![]() |
Ziet er super uit,en lekker de vaart erin!
Ben benieuwd als het straks ongeveer klaar is,want het is nooi af natuurlijk! Heb nu idd spullen voor mijn blok in america besteld,en ik zie het wel verschijnen..ben heel benieuwd kunnen we weer bouwen!! :thumbup: |
Ben ook aardig benieuwd naar het "einde" van dit project :thumbup:
|
thanks allemaal!
ja t schiet nu wel lekker een beetje op, begint weer een beetje een auto te worden :thumbup: alleen voordat t af is dat duurt nog wel effe :D |
goed bezig hier:thumbup:
|
En weer een week verder.. Weer updates Frank?
|
Als het goed is komt er deze week nog wat moois binnen.
Kan er alleen deze week wat minder aan werken want de andere golf moet een nieuwe apk ;) |
Gaat de goede kant op hier.
Hoe is de pasvorm van de polyester spatborden en motorkap nu dat je alles gemonteerd hebt? Komt het een beetje overeen met het origineel? |
Thanks, motorkap en zijscherm bestuurderskant passen eigenlijk heel goed, alleen het zijscherm aan de passagierskant had ik nog wel wat werk aan om m goed passend te krijgen, maar dat zou er ook aan kunnen liggen dat ik die hoek niet 100% goed gerepareerd heb, ik weet het niet.
Je moet hier en daar wel wat weghalen maar over het algemaan valt het me alles mee! |
Kreeg vandaag een leuk pakket binnen!
rara wat zou daar inzitten tadaa en hij zit perfect! ook nog een mini stapje verder met de carrosserie, de rechter koel opening gemaakt, net als bij een gti standaard is. scheelt ook weer een paar gram :thumbup: |
:thumbup:
|
mooi stoeltje:thumbup:
|
toppie kuipje :)
|
Ziet er echt geweldig uit zo, gaat de goede kant op Frank.
|
Thanks! in eerste instantie 1tje gekocht, kan ik alvast de steunen ervoor maken bestuurderskant en passagierskant.
|
Je kunt de koelopeningen trouwens NOG groter maken als je wil, dat levert geen probleem op en ook weer een paar gram ;)
|
waar heb je die mooie draagarmpjes gevonden ik heb hier ook intresse in
mooi golfje dat je klaarstroomt groeten johan |
Nice!! Echt super en je laswerk is gewoon echt mega goed!!
Moet je trouwens voor de APK niet je stoelen kunnen verstellen? |
Volgens de boeken wel, maar nog nooit gehad dat daarop gecontrolleerd werd door een steekproef controleur.
En ik keur hem gewoon goed daarop dus. ;) |
Je kan 'm toch verstellen, even boutjes los, verstellen, en boutjes weer vast ;)
Ben tussendoor even wat anders aan t doen trouwens: ![]() eindelijk een brug! :jacks::rock: Quote:
Thanks voor t compliment! |
Dat is toch verdomde handig!
|
Ik wil ook een brug :D
|
Quote:
Bij bolku hebben ze er één te koop, geen eens gek duur vond ik... Lijkt mij ook wel wat |
hij had er 3 nu iig 1 minder, misschien dat iemand anders er ook nog wat aan heeft ;) : http://www.steilheck.nl/smf/index.php/topic,7953.0.html
|
leuke aankoop en altijd makkelijk
wij doen het nog op de poolse manier dat heet de auto op bokken en op de grond eronder kruipen |
hey wat lees ik nu??
Dyna seal. dan mag ik ook meedoen toch. Hormann Nederland te barneveld. Golf 1 g60 ± 225 pk met 860 kg ongeveer groeten en succes. top projectje |
ik zat gisteren ff in een oude vw-speed te bladeren en kwam daar een mk2 1300 met zorg motor tegen die een dynamo van een daihatsu cuore erin had zitten
en dat die een stuk kleiner en lichter is en past op een 1300 vw blok misschien heb je wel wat aan deze info. elk gewicht besparing is tenslotte mee genomen gr,egon |
Quote:
Hey dat is toevallig, ben er nog 2 keer geweest maar geen golf 1 gezien ;) mag je idd ook meedoen wel een eindje rijden voor je :D |
Quote:
Goeie tip! Die golf staat me nog wel vaag bij kan je het stuk misschien scannen? Had ook ergens anders al een kleine dynamo gezien maar dit is waarschijnlijk een goedkopere optie :thumbup: |
hahah, cuore dynamo hebben wij zelfs op een 8 cillinder gebouwd in een hotrod.
Werkt super , lekker compact en kost bijna niks nieuw. |
Quote:
Maar we hebben nog genoeg kleine dynamo`s liggen in het rek frank. Je weet ons te vinden. ;) |
helaas heb ik op het moment wat problemen met de scan.
maar hij staat in de speed van juli 2002 ik zal van de week nog wel eens ff kijken of ik je die foto door kan sturen gr,egon |
Heerlijk die 2 weken kerstvakantie, kan ik 2 weken lang lekker met de heater in de schuur bezig (totdat vriendinlief gaat zeuren) :D
Vorderingen: Een rotte plek op een heerlijk stuk waar zon 4 platen bijelkaar komen: hup de slijptol erin En na plaat voor plaat weer nagemaakt te hebben t resultaat: Van binnen ook netjes (dat lasrupsje zit er standaard ook ;) ): volgende: ook weer netjes, de andere kant moet helaas ook nog :( en de dorpel mag er ook aan geloven: dat zat er :shake:: Verder nog van dit soort kleine gaatjes in het interieur dicht gemaakt: en ook de fabrieksgaten voor t verzinken oid dichtgelast, die op deze foto: (las moet nog even afgeslepen worden ;) ) Lekker opgeschtoten dus, en we hebben nog een (kleine) week! :cool: |
goed en zeer netjes bezig man!
|
Thanks! :)
|
Netjes Frank...erg mooi:)
|
Netjes man , goed bezig zo.
Kom wel een keer buurten als het jou uitkomt. |
mooi werk weer :thumbup:
|
Ziet er erg mooi uit, die dorpels goed in de ML zetten dan ben je daar ook vanaf.
Gr Ronnie |
knap werk kerel!
cebora bevalt toch goed? denk dat ik er ook maar een ga halen :) ga zo door! groet frank |
mooi werk zo!
De cuore dynamo heb ik zelf ook op de 16v zitten, let alleen ff op met aansluiten want op de vw manier krfijg je hem niet werkend. Ze zijn gewoon standaard van nippon denso (dat is voor de japanse merken wat bosch voor de duitse merken is) keep up the good work. |
All times are GMT +1. The time now is 02:00. |