![]() |
tijd voor een update:
grotere hoofdrem cilinder is besteld (bert bedankt :thumbup: ) later nog is een setje staal omvlochte remslangen kopen. vandaag weer wat tijd besteed aan de S6 remmen. naaf afdraaien omdat anders de schijf er niet overheen past: ![]() toen alles ff in elkaar gezet en gepast: (de schotel waar de ori veer op ligt is weg ivm de schroefbus die er voor terug komt) ![]() zo te zien past het :D ![]() ![]() het ziet er eindelijk naar uit dat het de goeie kant op gaat!! |
Lekker bezig freek :rock:
|
Zeker lekker bezig :D. Mooie foto trouwens van de puzzelrit ook!
|
hehe,eindelijk...;)
netjes martijn:thumbup: |
dank voor de reacties ;) binnenkort een keertje de andere kant doen.
|
Quote:
en dan....lekker stoppies maken met de boot:lmao: |
Wat een UBER dikke boot....!!!
|
nogmaals bedankt voor de reacties!
wil ik net gaan werken start de audi niet? lampje van het gloeien gaat aan en na x tijd weer uit, ik starten de motor gaat netjes rond maar hij slaat niet aan? heb dit uiteraard een paar keer herhaald maar zonder resultaat.... ga nu maar met de polo naar het werk ben benieuwt of iemand een idee heeft wat het kan zijn? gr. martijn |
Een verstopte brandstofleiding ofzo? Lijkt op geen brandstof, maar ja ben verder ook niet echt een diesel expert.
|
Martijn doet de audi het alweer en zitten de remmen er al onder :D :D :D :D :D want zie geen updates :shake: :shake: :shake:
|
super dik
|
heb de audi nog niet aan de praat (wil gelijk de kabels, relais en zekering(houder vervangen)) maar weet wel wat het euvel is.
waarschijnlijk is het gloei relais blijven hangen waardoor de zekering is gesprongen verder kan ik eigenlijk weinig ontdekken? gr. martijn |
Gloeistiften al gecontroleerd? Brandstoffilter al ooit vervangen? :)
|
zekering van de gloeien was weg gesmeuld (50A) :eek: dat was het probleem.
ff nieuwe kabels, zekering(houder) en gloei relais gemonteerd en hij heeft zijn eerst pruttels alweer gemaakt :D |
mijn connectie kon er niet aankomen...helaas
|
da's balen dan word het toch een zelfbouw ding... toch bedankt ;)
|
nog ff een foto van de boosdoener deze 50 (!!!) ampere zekering was door gesmeuld
|
Het ziet er ook niet erg origineel uit. Bij mij zit de zekering in de zekeringkast. ;)
|
waren gewoon van die schuif stekkertjes, heb nu een losse zekering houder bij de accu.
|
vandaag ff 5,5 liter verse 15w40 olie in de audi gekieperd en ook een nieuwe olie filter gemonteerd!
|
Kijk goed bezig. Wedden dat de olie nu al weer mega zwart is.... ;) Lang leve de diesels.
Ik wou dat die van mij alweer zover was dat er nieuwe olie in zou kunnen. Kom je jouw onderdelen binnenkort nog een keer ophalen? |
Quote:
morgen nog ff olie pijlen en dan ff netjes afvullen ben bang dat et dan al weer zwart is :D ja moet idd nog ff mijn spulletjes bij je ophalen maar heb veel te weinig tijd en te veel dingen te doen :( |
geheel onverwachts een setje andere velgen gekocht voor onder de boot :D
4x 18x8,5 et32 zal krap worden maar denk wel dat het gaat passen..... |
Hier kunnen wij natuurlijk weer helemaal niets mee zonder foto's.......
|
als ik ze thuis heb liggen komen er pas foto's ;)
|
Dan plaats ik ze wel voor jou:
Wel nog even Audi stickers regelen hoor! ![]() |
Quote:
dat vind ik niet aardig van je bert om mijn nieuwe wielen nu al te laten zien :( |
Sorry niet boos zijn.
|
Quote:
ben niet boos, alleen erg teleurgesteld :D |
Quote:
ik ben erg benieuwd..... :) |
ik ook maar ga ze denk ik pas de 24 halen?
dan moet ik toch richting friesland dus hoop dat de verkopert ze zo lang wil vasthouden? |
volgens mij weet ik dan al welke wielen het om gaat;)
|
vertel vertel :D (via pb)
|
zondag ff naar friesland geweest, puzzelritje gedaan en een setje hoepels mee terug genomen...
![]() ![]() ![]() de wieltjes hebben wat liefde nodig maar dat komt wel goed. |
gewoon.............omdat het kan :)
|
Quote:
richtiggggggg :D |
netjes Tinus , waar klauw je deze dingen nu weer weg dan
|
Quote:
bij berend ;) |
vanmorgen ff de audi binnen gezet bij mijn buurjongen in de schuur.
binnenkort maar is beginnen aan de remmen :D |
zitten die krengen d'r nu nog nie onder ???
|
All times are GMT +1. The time now is 14:18. |