![]() |
Geen half werk zo Roy, ziet er goed uit allemaal :thumbup:
|
Quote:
Nee, maar dat wordt ie wel :D Motorruimte zit in de plamuur Roy :thumbup: |
Quote:
mooi man jou subframe en nafen liggen er compleet onder vandaan zal wel ff wat foto`s mailen en zou maar op je woorden letten want heb ook nog wel een 1.6 gti in de schuur te liggen :D |
zo de motorruimte is gestucadoord :D dus even een fotootje tussendoor.
![]() ondertussen staat de motoruimte, het dak en de achterklep meende ik ook al in de spuitplamuur dus we gaan de goede kant op. |
Even een paar fotootjes maar weer.
motorruim dak en achterpaneel in de spuitplamuur. ![]() ![]() en nog van elke zijkant 1 ![]() ![]() schiet dus al mooi op :thumbup: |
leuke kleur zo roy. :D
grapje ;) ziet er al goed uit. wordt weer een erg mooie mk2 vr6 :thumbup: |
hee roy dit gaat de goeie kant op zie ik wel, ga zo door word netjes zie ik wel.
gr pieter. |
Wordt idd weer heel netjes en zie daar ook nog een scirocco 2 op de achtergrond :thumbup:
|
Quote:
Klopt, die Scirocco is van een collega van mij. Die wordt ook ff overgespoten :D |
Quote:
Donders.........wat een stel "hobbyisten" daar bij "B" in Borculo...... :thumbup: Goed bezig.......... :D |
Ja daar in borculo word gewerkt vandaar de volgende foto`s
ziet er allemaal goed uit tom :thumbup: ![]() ![]() ![]() en nu de kerstdagen maar lekker drogen en wat ik begrepen heb volgende week de koets in de kleur als het een beetje mee zit. |
dit lijkt alweer goed,ik dacht hij is al in de kleur ha..ha :thumbup:
mooi mat is niet lelijk :D gr pieter. |
ziet er goed uit :cool:
|
Quote:
mat in de nek ja :screwy: |
DAMMMMMMMMMMMMMMMMMMM ROY
Dat ziet er al behoorlijk goed uit :thumbup: Tom doet donders goed zijn best ! Komt helemaal goed . Gr Siep |
mooi wit kruis erop en je hebt een echte rat
Nee geintje Roy. Ziet er goed uit zo te zien, laat die mannen maar rollen :D |
Quote:
Haha ja je moet wat he:D Quote:
Dat zal wel weer een paar dagen zweten worden, maar dat is wel de bedoeling ja :D Eerst de motorruimte en koffer, daarna de buitenkant. |
ik weet niet wat je bedoelt met drogen in de kerstdagen...maar gisteravond deed je alles behalve droogstaan:P!!
Haha gong wer mal derre! Klote taxi's! |
Hier wordt goed werk verricht :thumbup:
|
Het gaat weer veel te snel haha als het maar een beetje wil lukken
|
Ral 5002 ;)
|
Wordt goed grondig gedaan zo te zien, en nog snel ook.
Netjes :thumbup: |
Ja kiwi het komt helemaal goed gelukkig.
@ bram wat een zootje daar zeg ben maar naar lwd gegaan was veel beter te doen :beer: @ ids dat ral 5002 is dat nou de zelfde kleur als je oog :boxing: verder nog even een kleine update hoorde net van de spuiter dat de motorruimte en kofferbak in de kleur zitten dus dat lijkt er maar weer op :thumbup: |
heyuuu roy, eenu bakpao heurt niet in de frieteur jongu!!! zeeeker nie mee une bountje er neffe :D
jij gaat ook hard jo neem dus aan dat je ook gewoon netjes voor de worthesee klaar ben :thumbup: want dat wordt toch is een x tijd jongu |
word nog serieus gewerkt hier ook damm,
gr dennis |
Ik vind het niks :rolleyes:
|
Quote:
ja jonge de corrado straks ook maar eens lekker clean onder de kap ;) |
![]() dit is het resultaat van de motorruimte vers in de lak :thumbup: |
KZIE GEEN VERSCHIL :D :D
Nee hoor Roy, ziet er gelikt uit :thumbup: |
Mmm. nog steeds zwart :rolleyes: weinig verandering :D
Ziet er strak uit :thumbup: :thumbup: Nu snel de rest. |
Goed bezig Roy !
Ziet er allemaal toppie uit ! |
Quote:
helaas jonge dan is de koets klaar mischien maar er moet ook nog wel heel veel gebeuren. |
Hoog tijd voor nieuwe updates hier:D
|
Quote:
sorry :redface: bij deze dan. ![]() ![]() ![]() ![]() tom :thumbup: |
:woowoo:
|
nice project, worde serieus werke verzet hier benieuwd naar het eind resultaat :thumbup:
|
Ha Ha echt bekendt plaatje en we gaan echt gelijk op super man dat hij alweer zover is,succes verder met deze mooie vr6,we moeten deze zomer maar even fotoke schieten van de zwarte en de rode op de pier :D .
gr pieter. |
Quote:
he pieter dat word deze zomer niks want er staat nog meer te gebeuren als het werk aan de koets. maar als ie dan wel af is kunnen we dat wel eens even doen :thumbup: |
gaat goed hier,hij heeft z'n nieuwe jas alvast aan:D
|
Erg nice!
|
All times are GMT +1. The time now is 01:48. |