![]() |
vandaag (alweer) gespot in almelo..
matoranje golf 1 G60..was van een of ander bedrijf.. 17 inch eronder(speedlines) stond vorig jaar ook op retro mania.. golf was eerst zwart. kan nergens foto weervinden, maar wel een bekende auto. |
Gisteren gespot in Veendam: Clawfinger in z'n kikker !!!!!!!!!!
|
Quote:
Dat was ik :rolleyes: Ging vanuit mn werk in aalsmeer naar zeewolde, naar familie om mee te helpen met verhuizen op zaterdag... En nee, geen DTM-bbs-en, maar brock B2 Supercup ;) Maar jij hebt zeker ook een mooie wagen, ik haalde je toen in, ging ff voor je rijden... liet jou mij weer inhalen, en toen moest ik er echt vandoor :tongue: Hier 2 pics van hoe hij er nu bij rolt: ![]() ![]() Mzzl, Arjen |
haha .. oke dan :D.. hij ligt iig goed laag !!
ik kwam vanuit Leiden .. mn vriendin ophalen... had dus al ritje achter de rug met de Derby :) en nee ,,., ik kon echt niet veel harder meer :D :cool: |
zondag 19 maart, onderweg naar Zuidwolde (Autocross-beurs)
Rondweg van Emmen +/- 14.30: Mooi uitgebouwd zilvergrijs golfje 2, maar met lelijke spiegelglazen. Achterop zo'n stoer "KOMPRESSOR" plaatje. |
Half uur geleden bij het infobord van Hilversum-Noord, groene(blauwe?) Golf mkI, kenteken 04-HT-.. Zag er (zo half in het donker) strak uit.
|
Euhm iets rond 5-en, op de N9 richting alkmaar. Een mooie retrogroene (weet deprecieze kleurnaam niet) swallowtail golf 1. Helemaal standaard zo snel ik zag, iig originele velgen en niet verlaagd. Iemand of bekende van hier?
|
Volgens mij heb ik Jurg Santana gezien vandaag...
Op de A6 van almere richting amsterdam. 1e wat ik zag was een GLI logo, daarna rode jetta:D |
vanmiddag half 5 een T2 gezien in de spaanse polder groen met enkele cabina en laadkleppen van hout... zag er wel gaaf uit zo te zien...
was niet verlaagd of zo dat ik even snel zag... |
vandaag in maastricht aan de straat van het station richting t centrum een KG 34 belgische platen, t was rond een uur of 5..
was muisgrijs, maar wel een strakke wagen. |
bij de VW dealert in Uithoorn....iemand van hier?
![]() ![]() echt n onwijs mooie dub..... |
deze was het dus met stickers van vwoutlaws:
|
de blauwe dus
|
Quote:
It wasn't me:D |
zaterdag rond half 5, Golf 3 cabrio met een hoop tupperware en hoop kleurenlak op de vluchtstrook aan de A2 tussen Maarssen en Breukelen.
|
zondag, rond half 5 bij de motorcross in Oss, een blauwe scirocco 16v. stond langs de provinciale weg
|
Quote:
Dan moet hij hem er heel snel vanaf halen ! :mad: |
Quote:
die felblauwe golf stond afgeloen zondag ook bij NLpower in Zwolle |
gespot Frankvr6
tevens afgelopen zondagmiddag in Hoenderloo frankvr6 gespot. kwam waarschijnlijk van de volksforum meet vandaan.
was een ijsje aan het scoren kwam Frank in zn type1 cabrio voorbij, mooie cabrio Frank!! :) :) |
ik zou niet weten van wie hij is en hij is GEEN Lid
|
Vandaag gespot: op de parkeerplaats van mijn school (radius college), de Kever met de geroeste achterklep, iron-cross binnen spiegel en extra lange versnellings pook (stond ook op de meeting van gister.
|
Quote:
Denk dat ik dat was? Ik rijdt hier elke dag, als ie Manila Groen was, en idd helemaal standaard.. was de kans groot dat ik het was :) |
Quote:
CHECK :D had IST constructie-werken :) |
Zag gisteren in Siddeburen een rode mk1 gti voorbijrijden, zo te zien ook een pirelli.
|
inderdaad als je geen lid bent moet je ook niet met die stickers gaan rijden
|
Quote:
Nee precies ! vraag me daarom ook af hoe hij aan een sticker van ons komt ! Is er ook iemand die hem kent ? |
Ik zie die auto ook regelmatig bij meetings van onze club.
|
je moet maars een op de foto op z'n zijraam kijken
|
ff offtopic, ben nog geen lid van een club en heb daar tot jullie ook niet zo superveel tijd voor. maar van welke club zal ik nou lid worden? kom uit zaltbommel
|
Cybermarco gespot op de parkingplace van Motel de Valk te Rijen met de T2. Nice ride :) heb hem nog ff bewonderd.
PS Lekker gegeten??? |
gisteren (zaterdag) op schuurfeest Halsteren, donkergrijze golf2 met een rieger GTO kit. zaten iig 2 verschillende typen velgen op, aso brede honingraats (9 of 10J) achter en iets zender achtigs voor. klonk een beetje als een trekker. nog geprobeerd aan te houden (reed een meisje in) maar waarschijnlijk dachten ze dat ik zat te stangen met mijn zatte kloten (best begrijpbaar op zich..)
|
![]() deze kwam ik gisterochtend tegen in tilburg ter hoogte van het van mossel filiaal rond 9 uur |
Mooney, Amarillo, in Akkrum. Ik hong nog half uit het raam van de witte Polo 6n van moeke en Karen:D Weet niet of je het gezien hebt.
|
|
hmm dan moet ik toch beter opletten.. zit er 100 meter vandaan :S
|
gespot... eergisteren in leeuwarden:
* Zweiter *Een cremekleurige porsche 356 dacht ik...reed rechtsaf richting het centrum vanaf de mc donald`s |
![]() Afgelopen zondag in de omgeving Gilze gespot. |
zaterdag in stadskanaal:
een marsrode golf 1 gti met een origineel nederlands kenteken...zag er erg leuk uit |
gisteren gespot een kermisattractie groene golf 3 in enschede met een hoop spoilers en een grote hond achterin :tard:
|
Gespot vandaag bij de McDonalds in Duiven ... lage oranje caddy met sticker caddyforum.nl op het voorruit :cool:
En de dame die erbij hoorde :D caddygirl |
All times are GMT +1. The time now is 03:51. |