Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   VAG Exotics (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=160)
-   -   Project 951, Porsche 944 turbo (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=63273)

stn1 03-04-2011 18:11

Quote:
Originally Posted by miklo de gekste
topic ff gelezen

mij vraag al adres gevonden voor je dashboard spuiten

Hoezo dashboard spuiten?

stn1 05-04-2011 09:27

Ik vind dat zeker de achterwielen tever naar binnen staan. Heb een dikkere set spoorverbreders gekocht. Had er 18 en 21 opzitten. Achter ga ik nu 32mm doen en de 21 naar voren. Denk dat het dan net wat mooier uitpakt.
Op deze foto kun je zien dat ze achter wat iel ogen de wielen.

met deze moet dat beter worden, van de week als alles eronder zit zal ik wat foto's maken. Hoop dat het allemaal vrij loopt.

René 05-04-2011 10:26

Staat erg dik die wielen....tikkie breder zal hem idd goed doen :)

stn1 09-04-2011 07:52

Gisteren het laatste wiel opgehaald omdat de velg lek was. En 's avonds even wat fototjes gaan maken. De extra 11mm achter is een hele verbetering. Komt nu ongeveer zo te staan als de teledials met 15mm spoorverbreder. Netjes dus.

even nog zonder naafkapjes, heb naafkapjes gekocht met logo's erin maar wil er echte emblemen in hebben en die zijn nog niet binnen.

sixpack 09-04-2011 09:23

Nice !

(oftopic)
Wat is dat toch met die lekke wielen?? krijg de laatste weken toch een hoop wielen om af te dichten bv die met sanitair kit zijn "afgedicht"

Echt apart... eergister 1 waar ze kopervet tussen gesmeerd hadden :screwy:
schijnbaar zijn er een paar bandehandels aan het klussen geslagen..
(ontopic)

Larsv5 09-04-2011 09:26

Hele dikke hoepels voor de Porsche...!!!

stn1 09-04-2011 14:17

Quote:
Originally Posted by sixpack
Nice !

(oftopic)
Wat is dat toch met die lekke wielen?? krijg de laatste weken toch een hoop wielen om af te dichten bv die met sanitair kit zijn "afgedicht"

(ontopic)

Ik heb ze bij velgrenovatie laten doen. Dacht dat dat wel goed zou zijn. Alles klopt nu iig. Wel een paar beschadigingen aan de rand toen ik de velg terug kreeg maar dat heb ik zelf weg kunnen werken. Beetje te fanatiek met de bandenlichter denk ik.

Richard 09-04-2011 15:41

Quote:
Originally Posted by sixpack
Nice !

(oftopic)

(ontopic)

had er laatst eentje die in de blauwe locktide zat en heb al eens meegemaakt dat iemand dmv een binnenband van een fiets een "pakking had gemaakt( viel op door een plakker :D .. de recessie heeft veel mensen besloten eht zelf te doen.. :rolleyes:

jettaracing 09-04-2011 16:39

Die wielen staan m echt super ! hele mooie set voor onder de porsche !

joostvw 20-06-2011 23:14

Was ik vanmiddag op vliegveld Rotterdam aan het zoek naar een winkel voor een bosje bloemen. Lag daar in de winkel een Youngtimer magazine met een 944 voorop.
Ff snel doorgebladerd en zag daar volgens mij jou turbo in staan. Want kwam ergens ook de naam Peter-Alexander tegen.
Weet dat er bij ons in de loods ook 1 ligt dus zal het volledige artikel vandeweek eens gaan checken.
heb je misschien de foto's van de shoot zelf ook?

stn1 21-06-2011 11:10

Ja klopt en die foto's heb ik zelf gemaakt ;)

Weet niet precies meer welke erin staan, maar de meeste zullen ook wel in het topic staan.

