![]() |
Jep dat was ik indd, heb er nu eindelijk ook nog apk op...
Wel allebei de auto's nu steeds in dezelfde week.... :D |
Veel plezier dan er mee dat je eindelijk vrij kunt rondcruisen :cool:
|
Toch nog iets leuks deze vakantie.... :(
|
Stukje getoerd met Berendd..
|
en..hoe rijdt/stuurt dat nou
|
Quote:
Nouja, onderstuur heeft ie gewoon niet, alleen als je t te gortig maakt, komt de achterkant btje mee, maar wel super corrigeerbaar, de bepalende factor zijn gewoon de banden/velgen, is nu 6j met 175-50-13 fulda carat, maar heb nog de 6,5/7j pls liggen en daarvoor 175-50-13 conti en dunlop, en yokohama a048 staan op t verlanglijste, maar eerst andere motor... Alleen loopt ie achter afentoe aan, dus ik leg m ietsje hoger.. Enige wat ik nu echt te kort kom is kracht, op zich is ie redelijk vlotjes (absoluut niet ondergemotoriseerd) maar heb toch wel meer kracht nodig om de fun factor te vergroten... Maja daarvoor ben ik weer aangewezen op de experts, en die hebben t druk :rolleyes: |
Gaat er met die motor gebeuren ?
Iets ongebruikelijks mag ik toch hopen ?! |
t hoekt goed, stuiterde bijna van de stoel af... tis dat het raam niet open ging anders was ik in de berm beland!
![]() ![]() ![]() |
Nu kun je gaan wassen :tongue:
|
ziet er erg goed uit. en nu maar genieten van de auto, zolang de zomer nog duurt :cool:
|
Echt een stoere wagen, ziet er echt super uit!
|
Omdat sommige broodfannen denken dat de audi alleen maar in de garage staat, als ie er niks over kan lezen op VF, dan toch maar weer eens iets posten..
Gister de Audi weer eens uitgelaten, binnendoor naar Maastricht, zo langs de Maas en de ENCI Belgie in, behoorlijke stukken gereden gewoon zonder kaart of ietsdergelijks, opeens zagen we een bordje Spa 15 km. Zijn we daar maar heengereden pfoe wat een slechte wegen, en de adi is echt zo hard geveerd dat je vullingen eruit komen. Afentoe best leuke acties gehad, tjoenerboys die met hun blitse kleur gespoten hokken menen te kunnen racen daar, nouja bergop liepen ze me wel weg, (mis gewoon de power) maar bergaf knalde ik ze heerlijk voorbij, of iig vol op de bumper door de scherpste bochten. Echt heerlijk dat je weet dat jij nog veel harder door die bocht kunt en die tjoener al echt op zijn uiterste gaat... Toen aangekomen bij Franchorchamps, was een audi testdag, nog geprobeert binnen te komen maar lukte niet. Reden een rs4 en een hele berg R8's.. Nog getankt in ranchorchamps en kreeg een compliment van de pomphouder dat het zo'n mooie polo was, uh audi ;) ohwja natuurlijk... Teruggereden via de autoweg door Luik, al met al mooie dag. Al met al kon je de grootlichtknipperaars en de met vinger naar voorhoofdwijzende mensen niet meer op 2 handen tellen :twisted: ohwja: |
Ik geloof 't nog steeds niet. Hij staat op elke foto stil, geen enkele rolling shot, en die ene rolling shot die erbij zit is zo traag dat je er nog geen behoorlijke bekeuring mee vangt. :)
|
hehe 150km/h in dat ding op de Belgische snelwegen voelt als mach 1 :D
|
Toch maar een Golfje kopen dan.
|
Quote:
Inderdaad. Zo'n Golfje is toch net wat meer auto dan een Polo. ;) Mooie Audi! En tof dat ie ook buiten mag komen, deze auto mag immers gezien worden :rock: |
Quote:
Neuh rechte stukken snel gaan is niet leuk, het gaat allemaal om het bochtenwerk en daarin schopt de polo de golfs kont :D ;) |
Quote:
Golf met kont is een Jetta. :tongue: |
Quote:
hoezo dan? |
Quote:
Audi logo op een Polo. :screwy: |
Quote:
:D :D Jij bent echt erg :D |
Folkert,
Je achterplaat zit erg scheef.. Dat ziet er niet uit! Verder ziet hij er erg goed uit! mooie wagen. (Nu nog een keer een dik(ker) blok in lepelen), dan loopt ie die golfjes er ook op het rechte stuk uit) |
Iets wat goed is moet je er niet uithalen ;) Misschien dat je webers kunt overwegen, maar ik zou niet voor een ander blok gaan :)
|
Achterplaat zit scheef? Je bedoelt kentekenplaat? hehe kijk nog eens goed hoe die gemonteerd zit, sinds ie rijdbaar is heb ik ff geen zin/tijd meer om er wat aan te doen...
En Breadfan, als ik niet gehoord had dat je zo'n nerd was mocht je een keer meerijden :D ... Ander blokje komt er wel in denkelijk, zal alleen nog even duren. |
Toch ander blok...
Zijn er geen verdere mogelijkheden met dit blok, aangezien je nogal graag naar bergrennen gaat? |
Jawel, maar dan kan deze erin blijven en dan kan ik t andere blok naast de auto opbouwen, en t originele HC blok is vrij zeldzaam dus leuker om origineel te houden..
|
Quote:
jips, prachtig projectje: ik heb ook zo'n setje cosmics op de kop kunnen tikken en wil ze op dezelfde wijze restaureren. kunje je me kort zeggen hoe je tewerk bent gegaan? en op jouw wagen, zitten daar nog spoorverbreders tussen? grtz |
ja voor zitten 5mm spoorverbreders, puur omdat ze anders tegen de g40 klauwen komen...
