Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Archief (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=74)
-   -   Alweer? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=57804)

evilnyntje 07-08-2009 11:54

Quote:
Originally Posted by Lennart

Mehehehe

ReBo 07-08-2009 11:59

Quote:
Originally Posted by classicline
hahah lachen hier..

Snap echt niet waar iedereen zich druk om maakt!

Druk maken OM het druk maken is ook een hobby !!! :D

ReBo 07-08-2009 12:01

Quote:
Originally Posted by Misha
Ik ga morgenvroeg wat moois ophalen ;)

Ik denk deze . . . .

Klik . . . .

:tongue:

stij 07-08-2009 12:48

Misha: Als je dat denkt dan moet je het hele topic nog maar een keer goed doorlezen :tongue:

stij 07-08-2009 13:08

Stijntje: allemamagies :shake:

Die meense hier lullen ook maar een einde wegge he!!

Domi 07-08-2009 13:23

stij 07-08-2009 13:31

Misha: Toch leuk dat er altijd van die mensen zijn die van die nutteloze reacties posten in een serieuze discussie.
Zeker van jou Domi, jij lijkt wel constant mee te lopen met diegene die wat zinvols post.
Of zeg wat je er zelf van vind of hou je erbuiten, maar die kontelikkerij hebben we nu ook wel gezien..

servibruls 07-08-2009 13:41

Quote:
Originally Posted by Stijntje
Misha: Toch leuk dat er altijd van die mensen zijn die van die nutteloze reacties posten in een serieuze discussie.
Zeker van jou Domi, jij lijkt wel constant mee te lopen met diegene die wat zinvols post.
Of zeg wat je er zelf van vind of hou je erbuiten, maar die kontelikkerij hebben we nu ook wel gezien..

Kontelikkerij?
Vind het meer iets van meningsuiting...
En een groot aantal hebben diezelfde mening dus dan krijg je vanzelf dat ze "samen" zo reageren.
Niks kontelikkerij...

evilnyntje 07-08-2009 13:42

Quote:
Originally Posted by servibruls
Kontelikkerij?
Vind het meer iets van meningsuiting...
En een groot aantal hebben diezelfde mening dus dan krijg je vanzelf dat ze "samen" zo reageren.
Niks kontelikkerij...

:thumbup:

Zweiter 07-08-2009 13:43

Berserker 07-08-2009 13:50

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Komt van de man in de roestbruine Polo...

Bij mij zijn er nooit ouders geweest die hebben bijgesprongen, en ik heb mooi zelf voor alles kunnen dokken. School, kleding, eten, etc.

It's a hard knock life?

stij 07-08-2009 15:01

Het enige wat Domi post, zijn quotes van andere mensen met een smilie erbij.
Dat noem ik kontelikkerij, meeloperij.. net hoe je het wil noemen..
zeg gewoon is wat jij vind in plek van alleen maar andere mensen na te praten.

Gijs 07-08-2009 15:02

Quote:

Dat vind ik ook! ;)

:hug:

Domi 07-08-2009 15:17

Quote:

Jij neemt het nu een beetje van Misha over hier :rolleyes:
Mijn mening gaf ik net via de afbeelding al aan ;)
Denk maar even na, misschien snap je hem. heeft ook met jouw te maken. ;)

stij 07-08-2009 15:25

Voor alle duidelijkheid, dat was ik (Misha dus) .. ik zit nu bij Stijn, beetje omslachtig om telkens in en uit te loggen...
Als je het topic serieus hebt gevolgd dan kan je denk ik zo mijn reacties wel onderscheiden van die van Stijn :rolleyes:

Wat heeft 2 handen op 1 buik met een mening te maken.. zijn dat jou handen op de buik van diegene die je op dat moment quote??

Arne 07-08-2009 15:39

De verveling slaat toe. Ik eis een plotwending!

Domi 07-08-2009 15:46

Quote:
Voor alle duidelijkheid, dat was ik (Misha dus) .. ik zit nu bij Stijn.

Dat bedoel ik dus. :D

Op naar pag 18 :rolleyes:

Berserker 07-08-2009 15:53

Niemand die vreemd gaat of een ziekte krijgt??

Laten we Martine erbij halen:

En rien natuurlijk:

Marcski 07-08-2009 15:58

Quote:
Originally Posted by Arne
De verveling slaat toe. Ik eis een plotwending!

sorry, komkommertijd! Wees blij dat we geen zomerstop hebben...

