![]() |
Ga je er nog mee de zee in dan? :D
|
Wie weet :D
Heb er vandaag wel mee door de stront moeten karren, ook leuk, als de Gasunie besluit om je erf open te breken om een nieuwe gaspijp neer te leggen :screwy: Dus hebben ze aan het andere eind van het erf van die heerlijke rijplaten in de bagger en stront gegooid. |
nou zelfs me 8j negervelgen kwamen er niet doorheen,
dikke strontscheppers zijn het eigenlijk.. |
Nee, die is te makkelijk :D
|
![]() Nieuwe garage, hoop ik, m'n pa weet het nog niet :D ![]() ![]() De Gasunie is een nieuwe gasbuis aan het aanleggen dus kan ik vooraan het erf niet meer, maar niet getreurd want ze hebben achter hele beste rijplaten neergelegd :thumbup: |
paar te kort beetje jmmr :cool:
|
ziet er lekker uit :wow:
|
Ja dat rijdt heel best omhoog kan ik je vertellen :screwy:
|
gang is je redding
|
Dat zei je moeder ook
|
leuke jetta hoor. heb ook die problemen hoor met zo laag. kut he. maar wie mooi wil zijn moet klein beetje pijn lijden.hihi let je wel goed op met je carterpan!!
|
Quote:
Zou ik eerlijk gezegd niet doen, vind de auto heel erg gaaf zoals ie er nu bij staat. En die platen... tsja, beter dan door de blubber te moeten ploegen, maar 't is niet alles hè. :D |
Quote:
Carterpan kan je niet raken met een 1.3 :) |
Kwam nog een paar foto's tegen van Texel, na de partypopper attack :D
![]() ![]() |
14's?
|
Quote:
13 |
Voor echte mannen
|
En jawel, de onderste versnellingsbaksteun is definitief doorgesleten en hangt nu los :screwy:
Dus ik zoek een nieuwe :D |
bij sloperij Delft staat toch nog een jetta 1.3?
(of is dat ding niet te demonteren als de auto zonder velgen op de grond staat? |
Die steun is het laagste punt, dus hij zal voornamelijk daarop staan.. vrij lastig dus :)
|
hmm, en aangezien er auto's bovenop staan is een stukkie opkrikken ook niet echt een makkie.
|
Nee die bij de sloop in Delft gaat hem niet helemaal worden inderdaad :thumbup:
|
heeft een dealer dit soort spul niet meer dan?
|
Vast wel maar als ik het 2dehands kan vinden heb ik dat liever :D
|
aha nog steeds low budget zie ik. Maar is ie wel dik hoor ;)
|
op die jetta bij de sloop in delft stond de laatste keer tog geen auto meer op?
krik eronder en gaan? |
Laag rijden heeft z'n consequenties :screwy:
![]() ![]() Ies kapoet :D ![]() Wel lekker sleutelen in de grote schuur van m'n pappie :thumbup: Morgen even langs Dolf van Eijk voor een nieuw rubber, en dan maar even op zoek naar de onderste steun. Of er een stuk aan lassen? |
najah 2 a 3 jaar schrapen. houdt het nog wel redelijk goed budgeteel gezien.
mooie krik btw :D |
leuk autotje !
|
Steun komt goed als je morgen bent geweest :thumbup: :D
|
Quote:
Idd, ik heb ook een gat in de carterpan gereden bij de Golf :) |
[offtopic]
ff een vraag tussen door: kunnen de chroomstrippen op de bumper er gewoon af? de mijne zijn niet meer mooi en wil de bumper toch spuiten. [/offtopic] Geinig hobbelkarretje. |
Geen idee hoe dat met die strips werkt.
Maar goed nieuws, heb vanavond bij Jan even een gebruikt steuntje opgehaald, morgen even nieuw rubber scoren en dan kan ie weer in elkaar :thumbup: |
Slijp er alvast wat vanaf, scheelt weer schrapen ;)
|
Daar zat ik ook al aan te denken :D
|
Zo, m'n bak zit weer vast :thumbup:
En ik heb een busje Motip 55440 gekocht :D Owja en nog een vraagje: morgen komt m'n vulhals slang binnen, kan ik dan die oude slang gewoon van m'n tank af trekken of loopt dan gelijk m'n hele tank leeg? En nog een snelle over de baksteun: ik heb hem er weer op, maar het blok lijkt nu nog een stukje naar rechts te moeten want dat rubber zit een beetje scheef zegmaar. Moet ik dan gewoon even al m'n motorsteunen loshalen en het blok weer goed recht richten en het zooitje weer vast draaien ofzo? |
Mooie Jetta ik heb er ook een in de schuur staan alleen helaas de duitse brief kwijt:s
Maareuh die tank kan je gewoon aan de gang.... Der zit namelijk een kleine afdicht dop oid in de tank dus hij loopt je niet leeg.. Veel succes ermee Gr Dennis. |
Het is me inderdaad al gelukt, al heb ik het gedaan met een bijna lege tank ;)
![]() De oude was wel aan vervanging toe :D |
De schroeven waren kats verweerd bij mij ..
Heb gewoon ff de zaag er in gezet :P |
![]() Jeej nog meer nieuwe oude troep :D Binnenkort dus lekker met inspuiting :) |
All times are GMT +1. The time now is 15:35. |