![]() |
r32 koplampen,
hella achterlichten heldere knippers 2 bandjes |
een bus zilveren verf voor de stalen wielen.....
|
de orginele US vr6 lip :D
|
oow ja,
ook nog een originele brochure uit 1988..... wel leuk voor je verzameling |
'Eyebrows' voor de Golf van het vrouwtje en diezelfde auto ook getrakteerd op een verse APK. De auto staat nog steeds te koop trouwens! ;)
|
Weer s n nieuwe carterpan ;), nieuwe krukaskeering, distributieriem...
|
Stuurhuis, schakelmechanisme, versnellingsbak, koppakking, kopbouten, distributieriem, spanrol, andere nokkenas, klepseals, waterpomp, thermostaat, golfbal pookknop, pedalengroep en een cartertpan
|
Quote:
Yes, goed bezig Tim :thumbup: Binnenkort s wat afspreken, wil je project wel weer s zien! |
Ja Pim, eindelijk van die verrekte automaat af ;)
Volgende week blokje er weer terug in denk ik. Je weet het hok te vinden he :thumbup: |
Quote:
Oké, beter :thumbup: Je ziet me wel verschynen dan! |
Sleepringkapje van Golf 4 voor mn Polo
|
Nieuwe remblokken+schijven
|
Een volle tank, die vol blijft nadat ik m'n vulhalsslang heb vervangen :thumbup:
|
Nieuwe motor met lekker veel snelle delen, nieuwe lagers, nieuwe homokineten, nieuwe schroefset, nieuwe velgen incl banden, Nieuwe uitlaat.
Meer dan genoeg denk ik zo. Gr Ronnie |
Een stukkie klittenband om mijn subwoofert een beetje op z'n plek te houden :D
|
ik heb me net een setje winter wielen (15inch 1delige bbs) gekocht met goeie
winter banden dus de ideale winter wielen voor dit jaar ook zijn ze mat zwart gespoten dus hoef ik me geen zorgen te maken ze zijn niet krom en dat voor maar 25 euro wel hebben ze kleine stoeprand schade gr egon |
Een setje Mercedes wielen voor de Golf V Variant en een setje Mercedes wielen voor de Golf II GTI :thumbup:
|
voor de...
jetta mk1 nieuwe zwarte steenslagbeschermkapjes. jetta mk2 nieuw wiellager,homokineet l+r,remblokken,schijven en remschoenen,stalen koelvloeistofbuis en 2 nieuwe pakkingen voor aansluitflenzen koelvloeistof. polo 1.9d schijven+blokken voorzijde,versnellingsbakophangsteun(rubber), olie+filter,luchtfilter,interieurfilter. en alles in een tijdsbestek van 4 weken voorlopig weer even genoeg(hoop ik) johan |
Een us middenconsole voor in de jetta
|
18"audi rims voor de daily
|
Quote:
Heej, daarvan heb ik er ook nog twee. :D |
Twee nieuwe banden 185-45-15 en SML's uit de US en US achterlichten..
|
Nieuwe g60 lip, een alarm en een gti pookknop
|
- setje borbets
- setje naafkappen |
LED grootlicht voor weinig. :D
|
Om ook even te kunnen patsen :tongue:
1835 voor de kever gekocht (met de nodige aanbouwdelen); |
2x H7 reservelampjes ;)
|
Extra metertjes voor in de Votex console.
VDO meter voor: - oliedruk - olietemp - voltmeter Moest iemand eenzelfde set metertjes willen hebben hoor ik het wel. Heb een paar setjes tegelijk gekocht. Allen gebruikt, maar allemaal netjes. |
thermostaat :) voor de MKII
kofferbak slot voor de 6n heldere knippers voor de 6n en nog wat spul voor de niet VAG Laguna mistlichten laguna klokkie met temp meter luchtfilterbak vorige is uit elkaar gesprongen door een backfire :) laatste 3 waren maar 3 tientjes op de sloop :) |
Quote:
Kostdat? ;) |
Nieuwe boutjes en pakkingen voor de uitlaat, Jetta is iets te laag voor sommige drempels.... :screwy:
|
Fire and ice interieur voor een 4 deurs zonder instap schade en in zeer nette staat, voor in mijn Fire and ice.
|
golf GTI Tellers uit 76 voor 77er daily (project)
En een stuk of wat H-balken waar ik nu een rotiserie voor de 77er mee aan het maken ben |
Optilux stroboscoop :) |
Is dat er 1 met gradenverstelling?
|
Toerenteller en ontstekingshoekmeter.
|
maar weer een setje sebrings voor de golf
|
43 liter eur98... :cool:
|
motorstoring 16518 ....... ook gezwellig :)
zal ook wel de nox sensor zijn..... denk ik |
APK voor de passat
|
All times are GMT +1. The time now is 15:38. |