Trouwens, je kan altijd nog de herhalingen teruglezen

Zweiter 07-08-2009 16:14

ik eis de weder weder weder wederopstanding van breadfan, of is die niet zoals Frits van Houten al tientallen keren gestorven?... hoe dan ook, ik mis em... alleen hij kan dit nog spannend maken...

iemand trouwens nog gepolijste velgen kopen?? gekocht voor 500 euro, nu te koop voor 1750, ik heb nog een verbouwing te financieren. wie maakt me los?!

stij 07-08-2009 16:19

Quote:
Originally Posted by Domi
Dat bedoel ik dus. :D

Op naar pag 18 :rolleyes:

Wat bedoel je dus .. ?

Zweiter 07-08-2009 16:24

:D dit dus, pagina 18 :D

Lennart 07-08-2009 16:26

Quote:
Originally Posted by Zweiter
ik eis de weder weder weder wederopstanding van breadfan, of is die niet zoals Frits van Houten al tientallen keren gestorven?... hoe dan ook, ik mis em... alleen hij kan dit nog spannend maken...

iemand trouwens nog gepolijste velgen kopen?? gekocht voor 500 euro, nu te koop voor 1750, ik heb nog een verbouwing te financieren. wie maakt me los?!

Neem je ze vanavond mee? Dan krijg je er 2000 voor!

Zweiter 07-08-2009 16:29

als ik ga kun je ze meekrijgen voor 2500, krijg net een dikke belastingaanslag potverdikke...

(ik had mijn marktplaats inkomsten niet aangegeven :D )

servibruls 07-08-2009 16:35

Heb wel het idee dat ik mijn jetta(ex van tieflieger(jan) voor veels te weinig weer heb verkocht..
Of hebben Jan en ik gewoon normale vraagprijzen gebruikt..?
Voor diegene die niet weten welke Jetta, gaat om een zwarte 5deurs met witte velgen, nieuwe bandenm nieuwe verlaging enz.. En dat alles voor maar €1500,- en tiptop in orde :thumbup:

stij 07-08-2009 17:02

Quote:
Heb wel het idee dat ik mijn jetta(ex van tieflieger(jan) voor veels te weinig weer heb verkocht..
Voor diegene die niet weten welke Jetta, gaat om een zwarte 5deurs met witte velgen, nieuwe bandenm nieuwe verlaging enz.. En dat alles voor maar €1500,- en tiptop in orde :thumbup:

Niet om 't een of ander, maar ik zag m toen op Fanatics voorbij rollen en 't eerste wat ik dacht is poffertjespan.
Ik zag 'm van de rechterkant, en heel vlug.. dus ik weet niet precies hoe 't met de rest van de auto gesteld is.
En dat apparaatje had dacht ik ook 250xxx of iets dergelijks.. wil niks zeggen nee, wat weet ik .. maarja, 't gevoel ;)

servibruls 07-08-2009 17:25

Quote:
Niet om 't een of ander, maar ik zag m toen op Fanatics voorbij rollen en 't eerste wat ik dacht is poffertjespan.
Ik zag 'm van de rechterkant, en heel vlug.. dus ik weet niet precies hoe 't met de rest van de auto gesteld is.
En dat apparaatje had dacht ik ook 250xxx of iets dergelijks.. wil niks zeggen nee, wat weet ik .. maarja, 't gevoel ;)

Poffertjespan valt reuze mee..
Had idd wat kleine deukjes. Al zijn die er zo uit te halen zonder te spuiten enz..
En de kilometerstand, tja in mijn ogen was er niks mis mee.
Auto is 18 jaar. Dus 250000 delen door 18 is 13888,8 op jaar basis.
Valt dus reuze mee..

Eerst effe dit, wil niet zeggen dat kilometerstand van Misha niet klopt!!! Bedoel dit in het algemeen!!!
Heb liever een auto met 250000 op de klok en die er super uitziet dan een auto die er NIET uitziet LEES; deuken, roest, uitgeleefd interieur en een km-stand van 125000 en dan van 1986..

Oke er zijn auto's die werkelijk die kmstand hebben enz.
Maar denk dat er evenveel zijn teruggedraaid enz.

Kilometerstand zegt mij wel wat maar staar me er absoluut niet blind op!!!

De Pul 07-08-2009 17:52

op naar het guinness record meeste reacties op een topic in 24 uur:D:D

Misha 07-08-2009 17:54

Altijd handig als je mensen kent die NAP-check kunnen doen ;)

Alberto 07-08-2009 17:54

Quote:
Originally Posted by De Pul

:thumbup: ik doe mee
topic ging toch nergens over :D

Bas 07-08-2009 17:58

Quote:
Originally Posted by De Pul

:D
Proost :cheers:

Alberto 07-08-2009 18:05

servibruls 07-08-2009 18:15

Quote:

Tja, niet iedereen kent die mensen...

breadfan83 07-08-2009 18:40

Quote:

Mish, geef toe dat het wel een beetje klopt wat Domi post. Twee handen op één buik. Het maakt niet uit wat er gezegd wordt, of Stijn is 't met je eens.

