![]() |
Quote:
Quote:
;) |
![]() |
Stance ?? Riep er iemand stance ??
![]() |
Helemaal AF.....................perfectie en kleuren combi super.
Ben echt blij dat mijn harten ook piano zwart gaan worden.....en sideskirts en gedeelte achterbumper zwart heb gelaten. Check de camber achter............!!!! Wielmaat: 9,0j 10,0j met 205/45 rondom ....im dumb with offsets but im pretty sure the rears are et28 with a 8mm spacer and et 50 with a 15 up front ![]() ![]() ![]() |
Quote:
:shake: |
Quote:
:eek: :wow: F*cking hell henk !!! Inspiratie gevonden ? :D :tongue: |
Quote:
Nee kwam deze net op cleaned tegen en was nog nergens gepost, vandaar hier even bij gezet. Vind wel dik kleuren combi maar vind het camber achter voor een 10j velg TE en te negatief staan en niet mooi meer. Zag hier een zwart hart met de zwarte contrasten op een gti...Kan ik het idee en voorbeeld beetje terug zien op deze foto alleen de harten zijn anders omdat er bij mij de RH ZW1 onder komen, en donkerder achterlichten! Velgen van mij zijn al gespoten en liggen te wachten totdat de rvs buitenranden uit Belgie bij mij thuis op de deurmat liggen zodat ze in elkaar gezet kunnen worden... Vandaar dat ik zelf ook benieuwd ben naar het geheel en blij ben dat ik de harten zwart heb gedaan ipv andere kleur en hier het voorbeeld kan zien. |
Zwart is inderdaad mooie combi met zwarte bumper delen.
Alles wit word TE wit ;) Goed bezig ! |
Quote:
Thanx.... I Agree...... :thumbup: |
![]() |
![]() |
LANDROVER WHEELS
Quote:
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |