![]() |
Quote:
Met de zelfontspanner,dus er moet wel iets zijn om de camera op te zetten ;) Een paaltje,een parkbankje of zoiets. |
Quote:
photoshop....? :D |
Quote:
Haha,nee hoor. Zou ik nooit zo mooi kunnen maken ;) |
Een schoon begin van het jaar!
![]() |
Ik mag de VR6 voor 3500 i.p.v. 4250 overnemen...
had ik dat geld nu maar ff,hij is gereviceerd nu! |
Quote:
Gereserveerd........of Gereviseerd :D:D |
Quote:
Ik zou zeggen: aanschaffen die wagen. Voor mij is ie ook wat te duur maar blijf het een mooie vinden |
voor hoeveel ging-ie weg, Maddie?
aan de andere kant: Wie reviseerd nu een motorblok en doet hem dan weg... :screwy: |
Quote:
Voor 4250 op mp. Ja,'t is een beetje vreemd...zou 'm lekker zelf houden :) Maar ja...3500 Euro is ook nog een hoop geld... |
Sja ,je kunt het van 2 kanten bekijken , zonder revisie is zo'n auto ook moeilijk te verkopen natuurlijk . Maar hangt er ook nog van af wat er word verstaan onder revisie ........
Ik wou er dan wel een rekening bijhebben van de revisie of onderdelen , ik heb ook al eens meegemaakt dat een "revisie" was uitgevoerd , omdat de vr6 nog wat rammelend lawaai maakte , bleek achteraf dat ze alleen de kettingspanner hadden vervangen, en niet de ketting en geleiders ........... Een goede revisie , dan vervang je iig de ketting , alle geleiders, keeringen , spanner , en als je het helemaal goed doet ook meteen de koppakking , en kijkt dan ook naar de krukaslagers en zuigerveren ,als je toch alles los hebt liggen .........Maar dan praat je gauw over 1500a 2000 euro ! Maar als iig de ketting en geleiders en spanner (aantoonbaar) zijn vernieuwd ben je al een heel stuk verder . |
Helaas...het Fire and Ice topic is gesloten :cry:
|
...is beter zo!
Maar je kan natuurlijk altijd een ècht MSN-clubje oprichten! ;) |
the new Ice thread ;) smile.. ;)
|
Quote:
Gaat binnenkort weer 1 geopend/gemaakt worden.maar ff wachten op toestemming van de mods ;) komt goed Maddie :thumbup: |
Quote:
Ow,gelukkig :icon_spin |
heyy,
had gehoord dat je bij arie was geweest aardige gozer hè had ie wat ligge voor je ? hoeist verders al wat verder met je autotje? hier ist rustig we houden niet zo van dit weer brrr veelste kou maja komt allemaal goed groetjessssss |
Hoihoi!
Ja,ik had dorpellijsten bij 'm gehaald :) Morgen worden de dorpels gelast,kunnen de lijsten er weer op! :thumbup: Wat heeft Arie een hoop onderdelen,super! Hij heeft een MK2 VR6 staan,mis dat wel hoor,haha! Ik ben ook niet zo dol op die kou...'t vriest nu ook weer flink! Zie het aan m'n Golfje,is weer bedekt met een ijslaagje... Van de zomer de nieuwe velgen eronder :) En een nieuwe parafaan bestellen(en voorruit met raamband) Parafaan moet maar in m'n vakantie gelast worden,heb nog geen 2e Golfje gevonden! Vanmiddag deze foto's gemaakt van m'n paardje :wuv: ![]() ![]() |
He Maddie,
deze week gaat mijn C naar de garage voor de apk en een standaard demper monteren als alles gebeurd is moet je nog maar eens langskomen voor een rondje snelweg. mss raak je overtuigd de C van me over te nemen. |
Ik zal eens vragen wat een parafaan bij een kameraad van mij kost, oké?
EDIT: www.euro-autoparts.nl art#. 9521320 Paravan OEM#.191 817 115 € 61.05 (Ik zal ff kijken voor wat korting.... ff wachten, Maddie) |
Quote:
Goed idee :) |
Vandaag van een koude kermis thuis...
stond om even voor 9 klaar voor de lasafspraak... kwart over 9 nog niemand...half 10 nog niet... ik dus ff bellen,zegt meneer dat ik de sleutel door de brievenbus kan gooien en dat ik 'm later in de middag op kan halen... nou,je begrijpt dus wel dat ik dat niet gedaan heb! Ik zei nog dat wel ff wilde wachten,maar blijkbaar viel dat niet goed. Aan het eind van het gesprek zei hij: Weet je wat?Neem je Golf mee,en ga naar een ander! :mad: |
Quote:
Dat klinkt een beetje knullig, nog andere opties??? :mad: is ie al afgekeurd op je dorpels of heb je nog gewoon APK? :confused: volgens mij zijn er monteurs zat die je kunnen helpen :rolleyes: |
In april moet ie voor de APK.
Ik zal idd op zoek moeten,heb jij misschien opties? Dorpels zijn aanwezig,dus dat scheelt al wat. |
Quote:
Nog steeds hier in Haarlem een monteur die je tegen redelijke prijzen kan helpen. ik kom er al 20 jaar en tot nu toe nog nooit klachten gehad. zal morgen eens vragen of ie er zin in heeft en wat het gaat kosten dan. |
Zijn er ook al lassers die op zondag beunwerk doen dan? Ik ben ook wel vaak bezig ,maar op zondags ook al aan t werk gaat wel erg ver .....
Wel een raar geval ,zeker als je dan al een afspraak gemaakt had . |
Quote:
Ik hoop dat het gaat lukken,bedankt alvast! |
Quote:
Ja,zo kun je niemand meer vertrouwen... ik vraag me af of ie zo tegen al z'n klanten doet? Dan houdt ie niet veel over... en dan sleutel door de brievenbus,alsof ik dat zomaar doe bij een vreemde! Eigenlijk had ik moeten zeggen dat dat prima is en vervolgens wegrijden,haha! En als ie belt voor de auto zeggen dat ie dan zeker gestolen is,hahaha! :D |
Nou...het laswerk komt in elk geval toch nog goed :)
Adres in Haarlem thanks to Mario en Rene :thumbup: Kostenplaatje had ik wel beetje verwacht hoor ;) Zoiets hoeft van mij eigenlijk ook niet ff snel en goedkoop. Ik ben achteraf wel blij dat het in Almere niet doorging! |
Corrado Jet :wuv:
Ook iets unieks om te hebben...vooral natuurlijk in LC4V :) ![]() |
28 januari is de VR6 weer verkocht...waar zou ie nu zijn???
|
Die Vr6 wisselt vaker van eigenaar dan je wisselt van onderbroek. :screwy:
|
Gezocht:
gereviceerde startmotor voor m'n 1.8i RP + montage |
Gereviceerde startmotor ...wat is er NU weer aan de hand, Maddie?!
|
Gisteren wilde hij even niet starten,dus heb een goede startmotor nodig.
|
...'gisteren wilde hij even niet starten'...
Weet je wel zeker dat het de startmotor is en niet bijv. de accu of mss wel je dynamo eventueel? Startmotor maakt vaak rare geluiden en laat het langzaamaan wel merken , als-ie kapot gaat/versleten is... heb jij dat ook (gehad)? Heb je de spanning al gemeten bij stilstand (=conditie van de accu) ...en bij lopende motor (=conditie van je dynamo) ??? |
Alles is gemeten.
De accu is in orde,de startmotor trekt tijdens het starten teveel stroom. Bovendien rook ik 'm toen hij toch startte. Ben bang dat ik straks ergens sta als ie echt niet meer wil. Ik heb dit al eerder meegemaakt,met de VR6...en toen wist ik niet gelijk wat het was. |
sterkte ermee! (er is vast wel iemand die het heeft hier op het VF; check het verkoop topic)
|
Check ook even je aansluitingen ,zeker de massapunten ,die willen ook heel vaak een slecht contact hebben , dan krijg je ook deze storingen !
Vooral de massa tussen accu en versnellingsbak , deze zorgt voor de massa voor je startmotor . Maar een startmotor van de sloop kan toch ook wel ,ben je voor 5 tientjes klaar , anders kost een gerviseerde gauw 150 tot 200 euro ! |
Quote:
Goede tip! Eigenlijk koop ik altijd een gereviceerde startmotor. En altijd bij de sloop(kost dan idd rond de 150 Euro) maar dan weet ik wel dat ie het ff blijft doen. Tot nu toe heeft de Golf gewoon gestart,maar kan dus ineens afgelopen zijn. |
Quote:
Bel Haarlem, die zetten hem er ook in voor je en kost weinig. |
All times are GMT +1. The time now is 08:31. |