Cosmics polijsten was niet supermoeilijk, aangezien de spaken vlak zijn, kun je een mouse of een schijf gebruiken voor op de boormachine, dit alleen voor 2 grofste korrels, als t materiaal strak is nog met de hand de laatste korrels afwerken en dan polijsten... De spaken afplakken en dan spuiten... |
Quote:
Dat ding komt toch helemaal niet vooruit met twee man d'r in... |
Heb al meer bijrijders op sommig momenten heel stil gekregen.. ;)
Whoei nieuwe foto's vriend van me heeft een wat duurdere camera en hobbyt wat, zal wel ongveer de laatste keer zijn dat ie buitenkomt dit jaar, kan ik hem eindelijk eens gaan afmaken.. |
ik zie Mr. Wellems... :)
Duw die broodidool maar eens in je audi.. Weet zeker dat dat indruk gaat maken als je de auto over de Limburgeriaanse slingerwegen stuurt.. Sowieso heeft broodidool zelf panne, een lift kan ie vast wel gebruiken :) P.s. zie net dat je voorste nummerplaat ook met 'beunbevestigingen' vastzit :)) Wat een mooie wagen verder! P.s.2 heb jij aan de achterzijde ook spacers gestoken? |
Quote:
Broodidool praat sowieso poep :D Ja indd, kentkenplaten zitten nogaltijd met ty wraps vast, maar er moet nog veel meer gebeuren.. Mr wellems zie je indd erg goed, moet ik nog zwart spuiten, gaten boren in front voor onderste grill lijst, andere raamrubber voorruit met nieuwe chrome lijst (ligt klaar), achterruitrubber alleen nieuwe chrome lijst erin (ligt ook klaar), chrome lijst op achterklep verder polijsten en monteren, chrome dakrelingen monteren. Raammechanisme bijrijderskant vervangen voor niet vastgerot exemplaar (heb ik liggen), uitlaat ietsje verbuigen zodat ie niet trilt, fatsoenlijk laten uitlijnen.. PLS wielen polijsten, spuiten en monteren.. Nog genoeg te doen dus voor deze winter... |
Verlagen kun je ook nog wel toevoegen aan het lijstje... :rolleyes:
Zijn die groene dingen Mr Wellems?? Wat doen die krengen? :) |
Quote:
ok, en heb je ze ook gestraald vooraf? en het lakken + afplakken: lak uit een spuitbus, of poederlak? en dat afplakken gebeurt met speciale folie, waar kunje dit vinden? bedankt |
Quote:
Nee hoor ligt laag zat ;)... Die krengen trekken je stabi naar voren, die door het verlagen je poten naar achter duwt , en dus je poten verkeerd eronder komen te staan.. Nee niet gestraald, ik zou nooit velgen stralen krijg je ze nooit meer goed, afplakken met afplaktape en dan met stanleymesje erlangsafsnijden... Gewone Motip primer, lak, en blanke lak, en alle verf die opt gepolijst komt krab je er zo weer af, want hecht totaal niet... Je zou ook misschien de gepolijste delen kunnen insmeren met vaseline ofzo, en dan als de rest gedroogd is kun je t er zo afvegen.. |
Quote:
Dankje berserker, nu weet ik wat me te doen staat, hopelijk bekom ik het resultaat als de uwe, want de mijne zijn in erbarmelijke staat ![]() |
mwoah mijne zagen er zelfs nog slechter uit, jij hebt er nog groene verf opzitten, die moet je maar eerst eens met Gamma afbijt eraf halen...
iig veel succes ermee |
Hele mooie audi! op elke foto ziet hij er strak uit. misschien nog chrome spiegels of vloek ik nou?
|
Quote:
Nee niet vloeken, maar wil t uiterlijk gewoon origineel houden.. |
Hoppakee, lente is weer begonnen, schaapjes dartelen in de wei, bloemen komen uit, bomen worden weer langzaam groen, en de buurtpedofiel staat weer gezellig bij de lokale basisschool zijn nieuwe regenjas te laten zien, bij mij begon t vanonder weer flink te kriebelen, na 3 keer douchen kriebel nog niet weg, dus maar eens goed gemasturbeerd, dit hielp al iets, maar toch bleef er een vervelend knagend gevoel van gemis..
Dus ik op msn met de enige nette en aardige fries die ik ken (en dus in mijn beperkt verstand de enige die er bestaat) en die had nog motorcarbs en spruitstuk liggen, vriendin is weg komend weekend, en sinds ik geen vrienden heb om iets mee te doen, moet ik me dan een andere bezigheid zoeken, dus gezegd stuur maar op geld maak ik wel over... Dag erna ik geld nog niet overgemaakt, tjah wie zo dom is om eerst spullen te versturen en dan pas om geld te vragen moet je toch ff zenuwachtig maken :redface: Pakketje vandaag binnen gekregen, dan toch maar geld overgemaakt, oude kleren aan en de garage in..(dus niet eerst 5 topics vol lullen) Zo begonnen: Overbodige rommel eraf, en spruitstukje erop: Overbodige waterslangen met elkaar verbonden (waterverwarmd inlaatspruitstuk) en 1tje afgedopt, benzineslang provisorisch doorverbonden en gaskabel simpel aangesloten, ohwja en carbs erop: Proberen te starten, carbs kregen wel peut maar hoorde nog geen poef of paf, achja morgen weer verder pielen, iemand misschien tips?? |
All times are GMT +1. The time now is 13:10. |