af, top. :thumbup:
|
Terug in de thuisbasis:
Onderstel eronderuit ![]() Alles klaar voor de spuiter en poedercoater ![]() Spullen terug van coater ![]() En weer in elkaar nu definitief ![]() Terug onder de auto, alles wat nu gemonteerd zit hoeft ook niet meer los :D ![]() Radiatorsteun voor de mk5 radiator ![]() ![]() Het vooraanzicht na montage. Ziet er nu al goed uit! ![]() Motorsteun rechts, motorzijde ![]() Motorsteun links, bakzijde ![]() Adapters getekend en laten maken om thermoschakelaar in een 20mm o-ring sensorplaats te monteren ![]() De bak is ook eindelijk klaar. Het is een 02J bak uit een Golf mk4 VR5. Daarin zijn 100mm flenzen van een TDI gezet om de homokineten van een VR6/G60 te kunnen monteren en er is een schakelmechanisme met onderste bus van een G60 02A in gekomen om deze kabelschakeling te kunnen handhaven. ![]() Injectiegallerij vergelijk mk5 R32 met een aansluiting en mk4 R32 met aanvoer en retour incl drukregelaar 4 bar. ![]() ![]() ![]() Het inlaatspruitstuk en de kleppendeksel zijn ook gespoten en klaar voor montage ![]() ![]() ![]() ![]() En nu ben ik met de bekabeling bezig. Eerst de verlichting en schakelingen door de chassisbalken naar voren en dan de motorkabelboom en dash afwerken. ![]() Bekabeling door chassisbalken met bescherming ![]() Dan aansluiten en afwerken, zoveelmogelijk uit zicht ![]() |
super update! ziet er allemaal weer echt top uit herm :cool:
|
Quote:
Thanks John! :thumbup: Komend weekeind. De kabelboom afwerken en de motor inbouwen! |
Mooie update weer Herm!
Erg netjes allemaal :thumbup: |
Ziet er prachtig uit!
|
Super netjes...!
|
Zoals altijd weer erg netjes!
|
ziet er erg gelikt uit :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 15:37. |