![]() |
Ah dat kan ook nog ja. Er is iets dat niet helemaal klopt iig, vandaar mijn vraag. De velgen en achterlichten deden iets apart aan. Dus ik dacht dat er iemand achter zijn pc had zitten 'tunen' net zoals de volvo p1800 wel eens voorbij is gekomen. Wat het ook is, knap plaatje iig.
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
:spankit:
Die Zilver en Zwarte Porsche hierboven die zijn en blijven MegaDik !! :thumbup: |
Zo, die zwarte is inderdaad megadik!
![]() |
|
![]() |
Kijk...zo hoort het; geen platte fietsbandjes met extreme verlaging:
![]() |
Ochja, ieder zijn ding he...
[QUOTE=Vains]Ochja, ieder zijn ding he...
welk specifiek bouwjaar, type zijn deze laatste? |
Doe mij maar plat!!!
|
Quote:
Ze zijn van het type 964 en ze zijn gebouwd van 1989-1994 :thumbup: |
Quote:
:thumbup: |
Quote:
bij mij m,n waggie ook bij m,n vriendin liever niet :D |
|
|
Quote:
M'n meissie leg ik ook wel eens plat, haar golf ligt ook helemaal plat en daar komt ze ook goed mee weg :tongue: |
:cool:
![]() ![]() |
![]() |
Quote:
met die waggie heb ik een shoot gehad: ![]() ![]() optisch errug mooi zo plat hij rijd enkelt voor geen meter meer zo laag dat vonk wel jammer . |
En dat is dan weer jammer...een porsche hebben die voor geen meter rijdt...
|
![]() |
Ff OT: Zit er alleen verschil in gewicht tussen Superleggera's en Ultraleggera's ??
|
Geen idee....volgens mij waren de "HLT" velgen lichter dan het normale type.
Heb een keer zo`n Ultraleggera HLT opgetild bij RH en dat was echt een licht velgje :) ![]() ![]() |
Hoe zien die Superleggera`s er eigenlijk uit Fred? Ik ken namelijk wel de Superturismo`s en de Ultraleggera`s, maar ken het model Superleggera eigenlijk niet..
|
dit is een superleggera :
![]() shot by me , staat geen stempel in zie ik net. ze wegen bijna allemaal net onder de 10 kg, replica,s wegen altijd minimaal 2x zoveel, zoniet meer ! . |
Mmmm....dan zie ik het verschil niet zo moet ik zeggen.
Blijft wel dat ik ze wel heerlijk racy vind !!!!!! |
Volgens mij verschillen ze ook een beetje in de vorm van de spaken Fred.
De ultraleggera is lichter...de naam zegt het al. Leggera betekend licht, en ultra is de overtreffende trap van super :thumbup: |
![]() |
Quote:
Check !! ;) Dan maar eens rondneuzen naar Supers... :D |
uhm...je wilt liever zwaardere velgen/??
|
Quote:
Prijsverhouding zal van de zwaardere wel gunstiger zijn hoop ik :thumbup: ![]() |
Quote:
De O.Z. Superleggera's zijn de voorloper van de Ultraleggera. door de jaren heen zijn de technieken en de materialen verbeterd dus zijn de Ultraleggera's gemiddeld 1,7 kg lichter geworden. van de Ultraleggera is ook een HLT (High Light Technology) uitvoering maar die is enkel in ratio lichter omdat de HLT v.a. 8.5Jx19 tot 12.5Jx20leverbaar is en deze net zo veel wegen als de 8Jx19. Voor Porsche en BMW maakt O.Z. de Ultraleggera met een Central Lock systeem. als een echt licht wiel wil hebben voor onder de Porsche dan zou eens moeten kijken naar de O.Z. Superforgiata. dat is een prestige project van O.Z.!! |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 13:17. |