stn1 21-07-2011 22:24

Omdat ik wel eens met beide kids op stap wil maar wel wat veiligheid wil was ik al een tijd op zoek naar een oplossing voor het ontbreken van gordels achterin mn 951. Nu had ik al eens in duitsland 3 punts gordels gevonden die in iedere hoek kunnen rollen en op de c stijl rollen. maar ja, niet de mooiste oplossing. Origineel heeft de 944 het ook gehad de latere bouwjaren dan. En de 968 natuurlijk ook. Alleen die beugels om de gordels op te monteren zijn niet los te koop. Maar via het 944 forum toch gevonden.
Van de week heb ik die opgehaald en ben eraan begonnen. Zo is het bij een oudje zonder gordel

en dit is wat ik wil dat er zit, behalve de deuk natuurlijk :)

maar dat moet eruit bij deze dus

bij mijn auto de boel goed geschuurd en afgetekend

Beugeltje losgehaald van het extra plaatwerk en in een laagje lak gezet.
Afgezien van de plekken waar gelast moet worden

Morgen de boel lassen en dichtbouwen, dan met een wat veiliger id rijden met zn drie of vieren.

stn1 25-07-2011 18:07

En alles kunnen monteren en afwerken.

Grootste kleine hier even laten proefzitten en perfect zonder zitverhoger.

stn1 27-07-2011 19:01

Van het weekend twee nieuwe voorbanden laten monteren. Pirelli P zero N4. Rijdt weer top nu.
Vanmiddag even een klein stukje gereden om weer wat te wennen

Heb een nieuwe frontplaat gekocht. Met de luchtinlaten van een 924 Turbo. Blijft de auto weer wat koeler tijdens het spelen op snelheid. Komt er volgende maand op.

Dit id:

Wil ik alleen nog de frontspoiler hebben om de auto wat lager te hebben vooraan. Net even mooier.

Richard 27-07-2011 19:25

mooi!.. ook de gordels..erg netjes

stn1 10-08-2011 12:22

Zo, de frontplaat gaat niet door. Kreeg wat binnen maar leek nergens op. Maar terug gestuurd..
Wel wat nieuws, pedaalrubbertjes. De oude waren wel zo ver versleten dat ik wel moest.

en nieuwe knipperlichten vooraan

MauSeR35 10-08-2011 17:38

Jammer van het front, maar verder toch weer een paar subtiele verbeteringen. :thumbup: :

De Pul 10-08-2011 17:57

beter dat het front niet doorgaat,ik vind het geen porum;)
wel een dikke porsche zo!!

stn1 10-08-2011 19:07

Quote:
Originally Posted by De Pul
beter dat het front niet doorgaat,ik vind het geen porum;)
wel een dikke porsche zo!!

haha :D

Komt nog wel een mooie frontlip op. Maakt de bumper net iets dikker zonder te schreeuwen.

stn1 15-08-2011 20:19

Zo, vanmiddag weer wat geknutseld...

Had al een jaartje een setje drl leds liggen en heb ze nu in de knipperlichtbehuizing gebouwd. Werkt best goed en dan hoef ik niet altijd mn lichten aan te zetten.

Zo is alles uit:

contact aan:

stadslicht en mistlampen aan:

en voor de kids achterin wat comfortverhoging:

joostvw 15-08-2011 20:58

Ziet er goed uit PA!
Als je trouwens nog een keer wat onderdelen ervoor nodig hebt moet je me eens PM'en.
We hebben ondertussen best veel 944 delen in de loods op schap liggen.

stn1 15-08-2011 21:29

Doe ik thanks.

Dutch RS 16-08-2011 01:49

Hey PA,

Wat een geweldig mooi apparaat. Zou je het leuk vinden om een keer een shoot te doen voor onze website? www.dutchrennsport.com /porschepeople Zijn bezig om wat foto's te maken van alle soorten Porsche en rijders om wat site vullen en natuurlijk mooie plaatjes te krijgen.

Succes en laat me even weten waar je die onderlip haalt voor de voorkant daar zijn ik en een aantal andere mensen ook naar op zoek:).

