![]() |
klopt!, skitzo heeft ook een topic lopen hier ;)
|
Dikke pics Skitzo...
Wielen komen mooi tot hun recht zo. Nog vetter geweest was een dikke Porsche remklauw oid erachter, maar top zo... :thumbup: |
Quote:
dank iedereen heb nog een paar foto's maar dit zijn de mooiste :tongue: stilstaande foto staat een paar pagina's terug; zijn idd WRD Mesh in 7,5 en 9X16 :D ![]() |
![]() Ok, zonder BBS ook dan maar: ![]() |
white power:D
|
Quote:
Mooie auto ,blijft erg mooi in die witte kleur ! :thumbup: Volgend jaar wil ook ook eens aan het shoppen voor zo'n gti in het wit ! (verbrede staal lijkt trouwens ook best wel wreed !) |
deze was imo veel dikker geweest zonder de bra en andere overbodige dingen:
![]() |
![]() |
Met BBS :D
![]() ![]() En mijn nieuwe naafdopjes: ![]() |
Die rally vind ik echt super dik !!!!!
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Owja, nog een filmpje van die laatste. :)
|
Quote:
In de komende PVW :) http://www.snapriot.com/lightbox/in...hoots/redrallye |
of deze:
![]() |
Quote:
Vett!! V8 in de golf!! Hoe zou dat in de bochten liggen.. :tongue: |
Quote:
:rolleyes: |
Quote:
![]() |
![]() ![]() |
Quote:
Niet zomaar een V8. Dit is een Northstar! ZOOOO VET!!! De wegligging is prima, zolang je rechtdoor wil. :D |
Quote:
Meer hoef je in Amerika ook niet te kunnen dus daar is die Golf ideaal. (mini musclecar) ;) Daar is alles gemaakt voor rechtdoor hahaha. |
die Northstar is een stuk lichter dan een VR6
|
Quote:
Ja geloof ik meteen(4nokkenassen,4tandwielen,2cilinders enz enz meer) :rolleyes: Lijkt me echt een licht motortje. |
Quote:
zou het? vr6 heeft maar 1 cilinderkop he die northstar is natuurlijk wel gewoon een v8 van 4,6l |
golf2vr6 was me voor
|
Quote:
Aleen het V8 blok is wel lichter dan een complete golf 3 VR6 auto. :D |
tis een compleet alu blok voor zover ik weet,....
nu weer verder: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ;) |
Quote:
Voertuig Kenteken Voertuigsoort personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming GOLF Brandstof Benzine Vervaldatum APK 03-10-2003 Overzicht Datum aanvang tenaamstelling 30-03-2002 BPM € 3345 WA verzekerd geregistreerd Nee Uitvoering Omschrijving van de inrichting coach met achterklep Aantal zitplaatsen Niet geregistreerd Aantal staanplaatsen N.v.t. Kleur(en) PAARS Motor Brandstof Benzine Aantal cilinders 6 Cilinderinhoud Niet geregistreerd Vermogen Niet geregistreerd © 2005 - 2007 RDW Zeker met zo'n 6 cilinder :thumbup: |
Quote:
Ik weet zo even niet wat een VR6 weegt, maar die Northstar komt naar mijn weten niet boven de 250 kilo uit. |
Quote:
MOOI! Alleen nog ff een 16V lipje? |
die heeft erop gezeten, maar die is inmiddels zo krom en versleten van al die drempels hier in de buurt :)
|
Quote:
![]() :D |
:rolleyes:
Blijft tog een heerlijke om naar te kijken ! ( al moet ik zeggen jammer van de air ) maar dat is mijn mening :D |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
is ook wel een MKII :cool:
![]() nu met orginele achterlichten en orginele koplampen(zaten smoked in) |
Quote:
|
|
Quote:
dit is echt een dikke Mk2 maar hoe houdt die de Bodem schoon ;) |
All times are GMT +1. The time now is 22:44. |