En Stijn heeft volgens mij in deze bijna 20 pagina's, waarin ie best wat gepost heeft, niks zinnigs of inhoudelijks gezegd. In ieder geval niks dat met de discussie te maken heeft.

Quote:
Originally Posted by Berserker
It's a hard knock life?

Wat is dat nou voor onzin? Je kunt 't geld maar één keer uitgeven, en de prioriteiten liggen dan niet direct bij de auto. :screwy:

Quote:
Originally Posted by Zweiter

Excuses, de baas wilde dat ik vandaag ook nog effe wat kwam doen.
(Neen, niet baas-vriendin ;) )

Quote:

Maareh, moet je die ook betalen? Kun je dat doorrekenen in de winst... errr... verkoopprijs. ;)

Quote:

Je hebt gewoon een normale prijs gevraagd. ;)

Het is een Jetta mk2 met gebruikte verlaging, en gebruikte velgen. Maakt niet uit hoeveel km ze maar gemaakt hebben, als je ze gemonteerd hebt zijn ze gebruikt.
Als je een nieuwe auto koopt, is ie tweedehands zodra ie op je naam staat. Dus met nog geen km op de teller, heb je de eerste paar duizend euro al kunnen afschrijven.

Beetje vreemd dat 200 euro van een nieuwe schroefset ook in de verkoopprijs van de auto wordt doorberekend als 200 euro. :screwy:

Maar wat je zegt is wel precies dat wat gebeurt. Eén persoon verhoogd zijn prijs, en steeds meer en meer mensen gaan meedoen. Die meelopers vinden nu nog wel nieuwe handelwaar, maar als over 'n jaar of twee alles al dubbel en dik verhandeld is, merken ze dat ze zichzelf in de vingers gesneden hebben, en opeens alle handelwaar pleite is, en vervangen is door allemaal zogenoemd zeldzame retro klassieke waardevolle zedzame mk2's, die ook allemaal ditto prijs moeten kosten. Et voilÃ*, hobby ist kaput.

Domi 07-08-2009 18:46

Misha=Stijn ;)

Jurgen Santana 07-08-2009 18:47

Quote:

Dat is nou niet bepaald moeilijk.

breadfan83 07-08-2009 18:50

Quote:
Originally Posted by Domi
Misha=Stijn ;)

Stisha? Mijn?
Mijn Stisha.

Anyways, zullen we weer een beetje inhoud aan de discussie geven? 't Is me d'r niet om te doen volgende meeting de complete Nederlandse ambulance-dienst op visite te krijgen. Ten eerste rijden de meesten geen VW, en ten tweede moet het ook mogelijk zijn om een normale discussie te hebben, en het oneens te zijn, zonder met elkaar op de vuist te moeten.

En om nou telkens op Misha in te hameren heeft niet zo veel zin. Hij is niet de oorzaak voor wat er met de prijzen aan de hand is, hij haakt daar enkel slim op in. En hij is echt niet de enige, anders zou ik er niet eens m'n mond over open trekken...

Jurgen Santana 07-08-2009 18:52

Quote:
en 't eerste wat ik dacht is poffertjespan.

Dat was die grijze Jetta 2 met Audi wieldoppen toch :D

tiefflieger 07-08-2009 18:53

OMG wat een nutteloze verhalen, dit is een topic wat je eigenlijk niet wil lezen maar je moet gewoon hahaha...

Laat iedereen gewoon zijn eigen ding doen en maak je niet druk over een ander, dat scheelt een hoop stress.

Zoals Servie al aangeeft ben ik zelf ook meer van de normale prijzen (op de canada Jetta na dan volgens sommigen;)) maar kan het dan ook wel weer waarderen als iemand die een auto aanbied voor laten we zeggen een rooitje meer als wat ik zou vragen hem dan nog kan verkopen ook !

En de hobby kapot maken voor anderen dat zal wel meevallen, zoals iedereen al aangeeft staat marktplaats er vol mee en die gaan echt niet met de Volksforum prijzen mee omhoog hoor, die mensen zijn alllang blij als ze van hun (voor hun) oude hok af zijn voor een beetje geld...

tiefflieger 07-08-2009 18:56

@ Jurgen haha nee dat was niet die grijze met de Audi doppen, deze zwarte was ondanks enkele deukjes toch wel behoorlijk strakker dan die ;) , is nu van iemand van VW Speed.

All times are GMT +1. The time now is 19:05.