![]() |
Wat 'n tosti! :tongue:
|
Quote:
Veeeeeeeel mooier zo op de ´´goede´´ bumpers ;) Strakke kar zo. |
|
fok!! die is vet!! :thumbup:
|
|
Goeie Update Van Mijn Ex!!!!
Die golf is die JADE grun op de foto achter de passat? & is die ook van jou? Ik zoek nog een motorkap & tankklep :D |
De golf is van een maatje van me... smetteloos autotje trouwens!
Voor zover ik weet doet ie er niks van weg ;) |
![]() ![]() ![]() |
Amerikaan met NL platen?
|
Volgens mij wel ja..
|
Het kenteken LF-TS-63 bestaat in ieder geval niet.
LZ-JL-78 Overigens ook niet, wat ie achterop heeft. :D |
|
Quote:
Stickertuning! :tongue: |
![]() De ex-35i van m'n maat!! |
:thumbup:
|
|
Dan moet je Peter (skinny) ff een PM sturen, die kijkt hier niet zo vaak volgens mij...
|
Seven13 je hebt PM.
|
|
Toen ik zag dat jij gereageerd had op dit topic wist ik meteen dat het om deze auto ging. :D
Stond er netjes bij hè. :thumbup: |
Quote:
Dutch plates in ze States! |
![]() |
Quote:
kenteken bestaat hier niet meer :P |
Quote:
Kentekens. Hij heeft voor en achter een andere plaat. ;) Zie ook mijn post op de vorige pagina. :D |
Quote:
blijft DE kleur op een 35i is een super auto in deze combinatie . En gelukkig is hij in goeie handen . Beter dan mijn witte jetta . Die zag in leeuwarden staan . Heel erg jammer van z'n dikke nette auto . :screwy: |
|
Sneak Preview van een vriend zijn passat :)
![]() |
![]() |
Quote:
Ik ben deze zondag opweg naar MIVW ter hoogte van Breda tegengekomen. Jammer dat de achterste wielen er niet onder zaten. Voor zag er wel goed uit. |
![]() |
![]() |
super!!! :thumbup:
|
wtf????? :wow:
|
ikke 35i's
Wat kom ik op deze site toch veel auto's tegen met zwart embleem op motorkap. Schaamte om Volkswagen te rijden? Ander excuus is er niet.
RS |
He embleem en richtingaanwijzer in het voorscherm :D
|
Quote:
Dat heeft meneer Volkswagen origineel zo geleverd, de modellen met wat meer vermogen hebben een zwart embleem :thumbup: Over die amerikaan met nl-platen, op www.vwe.nl kan je ook gedemonteerde kentekens nog bekijken, blijken platen van een ouwe corsa en een mercedes te zijn :D |
![]() |
![]() Dit is de mijne in wintermodus. Ben nog wel opzoek naar wat US parts dus als iemand weet waar... grtzz |
Quote:
mijn moeder's oude kadett platen rijden ook in de US rond op een mk2 jetta.. heb ik ooit opgestuurd naar een jongen van vortex toen europeanen op die site nog zeldzaam waren. |
de mijne....inmiddels met blanke sml's en op lichtmetaal. |
All times are GMT +1. The time now is 21:21. |