![]() |
Niks mis met die mooie BBSen die heb ik ook :p
|
Mijn Golf F&I op zijn C2's
![]() ![]() ![]() |
die einzer op de achtergrond is die ook van jou Johan?
|
Quote:
Ik heb ze op marktplaats staan, vind geen toffe wieltjes en met 14 inch komt hij weer iets lager te staan. want de schroefset staat op laagst. |
Quote:
ja die is ook nog van mij een 1.5 met 64.000 op de teller maar rij er eigenlijk nooit meer mee opzich best zonde |
![]() ![]() ![]() de golf van de vrouw enkel de orginele grill nog is veranderen en schroefkit achter steken |
Ik denk zet de mijne er ook maar is bij :P
Gaat om een mk2 bleu edition vr6 compressor ![]() |
gaat helemaal goed kome met dit project maat!
|
dat wil wel vooruit :D
|
Mooie wagen hoor!
Ben alleen niet zo'n fan van de wielrandjes. |
nice :D
|
Quote:
ik self ook nie egt daarom heb ik nog andere velgen leggen die er onder gaan komen en ook moet hij nog een keer helemaal over gespoten worden en dan pak ik al die punten aan alleen ik moet ef een keertje tijd vinden maarja is goed begin tog al seg ik het self :D |
ok dan hier dan ook de mijne :screwy:
![]() :eek: |
Mijn rallye, heb hem net dus moet nog een hoop veranderen.
[IMG] [/IMG] |
Quote:
nette wagen kerel! :thumbup: |
Heel gave Rallye, Ron!
|
![]() Nu met Wolfrace velgjes <3 |
vandaag is met de polierder derover en achterkant omlaag
![]() ![]() ![]() |
Strak :eek: Golfje kerel, en rood staat een mkII goed?
Maar dit is wat rood echt nog mooier maakt.. :thumbup: Persoonlijk zal ik hem nog ietje verlagen, zeker voor? :D |
thanx
ik denk dat het eerder achter wat omhoog schroeven word vrouwke rijd er 90% van de tijd mee. rood is mooi als het blinkt en onderhouden word maar blijft een moeilijke kleur zou het nooit zelf kiezen bij een nieuwe auto. enigste hekelpunt vind ik zelf nog de grill die door de vorige eigenaar gemonteerd was.Maar der komt als ik mijn grill binnen heb,jettalichten in dan is het goed voor mij. |
Quote:
Oke? ja dat is niet anders, rood kan wel mooi blijven met paar laagjes blank is de kleur al iets minder gevoelig? En de Jetta koplampen zal hem zeker goed staan, zelf heb ik gewoon enkel de ronde koplampen. Net iets mooier als 4. :) Succes met de mk II? :thumbup: |
![]() |
![]() |
Hier nog wat van mijn auto met nieuwe motor:
![]() ![]() ![]() ![]() |
Supergaaf! ff bewonderd in Friesland.
|
de mijne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() greetz |
en de mijne!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
@ tom..wat een wagen..super super strak!
stond die nou vorige week bij de spuiter in borculo? ik werkte bij goossens zag hem staan..nog wel even gestopt :cool: |
hier dan ook maar de andere die is iets trager :D 1.3
![]() ![]() |
potver wat een mooie zijspiegel :D..
haha nee auto ziet er goed uit :cool: |
My car:
![]() ![]() |
Ben echt niet zo gek op F&I, maar deze ziet er wel heel strak uit! :thumbup:
|
mijn auto
![]() ![]() ![]() ![]() staan hele mooi en dikke auto's op dit forum succes iedereen :thumbup: |
Quote:
Dank je, ja zou goed kunnen, ik werk daar bij die spuiter, dus vandaar dat die daar stond ;) |
|
[QUOTE=tom]Hier nog wat van mijn auto met nieuwe motor:
![]() Hej Tom dat ziet er heel netjes uit. :thumbup: Net een iets ander blokje als toen ik die velgen kwam ophalen :D Men brooer had het al gezegd want hij had je auto zien staan bij VW charly's. Veel plezier ermee :thumbup: |
Deze Golf komt binnenkort weer op de weg :thumbup:
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 23:26. |