Groeten,
Jan
www.dutchrennsport.com

joostvw 17-08-2011 12:48

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=88880
als je nog een stoel zoekt ;)

stn1 17-08-2011 15:38

mijn interieur is vorig jaar opnieuw bekleed, mag hopen dat het nog even meekan :)

stn1 25-08-2011 09:22

Heb een klein spoilerlipje gemonteerd, vind het wel geslaagd.

roodkapje 18-09-2011 14:11

een leuk project, om te lezen ook, man wat heb je er een hoop aangedaan,
respect hoor, is een beauty geworden

stn1 20-09-2011 15:03

Zo, heb mezelf een setje winterwielen gekocht. Niet dat ik veel zal rijden in de winter maar de garage is vochtig en wil de eta beta's volgend jaar gewoon zonder t ehoeven polijsten weer gebruiken. En het kan natuurlijk altijd een keer lekker weer zijn met een beetje pekel op de weg..

Dus deze: Witte cup 1 velgen in 7.5 en 9j 17

Lijkt me meer dan goed genoeg om in de garage op te rusten en zo heel af en toe mee te rijden.

oh ja met zomerbanden eromheen... :)

stn1 27-09-2011 08:20

Auto start niet meer dus geen foto's buiten kunnen maken. Heb twee nieuwe sensoren gekocht en gemonteerd maar toch nog en kabelbreukje naar de dme. Nieuwe kabelset is onderweg.

stn1 30-09-2011 12:51

En wat foto's gemaakt op de winterwielen.

De Pul 30-09-2011 17:51

mooi wintersetje pa,vind alleen die sticker geen positieve bijdrage aan het toch wel erg strakke geheel.

C1Rob 30-09-2011 19:07

Mee eens, als je dan toch een sticker doet doe hem dan niet half op de deur half op het voorscherm ;) maar dat is maar mijn idee!

Verder gaaf ding :) Mooie kleur ;)

stn1 07-01-2012 21:27

Juist helemaal op de deur ziet er niet uit. Anders had ik dat wel gedaan. Nu mooi naast het knipperlicht en niet te ver naar achteren. De witte wielen bevallen me wel. Ga de eb's ook zo doen denk ik.

stn1 24-01-2012 09:39

Wel inmiddels begonnen aan de eta beta's

Ondanks dat de wielen vorig jaar zolang zijn weggeweest omdat het spuiten tegenviel en de harten bij de ontlakker lagen zat er nog een hele berg oude lak op. Kreeg dat er met afbijt niet af. De oude zilverkleurige lak ging er niet af.

Heb ze maar laten glasparelstralen. Dat helpt wel iig. En niet teveel schade door het stralen.

Daarna nog veel schuren, een paar lagen grondlak en de uiteindelijke lak.

Nog wat grof dus met 2000 geschuurd en gepolijst.

En even met vier boutjes vastgezet. Loctite is binnen dus van de week alles weer in elkaar zetten.

Ronal_Driver 25-01-2012 10:05

Ziet er goed uit, mooie wielen !! :thumbup:

kroeps 25-01-2012 10:54

dikke wielen!! ziet er goed uit!

sixpack 25-01-2012 11:05

:thumbup:

Vains 25-01-2012 11:34

Netjes!

sixpack 26-01-2012 16:01

Als je dat trouwens meteen gezegd had, had ik ze niet eerst allemaal hoeven te controleren/aan moeten draaien :rolleyes:

ewcaddymk1 26-01-2012 23:04

alles even rustig doorgelezen wat super auto en die dikke neus is echt geweldig (had ik ook op die van mij, jammer genoeg geen echte turbo :( )
vond de 944 zelfs beter rijden dan de 911 van de zelfde leeftijd.
maarja toen grond gekocht en huisje bouwen werd ie toch wat te duur,
nu best wel spijt dat ie weg is.

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

All times are GMT +1. The time now is 06:21.